#1
Ergens houd ik wel van de wintermaanden, de seizoenen hebben voor mij allemaal een aparte geur en gevoel.
De winter geeft mij een cozy feeling en het vroeg donker staat mij ook wel ergens aan. Volgensmij ben ik ook een van de weinige die sneeuw leuk vind (in Nederland). Lekker thuiskomen in een warm huis, kaarsjes aan en genieten. Trippen terwijl het sneeuw is ook vet, lekker verdwalen in de patronen en vormen.... mmmmm
De winter geeft mij een cozy feeling en het vroeg donker staat mij ook wel ergens aan. Volgensmij ben ik ook een van de weinige die sneeuw leuk vind (in Nederland). Lekker thuiskomen in een warm huis, kaarsjes aan en genieten. Trippen terwijl het sneeuw is ook vet, lekker verdwalen in de patronen en vormen.... mmmmm
