#1
Thanks.
Edit: oh maar die angryface was prima hoor
Edit: oh maar die angryface was prima hoor
Dank aan allen voor deze positieve woorden!
Aan trauma's heb ik geen gebrek....
Dat is de oorzaak voor de nachtelijke narigheid
Geweldig nieuws man! Ben wel benieuwd hoe je dit gaat ervaren. En naast het feit dat ze hulp biedt, heb je met de tijd hoogstwaarschijnlijk je kameraadje voor het leven. ❤️Eindelijk,,eindelijk mijn nieuwe metgezel komt morgen mijn positie verbeteren!
Morgenmiddag is hij nee het is een zij hier, en ze is welkom!
Nu ben ik straks minder alleen en de nachtelijke ellende gaat hopelijk flink verminderen omdat de hond getraind is om mensen zoals ik uit de nachtmerries te halen. Ik ben zooo benieuwd hoe e.e.a. gaat verlopen....!
Voor mensen die geïnteresseerd zijn hoe het verloopt, wil ik indien gewenst wel af en toe een sit rep geven...
Ik ga ervan uit dat er veeeel meer mensen zijn voor wie een hulphond heel veel positiviteit kan leveren...
Hij moet buiten een dekje dragen waarop staat :
Hulphond n i e t aanhalen
want zeker in het begin moet ze leren op mij gefocust te zijn, en dit te blijven.
C' est ca!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."