#1
Moet toch eigenlijk niet zo zijn dat het elk jaar weer uitzitten is. De wintertijd is min of meer een kwart tot helft van je leven.De wintermaanden gewoon uitzitten, alles gaat uiteindelijk voorbij.
Same! En achteraf zo'n heerlijk gevoel. Echt alsof mijn lichaam me dankbaar is. En dan is het daarna ook echt fijn om in je warme knusse huisje terug te komen.Dit jaar een goede regenjas gekocht en inmiddels vind ik het zelfs leuk door de regen te wandelen.
Ja niet zo'n nepwinter!Hopelijk nog een strenge vorst, met kraakheldere luchten en veel zon en voor je het weet, komen de krokussen al weer op.