Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe hulphond is onderweg!

De hulphond is onderweg!

416 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zandman zei:
Die andere hond schijnt ik zeg schijnt zich losgeraakt te hebben, hij sleepte de lijn nog met zich mee.
Tasja valt niet aan. In geen geval waarom die andere hond dit deed, ik zal het nooit weten vrees ik.
Anyway nu maar hopen dat het goed afloopt en als er nu iemand het recht heeft om kwaad te zijn?!?
Ik had het hier allemaal niet moeten neerzetten. Nee. De reacties zijn soms zeeeer kort door de bocht.
Wie kraamt er nou onzin uit Goddomme meneer Blyatman.
Juist u zou kunne weten hoe dit voelt want het is niet gezegd of ze herstelt.
Maar, ik had het hier niet moeten neerzetten.
Klik om te vergroten...

Ik ben toch blij dat je 't deelde kerel.

Wat zei de dierenarts, was die positief, somber of is 't nu eerst afwachten?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zandman zei:
Die andere hond schijnt ik zeg schijnt zich losgeraakt te hebben, hij sleepte de lijn nog met zich mee.
Tasja valt niet aan. In geen geval waarom die andere hond dit deed, ik zal het nooit weten vrees ik.
Anyway nu maar hopen dat het goed afloopt en als er nu iemand het recht heeft om kwaad te zijn?!?
Ik had het hier allemaal niet moeten neerzetten. Nee. De reacties zijn soms zeeeer kort door de bocht.
Wie kraamt er nou onzin uit Goddomme meneer Blyatman.
Juist u zou kunne weten hoe dit voelt want het is niet gezegd of ze herstelt.
Maar, ik had het hier niet moeten neerzetten.
Klik om te vergroten...
Jawel, je wilt het toch uiten. Dat is jou recht. We leven allemaal met je mee!, ook al lijken reacties kort door de bocht
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, ze is bij de dierenarts. Morgen hoor ik meer.
Ik moet afwachten en van slaap zal niet veel komen.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Die andere hond schijnt ik zeg schijnt zich losgeraakt te hebben, hij sleepte de lijn nog met zich mee.
Tasja valt niet aan. In geen geval waarom die andere hond dit deed, ik zal het nooit weten vrees ik.
Anyway nu maar hopen dat het goed afloopt en als er nu iemand het recht heeft om kwaad te zijn?!?
Ik had het hier allemaal niet moeten neerzetten. Nee. De reacties zijn soms zeeeer kort door de bocht.
Wie kraamt er nou onzin uit Goddomme meneer Blyatman.
Juist u zou kunne weten hoe dit voelt want het is niet gezegd of ze herstelt.
Maar, ik had het hier niet moeten neerzetten.
Klik om te vergroten...
Laten we allemaal hopen op een goede afloop en een goed herstel. Kaarsje aan 🕯 🙏 ❤️
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
Nee, ze is bij de dierenarts. Morgen hoor ik meer.
Klik om te vergroten...
🍀 voor Tasj.

Heb jij een hulp-lijntje of een plan klaar liggen voor de nacht, kerel?
Heftige dag, en Tasj en jij vanavond effe niet samen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
En nou zijn godverdomme de rapen gaar.
Mijn Tasja is godverdomme aangevallen door zo'n grote pitbull en is zwaargewond
Ze is geopereerd en is nog bij de dierenarts
Ik heb altijd gezegd WAAROM VERBIEDEN ZE DIE PITBULL HONDEN NIET?
Nou moet ik maar afwachten hoe dit gaat aflopen
Ik ben WOEST
En de eigenaar die zei: dat deed hij nog nooit!
Wat heb ik hier nou aan!!!
Ik had zoals altijd Tasja aan de lijn bij me
Komt die kut pitbull eraangestormd en pakte Tasja die zich niet kon verdedigen
Ik heb uiteraard aangifte gedaan
Maar wat heb ik aan deze shitzooi
Ik kan wel zeggen, dat die eigenaar van die driewerf vervloekte rothond nog een aap zal zien neuken op glad ijs zonder schaatsen, dat zal hij gewaar worden!!!
Kut pitbulls
Klik om te vergroten...
Arme Tasja… Sterkte voor haar! 🙏🏼🙏🏼🤗

En jij sterkte zonder je steun en liefje vannacht! 🤗🥰
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blyatman zei:
Mijn trouwe hulphond waarmee ik 4 jaar Afghanistan diende werd doodgeschoten door vijandelijk vuur.
Zo, denk hier maar over na voordat je onzinu.
Klik om te vergroten...
Heb je ook meegemaakt, dat bij een militaire actie enkele kameraden/ collega's naast je bij vijandelijk vuur neervallen, en nooit meer konden opstaan, omdat deze mannen gesneuveld waren?!
Dat is pas echt heftig!
Ik heb toen enkele weken het echt slecht gehad!
Maar mijn Tasja is ook een zeer goede kameraad... !

Vannacht weer een heel slechte nacht gehad, bijna niet geslapen. .

Ik neem mijn woorden over de pitbull zijn reputatie terug.
Niet alle pitbull honden zijn slecht....het is de opvoeder van die, en ook andere honden, waar het aan schort.
Daarin heeft @Blyatman gelijk.
On wezen is de hond vaak een afspiegeling van zijn of haar baasje in dit geval iemand die overal schijnt aan heeft.
Deze man heeft niet bepaald een goede reputatie in onze buurt omgeving....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Right on!! A votre santé!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat ongelofelijk klote 💔 Heel veel sterkte voor jou en Tasja, Zandman.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn dank aan allen.
Geeft veel steun!
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Gelukkig dat ze vooruit gaat. Houdt moed kerel.

Dus die benzo's hielpen niet.
Als ik GVD wist wat wel dan deed ik 't of hoorde je 't. En daarna vroeg ik er patent op aan en werd filthy rich.

Ik hou net goed zo van een goeie understatement als jij, met je 'wat minder'.
Klote man.

Als je wil dat er iemand luistert naar je nachtmerries en verder z'n bek houdt: je hoeft 't maar aan te geven.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Goedemorgen.

Hoe is 't met Tasja en met jezelf vandaag?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Met tasja gaat het redelijk ik ben er net geweest, ze reageert al wat beter als ik haar naam zeg, maar het is en blijft een droevige aanblik... met mij gaat het wat minder na 2 nachten hommeles van de nachtmerries.
Eergisteren heb ik me enigzins lamgelegd met enkele nog gevonden benzo's....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn dank voor je reactie!
We gaan zien, hoe het allemaal lopen gaat...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij mijn nachtmerries is het zo, dat sommige heftige dingen die gebeurd zijn, iedere keer weer terugkomen.

Zoals een in brandgeschoten voertuig, waar ik niet bij kon komen om de mensen die ik hoorde schreeuwen, eruit te kunnen halen...het vuur was al te groot, en te heet om die deuren die ontzet waren ook nog eens, open te kunnen krijgen en dat geschreeuw hoor ik iedere keer weer en dat ging door merg en been...

Ik kan er niet over uit, dat ik die 2 deuren niet snel genoeg kon openbreken of open rukken. Ongelooflijk hoe snel dat vuur om zich heen greep. Maar dat schreeuwen...man o man!!

En zo zijn er nog wel meer van die zaken, die nou eenmaal zo gedaan zijn, en gedane zaken hebben geen ommekeer.
Ik zal er verder maar niets meer over zeggen. Nee. Van dit ene stukje tekst word ik al helemaal tsja, hoe zeg je dat....in een slecht humeur...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
En nou ik tasja mis, wordt het er niet beter op. Nee. Integendeel..
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
❤️❤️
Klinkt vreselijk.
Wel een opluchting dat Tasja steeds beter reageert... Enig idee wanneer ze weer met je mee terug mag? Snap dat ze nog niet aan het werk mag natuurlijk, maar je lieve hond weer bij je is hopelijk in elk geval een fijne troost.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kreeg net telefoon, dat ik tasja kan komen afhalen zo rond een uur of 4 als alles verder goed gaat.
Dat is eindelijk goed nieuws!
Ze mag alleen hele kleine stukjes lopen om haar behoefte te kunnen doen, en verder rust, veel rust en in de bench voorlopig dwz minstens een week.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben blij, dat ze iig bij me is.
Vanavond gooi ik mezelf enigzins plat met wat benzo's.
Anders doe ik geen oog dicht.
Tasja blijft beneden in haar bench.
Om een uur of drie in de nacht laat ik haar even buiten, ik til haar even op en zet haar op het gras.
Is ze klaar, dan draag ik haar weer terug naar de bench.
Het moet maar even zo....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Om 12.00 uur mag ik haar opzoeken, en dat gacik dus doen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."