#1
Daar ben ik het er niet mee eens. Met dat we alleen sterven.11. Probeer de humor te zien in dingen.
"Remind ourselves through the power of sarcasm that we all die alone 🍷"
Daar ben ik het er niet mee eens. Met dat we alleen sterven.11. Probeer de humor te zien in dingen.
"Remind ourselves through the power of sarcasm that we all die alone 🍷"
Is geen mening maar een feit. Doodgaan is iets wat iedereen alleen moet ondergaan. Je kn wel naasten hebben en geliefden die je tot het einde steunen en liefde geven, maar de daadwerkelijke daad van sterven is iets wat je alleen doet.Daar ben ik het er niet mee eens. Met dat we alleen sterven.
Het spijt me DJ. Ik ben het niet met je eens. Ik heb veel stages gelopen in rust-en verzorgingstehuizen en heb mensen van dichtbij zien sterven. Ik moet er, voor mijn eigen interpretatie en het respect jegens het jouwe, wel aan toevoegen dat mensen die terminaal heel zwaar ziek zijn (zoals dementeerden, terminale kanker etc) dit een ander verhaal is tov mensen die bij zinnen zijn en het leven laten gaan.Is geen mening maar een feit. Doodgaan is iets wat iedereen alleen moet ondergaan. Je kn wel naasten hebben en geliefden die je tot het einde steunen en liefde geven, maar de daadwerkelijke daad van sterven is iets wat je alleen doet.
Wat zou je dan tekenen? Jantje Maan? Of een paar wolken?Ik zou willen dat ik dit ook kon...
Een winterslaap van einde november tot begin april.
Zonder nachtmerries alstublieft
Teken ik meteen voor!
Haha nee tis meer een meer een metafoor voor doen alsof er niets aan de hand is.Zwaaien,. Naar wat, of naar wie?
Sluit ik mij helemaal bij aan! Het helpt niet om bij de pakken neer te zitten. Opstaan, doorgaan en doorzetten. Met als resultaat dat je aan het eind van de dag denkt: heb het toch maar mooi geflikt!Haha nee tis meer een meer een metafoor voor doen alsof er niets aan de hand is.
Ik dacht ook dat winterdepressies grote onzin waren, tot vorige winter... Maar ik denk dat doen wat je altijd deed het belangrijkste is. Routine. En daarnaast dus lachen en zwaaien, doen als of het allemaal hartstikke leuk is! Vgm is het bewezen dat als je maar blijft lachen, je je vanzelf ook gelukkiger gaat voelen.
Ik zoek nog een zakelijke partner om een huis te kopen in PortugalIk zou willen dat ik dit ook kon...
Een winterslaap van einde november tot begin april.
Zonder nachtmerries alstublieft
Teken ik meteen voor!
Hé hardloper!.. De zon van gisteren made me jogg. Het was heerlijk, wel koud! In zeer zekere mate weet ik dat Sport en met name Cardio (hardlopen, schaatsen) somberheid kunnen afvlakken. Sport maakt sowieso endorfine aan (drugs). :P nog 1 andere tip: Duik in zee! ;pZomertijd, wintertijd, het maakt me niks uit eigenlijk. Ik hou van de verschillende jaargetijden en wat daar bij hoort. Nu de korte dagen, de kou, het zonnetje, maar soms ook regen en wind. En gezelligheid binnen, kaarsjes aan.
Zeker als hardloper is het mooi en geniet ik het hele jaar van de verschillende elementen buiten in de natuur.
In sommige landen is het weer en alles het hele jaar hetzelfde, ik hou van de afwisseling hier.
Ik zoek nog een vriend met een huis in Portugal of elders warms.Ik zoek nog een zakelijke partner om een huis te kopen in Portugalof elders warms..
Haha.. Ik heb een grote huurwoning in NL (voor als het wel buitenweer is) + Met 2 matig modale inkomens kunnen we ook wel een huisje kopen in het zuiden.. No doubt!Ik zoek nog een vriend met een huis in Portugal of elders warms.
Hmm ik overleg even met mijn toekomstige ex, kijken wat die biedt.Haha.. Ik heb een grote huurwoning in NL (voor als het wel buitenweer is) + Met 2 matig modale inkomens kunnen we ook wel een huisje kopen in het zuiden.. No doubt!
Waarschijnlijk een huisje in zuid limburgHmm ik overleg even met mijn toekomstige ex, kijken wat die biedt.
Kay @Rain im all yours.Waarschijnlijk een huisje in zuid limburg
Mooi dat je mensen begeleidt hebt bij hun laatste momenten. Oprecht.Het spijt me DJ. Ik ben het niet met je eens. Ik heb veel stages gelopen in rust-en verzorgingstehuizen en heb mensen van dichtbij zien sterven. Ik moet er, voor mijn eigen interpretatie en het respect jegens het jouwe, wel aan toevoegen dat mensen die terminaal heel zwaar ziek zijn (zoals dementeerden, terminale kanker etc) dit een ander verhaal is tov mensen die bij zinnen zijn en het leven laten gaan.
Jees, het is geen makkelijk onderwero. Ik zal eens open kaart spelen : ik begrijp jouw mening net als vele anderen maar toch is er altijd een stuk in mij die vele zaken in twijfel trekt. Natuurlijk ga je dood in je eentje. Wordt je geboren alleen? En is een leven lijden in afzondering en eenzaamheid niet een klein beetje vergelijkbaar met alleen sterven.
Als het gaat over de dood moeten zij die nog leven zwijgen. Want zij die zwijgen zijn niet dood. Ze bestaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."