#1
Die andere hond schijnt ik zeg schijnt zich losgeraakt te hebben, hij sleepte de lijn nog met zich mee.
Tasja valt niet aan. In geen geval waarom die andere hond dit deed, ik zal het nooit weten vrees ik.
Anyway nu maar hopen dat het goed afloopt en als er nu iemand het recht heeft om kwaad te zijn?!?
Ik had het hier allemaal niet moeten neerzetten. Nee. De reacties zijn soms zeeeer kort door de bocht.
Wie kraamt er nou onzin uit Goddomme meneer Blyatman.
Juist u zou kunne weten hoe dit voelt want het is niet gezegd of ze herstelt.
Maar, ik had het hier niet moeten neerzetten.
Ik ben toch blij dat je 't deelde kerel.
Wat zei de dierenarts, was die positief, somber of is 't nu eerst afwachten?