#1
Dat ga ik iig wel proberen. Ikzelf heb nog geen verder direct contact met de stichting gehad na mijn weigering op een andere hulphond...Mag je wel telefonisch informeren naar haar?
Dat ga ik iig wel proberen. Ikzelf heb nog geen verder direct contact met de stichting gehad na mijn weigering op een andere hulphond...Mag je wel telefonisch informeren naar haar?
Hopelijk staan ze er voor open. Hun zouden toch ook wel snappen dat jullie een diepe band voorelkaar koesteren. Als je een hond als gezelschap dier hebt is de band al zo diep. Kun je na gaan wat die band met een hulp hond is. Kan me voorstellen dat dat nog dieper gaat.Dat ga ik iig wel proberen. Ikzelf heb nog geen verder direct contact met de stichting gehad na mijn weigering op een andere hulphond...
Je bent een held! Honden zijn vrienden voor het leven! Dank daarvoor. 🙌🏻🕯💜Ik heb al wel besloten dat als Tasja geen hulphond meer kan zijn, dat ik ga proberen om haar te adopteren.
Dat staat vast. Jazeker!
Ik vind het heel erg voor jou . Hoop nu dat Tasja een goeie nieuwe baas heeft en dat ze daar gelukkig zal zijn. Dat moge voor jou dan ook een troost zijn, al is het een kleine. 🥺 kop omhoog man.Welnee, jouw situatie is voor mij interessant om te lezen!
Tasja ben ik kwijt. Zij schijnt al in een ander adoptie gezin te zijn, nu hoop ik maar dat het goed met haar gaat en dus dat ze goede baasjes heeft.
Ik sta toch weer op de wachtlijst voor een andere hulphond.
Ik heb vrijwel geen nacht rust meer en een hond die me helpt om op tijd uit een nachtmerrie te halen is echt broodnodig.
Toppunt van de hele kwestie is wel dat de eigenaar van de Stafford niet verder vervolgd gaat worden.
Ik heb moeten horen dat de zaak een zogenaamd beleidssepot is geworden.
Dat kwam ook even rauw op mijn dak vallen.
Mocht zijn hond ooit ook nog maar één aanval mijnerzijds verrichten, dan ziet het er toch niet zo best uit voor die eigenaar want dan speel ik eigen rechter hetgeen een pijnlijke zaak voor dat parvenue gaat worden.
Meer valt er niet over te zeggen.
Wat een toestand allemaal.
Je staat in je recht maar je krijgt dit niet.
Droevig allemaal.
Jazeker!
Mijn humeur is op zijn zachtst gezegd:. Not amused....
Wat ik van de hele situatie vind, is dit navolgende in drie woorden beschreven.
Namelijk: kut met peren.
Nou is er nog iemand de klos. Tenminste zijn hond, dan. Hoe die eraan toe is heb ik nog niet verder gehoord.
Het geeft wel te denken allemaal...
Op welke manier kan een hulphond dan jouw nachtmerries stoppen ? ben ik indiscreet met deze vraag, sorry dan . Post je dan ook een foto van je nieuw maatje ? 🙂Er gaat weer een nieuwe hulphond mijn kant op komen!
Geen Tasja, maar een dame genaamd Tanja.
Niet te geloven, bijna dezelfde naam alleen het ras is anders....het is een teefje Duitse herder!
Over ongeveer een week komt ze me helpen tegen de nachtmerries... gelukkig maar, want het is een slechte tijd geweest.
Tasja is opgenomen in een goede familie naar het schijnt.
Ik moet verder,. Daar helpt niets aan en nu komt er een Tanja mij gezelschap houden.
Ik ben benieuwd hoe zij zich gedraagt!
Wordt vervolgd
Ah super dit!Er gaat weer een nieuwe hulphond mijn kant op komen!
Geen Tasja, maar een dame genaamd Tanja.
Niet te geloven, bijna dezelfde naam alleen het ras is anders....het is een teefje Duitse herder!
Over ongeveer een week komt ze me helpen tegen de nachtmerries... gelukkig maar, want het is een slechte tijd geweest.
Tasja is opgenomen in een goede familie naar het schijnt.
Ik moet verder,. Daar helpt niets aan en nu komt er een Tanja mij gezelschap houden.
Ik ben benieuwd hoe zij zich gedraagt!
Wordt vervolgd
De hulphond is geleerd om op te merken, wanneer de slapende persoon een nachtmerrie krijgt. Hoe dit precies gaat, weet ik niet, wellicht ga je onrustig bewegen o.i.d.Op welke manier kan een hulphond dan jouw nachtmerries stoppen ? ben ik indiscreet met deze vraag, sorry dan . Post je dan ook een foto van je nieuw maatje ? 🙂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."