Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe hulphond is onderweg!

De hulphond is onderweg!

416 antwoorden
56 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks.

Edit: oh maar die angryface was prima hoor
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eindelijk,,eindelijk mijn nieuwe metgezel komt morgen mijn positie verbeteren!
Morgenmiddag is hij nee het is een zij hier, en ze is welkom!
Nu ben ik straks minder alleen en de nachtelijke ellende gaat hopelijk flink verminderen omdat de hond getraind is om mensen zoals ik uit de nachtmerries te halen. Ik ben zooo benieuwd hoe e.e.a. gaat verlopen....!
Voor mensen die geïnteresseerd zijn hoe het verloopt, wil ik indien gewenst wel af en toe een sit rep geven...
Ik ga ervan uit dat er veeeel meer mensen zijn voor wie een hulphond heel veel positiviteit kan leveren...
Hij moet buiten een dekje dragen waarop staat :
Hulphond n i e t aanhalen
want zeker in het begin moet ze leren op mij gefocust te zijn, en dit te blijven.
C' est ca!
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#3
@De Zandman wat is dit geweldig nieuws. Hoop van ganse harte dat dit je dan eindelijk gaat helpen en je een welverdiende nachtrust gaat geven. :grinning:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Super!!! Ben benieuwd naar je ervaring ermee!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk om te lezen! Mag ik vragen waar je een hulp hond voor nodig hebt?
Verder succes met het wennen aan haar, en zei ook aan jou natuurijk!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natuurlijk mag je vragen waar ik de hulphond voor nodig heb
Deze mag ik ontvangen omdat ik vrijwel iedere nacht flashbacks en nachtmerries krijg, en daar word je niet erg vrolijk van.
daar heb ik ook overdag nog naweeën van.
De hond slaapt straks naast mijn bed en is getraind om mij wanneer ik " signalen" ga geven als er weer iets onderweg is, mij uit die nachtmerries te halen door mij half wakker te gaan maken
Het is natuurlijk geweldig dat dit tegenwoordig mogelijk is!
Wat zal ik blij zijn, als die nachtelijke ellende voor laten we hopen een groot gedeelte verdwijnt
En een metgezel is voor mij ook erg prettig, maar dat komt op de tweede plaats.
Die nachtmerries, dat is het hem.
Laten we zeggen dat ik een nogal ruig leven geleid heb met heel nare toestanden.
6,5 jaar Legion Etrangere gaan je niet in de koude kleren zitten! Integendeel kan ik wel zeggen...
ik ga ervan uit, dat het enorm gaat schelen.

We gaan het zien!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat geweldig! Je gaat er echt baat bij hebben!
De dochter van een goede kennis van mij heeft een hulphond voor haar angststoornissen en omdat ze vroeger een erg trauma heeft mee gemaakt.
Fijn voor je Zandman! 😃
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dank aan allen voor deze positieve woorden!

Aan trauma's heb ik geen gebrek....
Dat is de oorzaak voor de nachtelijke narigheid
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Dank aan allen voor deze positieve woorden!

Aan trauma's heb ik geen gebrek....
Dat is de oorzaak voor de nachtelijke narigheid
Klik om te vergroten...

Ga je een foto plaatsen van je hond hier straks? Of liever niet ivm herkenbaarheid? Weet je al wat voor hond je krijgt en hoe ze heet?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet wel haar naam, Tasja, het ras weet ik nog niet precies.
Een foto is me ietsje te link ivm....herkennen.
Maar ik zal wel sit reps hier plaatsen.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben blij voor je!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wauw dat is echt super goed nieuws!!!.
Ben onwijs blij voor je!!.
Houd ons op de hoogte hoe het gaat, ben erg benieuwd!! 🥰😊
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Leuk man, het is je gegund.

Ik als komediant moest bij hond meteen denken aan dit kolderieke filmpje.

D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat is het fijn dat er zoveel mensen op DF meeleven met deze gebeurtenis!
Nogmaals dank voor de positieve reacties!
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zandman zei:
Eindelijk,,eindelijk mijn nieuwe metgezel komt morgen mijn positie verbeteren!
Morgenmiddag is hij nee het is een zij hier, en ze is welkom!
Nu ben ik straks minder alleen en de nachtelijke ellende gaat hopelijk flink verminderen omdat de hond getraind is om mensen zoals ik uit de nachtmerries te halen. Ik ben zooo benieuwd hoe e.e.a. gaat verlopen....!
Voor mensen die geïnteresseerd zijn hoe het verloopt, wil ik indien gewenst wel af en toe een sit rep geven...
Ik ga ervan uit dat er veeeel meer mensen zijn voor wie een hulphond heel veel positiviteit kan leveren...
Hij moet buiten een dekje dragen waarop staat :
Hulphond n i e t aanhalen
want zeker in het begin moet ze leren op mij gefocust te zijn, en dit te blijven.
C' est ca!
Klik om te vergroten...
Geweldig nieuws man! Ben wel benieuwd hoe je dit gaat ervaren. En naast het feit dat ze hulp biedt, heb je met de tijd hoogstwaarschijnlijk je kameraadje voor het leven. ❤️
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geweldig man! Een hond is super en zeker als die je kan helpen met dit soort problemen. Veel succes met de bonding, zal wel geen probleem worden met een hond.
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is goed nieuws! Je krijgt er een vriend bij die je onvoorwaardelijke liefde geven zal. Het zal je beste vriend worden. Waarom? Honden kijken enorm op tegen hun baasje. Je bent alles voor ze. Geef je hond aandacht en liefde en je kunt je geen betere vriend wensen. Een hond houdt je in de gaten, dag en nacht, daar bedoel ik mee dat het beest op je gaat letten. Dat doet het zoveel dat ie je leert kennen, beter dan dat jij jezelf kent! Vervul jij de wensen van je hond, beweging en uitlaten en zo, dan zal de hond jou wensen vervullen.

Naar alle waarschijnlijkheid zal ie, als je 's nachts "problemen" hebt, bovenop je gaan liggen en je gezicht likken totdat je wakker wordt. Ook overdag als het "mis" blijkt te gaan, je aandacht geven en dicht tegen je aan kruipen. Na een tijdje als je een relatie met de hond hebt opgebouwd, zal ie je waarschuwen al voordat het "mis" gaat. Een wonderlijke eigenschap die te wijten is aan het feit dat een hond je zo goed leert kennen, beter dan jezelf. Een hond merkt de kleinste verandering aan je op na een tijdje en als ie dan goed getraind is heb je een vriend voor het leven en doet ie zijn ding al nog voordat er ook maar iets aan de hand is. Een echte vriend! Zorg goed voor het dier en het zal goed voor jou zorgen. Onvoorwaardelijk!

Enne, kijk wel uit dat je geen drugshond krijgt, anders geeft ie je aan als je ook maar iets gebruikt. Haha.

V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben blij voor je. Gaat je zeker helpen.

Kost jou dit geld? Heb je oppas?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vanavond rond 18.00 uur zou de hulphond hier aangekomen moeten zijn
Nou sliep ik vannacht dus niet....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb best wel geluk gehad met Tasja.
Zwarte honden worden wat moeilijker geplaatst omdat er nogal wat mensen zijn, die onder geen beding een zwarte hond willen...en dus kreeg ik haar sneller, dan anders.
Ik zeg dus " MAZZELTOV"!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."