Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe hulphond is onderweg!

De hulphond is onderweg!

416 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zandman zei:
Drugs zijn nu voorlopig " e x i t"
Klik om te vergroten...

Voorlopig? Dat kan beter!

De Zandman zei:
Opmerkelijk is dat er nu al zoveel rust heerst...ze is uiterst kalm.
Klik om te vergroten...

Top. Gewel... Holy Shit! Nu zie ik het pas! We zijn hier een tweede John Wick aan het kweken. Kijk je uit? Geintje :grin::grin::grin::grin:
Ik ben erg blij voor je, ik heb mijn leven lang honden gehad en ik weet wat voor een band je kan opbouwen met een hond. Ik ben er bijna zeker van dat Tasja de nodige stabiliteit in je leven gaat brengen. Een regelmaat. En je gaat haar verschrikkelijk dankbaar zijn.

Nu we het hier toch over honden hebben en zo. Ik zou me kunnen voorstellen dat je deze honden wel eens bent tegengekomen.
Een echte werkhond. Absoluut geen hond voor het gemiddelde gezin. Wereldwijd worden deze honden ingezet door politie, leger, brandweer enz.
Deze honden hebben een enorme 'drive'. Nederlands trots. De Hollandse Herder:

L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Oehoeboeroe zei:
Voorlopig? Dat kan beter!



Top. Gewel... Holy Shit! Nu zie ik het pas! We zijn hier een tweede John Wick aan het kweken. Kijk je uit? Geintje :grin::grin::grin::grin:
Ik ben erg blij voor je, ik heb mijn leven lang honden gehad en ik weet wat voor een band je kan opbouwen met een hond. Ik ben er bijna zeker van dat Tasja de nodige stabiliteit in je leven gaat brengen. Een regelmaat. En je gaat haar verschrikkelijk dankbaar zijn.

Nu we het hier toch over honden hebben en zo. Ik zou me kunnen voorstellen dat je deze honden wel eens bent tegengekomen.
Een echte werkhond. Absoluut geen hond voor het gemiddelde gezin. Wereldwijd worden deze honden ingezet door politie, leger, brandweer enz.
Deze honden hebben een enorme 'drive'. Nederlands trots. De Hollandse Herder:

Klik om te vergroten...
Na die reportages over hoe de honden hier getraind worden met geweld, stroomstokken etc. En vooral dat het geoorloofd word door de mensen en zelfs de wet uiteindelijk, kijk ik er toch anders naar. Los daarvan zijn de honden zeker heel goed.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Eindelijk,,eindelijk mijn nieuwe metgezel komt morgen mijn positie verbeteren!
Morgenmiddag is hij nee het is een zij hier, en ze is welkom!
Nu ben ik straks minder alleen en de nachtelijke ellende gaat hopelijk flink verminderen omdat de hond getraind is om mensen zoals ik uit de nachtmerries te halen. Ik ben zooo benieuwd hoe e.e.a. gaat verlopen....!
Voor mensen die geïnteresseerd zijn hoe het verloopt, wil ik indien gewenst wel af en toe een sit rep geven...
Ik ga ervan uit dat er veeeel meer mensen zijn voor wie een hulphond heel veel positiviteit kan leveren...
Hij moet buiten een dekje dragen waarop staat :
Hulphond n i e t aanhalen
want zeker in het begin moet ze leren op mij gefocust te zijn, en dit te blijven.
C' est ca!
Klik om te vergroten...
ik ben blij voor jou.Een hond is je vriend,kamaraad,kind.Je krijgy er liefde van,geef haar liefde terug en een knuff van mij
O
OehoeboeroeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mrloverdj zei:
Na die reportages over hoe de honden hier getraind worden met geweld, stroomstokken etc.
Klik om te vergroten...

Heb ik gezien. Ja, bij die Hondengeleiding, volgens mij was het de KLPD, zit iets goed mis! Die verhalen hoor ik al heel lang.
Maar de meeste eigenaren van honden zijn stapelgek op hun honden hoor.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paktrainingen vind ik nou niet bepaald diervriendelijk.
Maar in sommige gevallen voor de functie waarvoor deze honden worden opgeleid, kan dit niet anders dus moet het in deze zaken.
Of de honden zelf het leuk vinden, ik denk zelf van niet al helemaal niet, als er met stroomstoten e.d. gewerkt wordt..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oehoeboeroe zei:
Voorlopig? Dat kan beter!



Top. Gewel... Holy Shit! Nu zie ik het pas! We zijn hier een tweede John Wick aan het kweken. Kijk je uit? Geintje :grin::grin::grin::grin:
Ik ben erg blij voor je, ik heb mijn leven lang honden gehad en ik weet wat voor een band je kan opbouwen met een hond. Ik ben er bijna zeker van dat Tasja de nodige stabiliteit in je leven gaat brengen. Een regelmaat. En je gaat haar verschrikkelijk dankbaar zijn.

Nu we het hier toch over honden hebben en zo. Ik zou me kunnen voorstellen dat je deze honden wel eens bent tegengekomen.
Een echte werkhond. Absoluut geen hond voor het gemiddelde gezin. Wereldwijd worden deze honden ingezet door politie, leger, brandweer enz.
Deze honden hebben een enorme 'drive'. Nederlands trots. De Hollandse Herder:

Klik om te vergroten...
Dat is me bekend.
In Rusland worden deze super herders ( en dat zijn het, deze honden!) ingezet bij de bewaking van gevangenen, die zware misdrijven gepleegd hebben.
Er is ooit een documentaire over geweest en als je ziet, hoe deze mensen behandeld worden daar in Siberië, nou, dat gaat er wel wat anders aan toe, dan hier....
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Dat is me bekend.
In Rusland worden deze super herders ( en dat zijn het, deze honden!) ingezet bij de bewaking van gevangenen, die zware misdrijven gepleegd hebben.
Er is ooit een documentaire over geweest en als je ziet, hoe deze mensen behandeld worden daar in Siberië, nou, dat gaat er wel wat anders aan toe, dan hier....
Klik om te vergroten...
Heb ik gezien op nat geo denk ik maar daar hadden ze cacausische ovcharkas als waakhonden
Wat een bakbeesten ! A8026D00-6C5C-4ED8-BDC8-DA71EA1B842B.jpeg
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Knuffelpanda zei:
Heb ik gezien op nat geo denk ik maar daar hadden ze cacausische ovcharkas als waakhonden
Wat een bakbeesten ! Bekijk bijlage 30083
Klik om te vergroten...

oooooh. wa een knuffelbeer!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Met die Russische Siberië herders zou ik maar niet zomaar meer gaan knuffelen!
Die honden vreten je binn ik de kortste keren binnen een paar minuten op!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zandman zei:
Met die Russische Siberië herders zou ik maar niet zomaar meer gaan knuffelen!
Die honden vreten je binn ik de kortste keren binnen een paar minuten op!
Klik om te vergroten...
Ja wat een beesten. Die vechten (of vochten, weet niet of het nog gebeurd) tegen beren om de kudde te beschermen. Dan ben je echt bad-ass
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je daar alleen al moet werken als bewaker bij temperaturen van min 60....
Siberië is mooi, ongerept, maar ooooo zo koud...
Daar zijn, nou, dan heb je het pas echt goed voor elkaar!
Zelfs de meest gevaarlijke misdadiger ontsnapt daar niet, want je bent daar in die streek binnen enkele uren doodgevroren....er is in de verre omtrek niets dan sneeuw, bossen en ijs te vinden.
Dat zou een mooie omgeving zijn voor onze EBI te bouwen.
Niemand ontsnapt hier!
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Met die Russische Siberië herders zou ik maar niet zomaar meer gaan knuffelen!
Die honden vreten je binn ik de kortste keren binnen een paar minuten op!
Klik om te vergroten...

Dat zeggen ze van mij ook en dat valt best mee. :upsidedown:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Godverdomme nog aan toe, Tasja is ziek geworden!
Het lijkt op kennelhoest, maar ik zit zodirect bij de dierenarts...vreselijk om te zien hoe mijn Tasja zit te hoesten en kokhalzen...dus,
En route!!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tasja waakt overigens ook heel goed...
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Beterschap aan Tasja. Hopelijk is 't nix heel ernstigs.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Godverdomme nog aan toe, Tasja is ziek geworden!
Het lijkt op kennelhoest, maar ik zit zodirect bij de dierenarts...vreselijk om te zien hoe mijn Tasja zit te hoesten en kokhalzen...dus,
En route!!
Klik om te vergroten...
Ach arm beestje.. dikke knuffel voor Tasja 😘 hopelijk knapt ze gauw op!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zandman zei:
YAAAAA
Ze is er! Een grote zwarte flatcoated retriever en ze is iets meer dan een jaar oud.
Ze is nog wat ",unheimlich" maar dat komt goed
Ze is heel vriendelijk i.i.g
Ze heeft een bench naast mijn bed de deur daarvan blijft natuurlijk open!
Ze moet wennen natuurlijk en met mijn poezen geeft geen enkel probleem!
Klik om te vergroten...

Dit is zo mooi!

Het is je van harte gegund! Best friends for life!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tasja heeft inderdaad kennelhoest.
Wat een rotziekte is dit!
Ik heb een siroop voor haar meegekregen, tijmsiroop, gisteren, en zowaar, het lijkt al minder te worden.
Normaal gaat dit vanzelf weer over, na ongeveer een week, naar het is ellendig om te zien en te horen...
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Beterschap en knuffel voor Tasja.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik mis Tasja ook verschrikkelijk. Jazeker.
Ik heb tot nu toe niets meer gehoord, maar ik weet inmiddels wél dat de kans, dat ik haar terug krijg, wegens de gestelde regels haast niet mogelijk is....
Dus sta ik er niet zo goed voor op dit moment.
Maar definitief weet ik het nog steeds niet...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."