Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe hulphond is onderweg!

De hulphond is onderweg!

416 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet wel haar naam, Tasja, het ras weet ik nog niet precies.
Een foto is me ietsje te link ivm....herkennen.
Maar ik zal wel sit reps hier plaatsen.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben blij voor je!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wauw dat is echt super goed nieuws!!!.
Ben onwijs blij voor je!!.
Houd ons op de hoogte hoe het gaat, ben erg benieuwd!! 🥰😊
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk man, het is je gegund.

Ik als komediant moest bij hond meteen denken aan dit kolderieke filmpje.

D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat is het fijn dat er zoveel mensen op DF meeleven met deze gebeurtenis!
Nogmaals dank voor de positieve reacties!
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
Eindelijk,,eindelijk mijn nieuwe metgezel komt morgen mijn positie verbeteren!
Morgenmiddag is hij nee het is een zij hier, en ze is welkom!
Nu ben ik straks minder alleen en de nachtelijke ellende gaat hopelijk flink verminderen omdat de hond getraind is om mensen zoals ik uit de nachtmerries te halen. Ik ben zooo benieuwd hoe e.e.a. gaat verlopen....!
Voor mensen die geïnteresseerd zijn hoe het verloopt, wil ik indien gewenst wel af en toe een sit rep geven...
Ik ga ervan uit dat er veeeel meer mensen zijn voor wie een hulphond heel veel positiviteit kan leveren...
Hij moet buiten een dekje dragen waarop staat :
Hulphond n i e t aanhalen
want zeker in het begin moet ze leren op mij gefocust te zijn, en dit te blijven.
C' est ca!
Klik om te vergroten...
Geweldig nieuws man! Ben wel benieuwd hoe je dit gaat ervaren. En naast het feit dat ze hulp biedt, heb je met de tijd hoogstwaarschijnlijk je kameraadje voor het leven. ❤️
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geweldig man! Een hond is super en zeker als die je kan helpen met dit soort problemen. Veel succes met de bonding, zal wel geen probleem worden met een hond.
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is goed nieuws! Je krijgt er een vriend bij die je onvoorwaardelijke liefde geven zal. Het zal je beste vriend worden. Waarom? Honden kijken enorm op tegen hun baasje. Je bent alles voor ze. Geef je hond aandacht en liefde en je kunt je geen betere vriend wensen. Een hond houdt je in de gaten, dag en nacht, daar bedoel ik mee dat het beest op je gaat letten. Dat doet het zoveel dat ie je leert kennen, beter dan dat jij jezelf kent! Vervul jij de wensen van je hond, beweging en uitlaten en zo, dan zal de hond jou wensen vervullen.

Naar alle waarschijnlijkheid zal ie, als je 's nachts "problemen" hebt, bovenop je gaan liggen en je gezicht likken totdat je wakker wordt. Ook overdag als het "mis" blijkt te gaan, je aandacht geven en dicht tegen je aan kruipen. Na een tijdje als je een relatie met de hond hebt opgebouwd, zal ie je waarschuwen al voordat het "mis" gaat. Een wonderlijke eigenschap die te wijten is aan het feit dat een hond je zo goed leert kennen, beter dan jezelf. Een hond merkt de kleinste verandering aan je op na een tijdje en als ie dan goed getraind is heb je een vriend voor het leven en doet ie zijn ding al nog voordat er ook maar iets aan de hand is. Een echte vriend! Zorg goed voor het dier en het zal goed voor jou zorgen. Onvoorwaardelijk!

Enne, kijk wel uit dat je geen drugshond krijgt, anders geeft ie je aan als je ook maar iets gebruikt. Haha.

V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben blij voor je. Gaat je zeker helpen.

Kost jou dit geld? Heb je oppas?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vanavond rond 18.00 uur zou de hulphond hier aangekomen moeten zijn
Nou sliep ik vannacht dus niet....
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Zandman zei:
Drugs zijn nu voorlopig " e x i t"
Klik om te vergroten...

Voorlopig? Dat kan beter!

De Zandman zei:
Opmerkelijk is dat er nu al zoveel rust heerst...ze is uiterst kalm.
Klik om te vergroten...

Top. Gewel... Holy Shit! Nu zie ik het pas! We zijn hier een tweede John Wick aan het kweken. Kijk je uit? Geintje :grin::grin::grin::grin:
Ik ben erg blij voor je, ik heb mijn leven lang honden gehad en ik weet wat voor een band je kan opbouwen met een hond. Ik ben er bijna zeker van dat Tasja de nodige stabiliteit in je leven gaat brengen. Een regelmaat. En je gaat haar verschrikkelijk dankbaar zijn.

Nu we het hier toch over honden hebben en zo. Ik zou me kunnen voorstellen dat je deze honden wel eens bent tegengekomen.
Een echte werkhond. Absoluut geen hond voor het gemiddelde gezin. Wereldwijd worden deze honden ingezet door politie, leger, brandweer enz.
Deze honden hebben een enorme 'drive'. Nederlands trots. De Hollandse Herder:

L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Oehoeboeroe zei:
Voorlopig? Dat kan beter!



Top. Gewel... Holy Shit! Nu zie ik het pas! We zijn hier een tweede John Wick aan het kweken. Kijk je uit? Geintje :grin::grin::grin::grin:
Ik ben erg blij voor je, ik heb mijn leven lang honden gehad en ik weet wat voor een band je kan opbouwen met een hond. Ik ben er bijna zeker van dat Tasja de nodige stabiliteit in je leven gaat brengen. Een regelmaat. En je gaat haar verschrikkelijk dankbaar zijn.

Nu we het hier toch over honden hebben en zo. Ik zou me kunnen voorstellen dat je deze honden wel eens bent tegengekomen.
Een echte werkhond. Absoluut geen hond voor het gemiddelde gezin. Wereldwijd worden deze honden ingezet door politie, leger, brandweer enz.
Deze honden hebben een enorme 'drive'. Nederlands trots. De Hollandse Herder:

Klik om te vergroten...
Na die reportages over hoe de honden hier getraind worden met geweld, stroomstokken etc. En vooral dat het geoorloofd word door de mensen en zelfs de wet uiteindelijk, kijk ik er toch anders naar. Los daarvan zijn de honden zeker heel goed.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Eindelijk,,eindelijk mijn nieuwe metgezel komt morgen mijn positie verbeteren!
Morgenmiddag is hij nee het is een zij hier, en ze is welkom!
Nu ben ik straks minder alleen en de nachtelijke ellende gaat hopelijk flink verminderen omdat de hond getraind is om mensen zoals ik uit de nachtmerries te halen. Ik ben zooo benieuwd hoe e.e.a. gaat verlopen....!
Voor mensen die geïnteresseerd zijn hoe het verloopt, wil ik indien gewenst wel af en toe een sit rep geven...
Ik ga ervan uit dat er veeeel meer mensen zijn voor wie een hulphond heel veel positiviteit kan leveren...
Hij moet buiten een dekje dragen waarop staat :
Hulphond n i e t aanhalen
want zeker in het begin moet ze leren op mij gefocust te zijn, en dit te blijven.
C' est ca!
Klik om te vergroten...
ik ben blij voor jou.Een hond is je vriend,kamaraad,kind.Je krijgy er liefde van,geef haar liefde terug en een knuff van mij
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mrloverdj zei:
Na die reportages over hoe de honden hier getraind worden met geweld, stroomstokken etc.
Klik om te vergroten...

Heb ik gezien. Ja, bij die Hondengeleiding, volgens mij was het de KLPD, zit iets goed mis! Die verhalen hoor ik al heel lang.
Maar de meeste eigenaren van honden zijn stapelgek op hun honden hoor.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Paktrainingen vind ik nou niet bepaald diervriendelijk.
Maar in sommige gevallen voor de functie waarvoor deze honden worden opgeleid, kan dit niet anders dus moet het in deze zaken.
Of de honden zelf het leuk vinden, ik denk zelf van niet al helemaal niet, als er met stroomstoten e.d. gewerkt wordt..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oehoeboeroe zei:
Voorlopig? Dat kan beter!



Top. Gewel... Holy Shit! Nu zie ik het pas! We zijn hier een tweede John Wick aan het kweken. Kijk je uit? Geintje :grin::grin::grin::grin:
Ik ben erg blij voor je, ik heb mijn leven lang honden gehad en ik weet wat voor een band je kan opbouwen met een hond. Ik ben er bijna zeker van dat Tasja de nodige stabiliteit in je leven gaat brengen. Een regelmaat. En je gaat haar verschrikkelijk dankbaar zijn.

Nu we het hier toch over honden hebben en zo. Ik zou me kunnen voorstellen dat je deze honden wel eens bent tegengekomen.
Een echte werkhond. Absoluut geen hond voor het gemiddelde gezin. Wereldwijd worden deze honden ingezet door politie, leger, brandweer enz.
Deze honden hebben een enorme 'drive'. Nederlands trots. De Hollandse Herder:

Klik om te vergroten...
Dat is me bekend.
In Rusland worden deze super herders ( en dat zijn het, deze honden!) ingezet bij de bewaking van gevangenen, die zware misdrijven gepleegd hebben.
Er is ooit een documentaire over geweest en als je ziet, hoe deze mensen behandeld worden daar in Siberië, nou, dat gaat er wel wat anders aan toe, dan hier....
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zandman zei:
Dat is me bekend.
In Rusland worden deze super herders ( en dat zijn het, deze honden!) ingezet bij de bewaking van gevangenen, die zware misdrijven gepleegd hebben.
Er is ooit een documentaire over geweest en als je ziet, hoe deze mensen behandeld worden daar in Siberië, nou, dat gaat er wel wat anders aan toe, dan hier....
Klik om te vergroten...
Heb ik gezien op nat geo denk ik maar daar hadden ze cacausische ovcharkas als waakhonden
Wat een bakbeesten ! A8026D00-6C5C-4ED8-BDC8-DA71EA1B842B.jpeg
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Knuffelpanda zei:
Heb ik gezien op nat geo denk ik maar daar hadden ze cacausische ovcharkas als waakhonden
Wat een bakbeesten ! Bekijk bijlage 30083
Klik om te vergroten...

oooooh. wa een knuffelbeer!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Met die Russische Siberië herders zou ik maar niet zomaar meer gaan knuffelen!
Die honden vreten je binn ik de kortste keren binnen een paar minuten op!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Zandman zei:
Met die Russische Siberië herders zou ik maar niet zomaar meer gaan knuffelen!
Die honden vreten je binn ik de kortste keren binnen een paar minuten op!
Klik om te vergroten...
Ja wat een beesten. Die vechten (of vochten, weet niet of het nog gebeurd) tegen beren om de kudde te beschermen. Dan ben je echt bad-ass

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."