Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe hulphond is onderweg!

De hulphond is onderweg!

416 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat fijn, gefeliciteerd! Zal natuurlijk ook een beetje gek voelen... Jullie gaan vast een goede tijd tegemoed en ik ben blij dat je weer geholpen wordt in de nacht!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat fijn! Hopelijk kun je door Tanja weer veel beter slapen en heb je een beetje afleiding omtrent Tasja nog… Wat bizar dat ze bijna dezelfde namen hebben! Is dat nou toeval..?

Geniet van elkaar. Maar dat zal vast goed komen.

Mooie beesten ook, die herders!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mee eens. Alleen beleven deze mensen dat niet zo. ...deze hebben eigen veiligheisdiensten dus dat over de schouder moeten kijken laat men aan die diensten over.
Iig hoeft die Taghi niet meer over zijn schouder meer te kijken denk ik zo...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
De namen die zo op elkaar lijken, idd, dat is puur toeval!
Voor mij weer wat makkelijker om te onthouden, nietwaar....
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is Tanja er al? En waarom gaat Tasja naar een ander gezin en niet naar jou?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jazeker het is hoog tijd dat de hulphond komt! Vannacht ook alweer zo'n kutnacht doorstaan..bah. maar vanaf maandag is dat over....alles staat klaar voor Tanja dus ze mag komen! Ik tel dit heugelijke moment in seconden af!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tanja komt volgende week hoop ik. ..
Waarom Tasja niet naar mij toe mocht komen is " naar aanleiding van het volgen van de normale procedure". Wat dit dan ook moge betekenen.
Maar, iig, Tanja is coming, en haar bench en nest zijn in gereedheid gebracht!
Ik zal iedereen die geïnteresseerd is, hier in dit thread op de hoogte houden!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er is enige vertraging opgetreden omdat ik op dit moment in een ziekenhuis lig.
Dit gaat nog even duren en daarna is Tanja welkom!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik weet het, dit gaat wel weer over.
Alleen duurt de quarantaine hier 6 dagen!
6 dagen dus in trieste eenzaamheid moeten doorstaan, ik ken leukere dingen.... jazeker
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oh shit wat heb je gedaan
ziekenhuis?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Ook uitgegleden over jouw humor?
Klik om te vergroten...
Nee ik snap m ff niet
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee ik ben nergens over uitgegleden, ook niet over hetgeen Dirk Jan wederom aanvoert.
Het is iets anders, maar ik ga niemand vermoeien met medische gegevens.
Die gladde humor, waar komt deze vandaan?
Toch niet van mij?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Nee ik snap m ff niet
Klik om te vergroten...
https://drugsforum.nl/threads/wat-gaat-er-nu-door-je-hoofd.39600/post-1683888
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
En nou heb ik het helemaal voor elkaar.
Ik heb hier corona opgelopen!
Mijn hele conditie is weg, ik hoest diep en ...ik lig in quarantaine. Aldus verloren, moederziel alleen, niemand om mee te praten, en nou maar afwachten of en hoe deze ellende verder gaat verlopen. Gisterenavond getest, en.... positief.
Bah.
Het frustrerende eraan is, dat ik ongeveer 2 jaar lang uiterst voorzichtig geweest ben om niet besmet te raken. Dan kom je tegen je zin in een ziekenhuis terecht en ja hoor, pik je die rotziekte dus op.
Nou maar hopen dat het de Omicron variant is...en de hoofdreden dat ik nu corona heb is het feit dat ik geen sigaren mag roken hier.
Want als ik deze rook, gaat iedere ziektekiem terstond dood.
Nou zie je dus maar wat er gebeurt als je stopt met roken!!
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zandman zei:
En nou heb ik het helemaal voor elkaar.
Ik heb hier corona opgelopen!
Mijn hele conditie is weg, ik hoest diep en ...ik lig in quarantaine. Aldus verloren, moederziel alleen, niemand om mee te praten, en nou maar afwachten of en hoe deze ellende verder gaat verlopen. Gisterenavond getest, en.... positief.
Bah.
Het frustrerende eraan is, dat ik ongeveer 2 jaar lang uiterst voorzichtig geweest ben om niet besmet te raken. Dan kom je tegen je zin in een ziekenhuis terecht en ja hoor, pik je die rotziekte dus op.
Nou maar hopen dat het de Omicron variant is...en de hoofdreden dat ik nu corona heb is het feit dat ik geen sigaren mag roken hier.
Want als ik deze rook, gaat iedere ziektekiem terstond dood.
Nou zie je dus maar wat er gebeurt als je stopt met roken!!
Klik om te vergroten...
Een troost, ik ben ook een roker (die wel gewoon kon roken) en ben ook de pineut 🙂.

Rustig aan, het heeft geen zin je boos of verdrietig hierom te maken. Het passeert uiteindelijk weer!! 😘
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Ik weet het, dit gaat wel weer over.
Alleen duurt de quarantaine hier 6 dagen!
6 dagen dus in trieste eenzaamheid moeten doorstaan, ik ken leukere dingen.... jazeker
Klik om te vergroten...
Wat is 6 dagen op een leven? Koppie omhoog, je komt er wel doorheen ❤️
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tuurlijk kom ik er wel doorheen, ik moet zeggen dat de verzorging hier uitstekend is.
Alweer een verslavingsrisico.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vandaag een kutdag gehad. In isolatie zitten is echt kut. Ik kan me voorstellen hoe het in de ebi zitten moet zijn. Op het onmenselijke af, zelfs voor meneer Holleeder zal dat zeer zwaar zijn 23 uur per dag alleen op cel en dat voor de rest van je leven!
Ik denk niet dat ik dit zou kunnen volhouden, nee.
P
PlukjedagLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat is dit een verdrietig verhaal heb er echt tranen van in mijn ogen. Ik hoop dat je het in de toekomst een plekje kan geven. Ook hoop ik dat je een nieuwe hond krijgt zodat je hulp hebt bij je nachtmerries. Kan me voorstellen dat die inmiddels nog erger zijn dan voor deze vreselijke ervaring. Veel sterke
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Zandman zei:
Vandaag een kutdag gehad. In isolatie zitten is echt kut. Ik kan me voorstellen hoe het in de ebi zitten moet zijn. Op het onmenselijke af, zelfs voor meneer Holleeder zal dat zeer zwaar zijn 23 uur per dag alleen op cel en dat voor de rest van je leven!
Ik denk niet dat ik dit zou kunnen volhouden, nee.
Klik om te vergroten...
Meneeer Holleeder heeft alleen wel een paar mensen gedood, dus hij verdiend het. Onschuldig zou ik het niet trekken nee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."