Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHET Corona-topic

HET Corona-topic

1175 antwoorden
148 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Grappig dat jullie alleen uit de krochten van het internet komen als iemand reageert op het corona topic hier. Zijn er geen betere fora voor dat blackbox gewauwel?
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Grappig dat jullie alleen uit de krochten van het internet komen als iemand reageert op het corona topic hier. Zijn er geen betere fora voor dat blackbox gewauwel?
Klik om te vergroten...
Blckbx valt reuze mee man. Wees dankbaar dat het niet echte wappie complot shit is op bitchute ofzo.
1
124h3TJtt23ti32jkLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Wederom: anekdotisch geleuter.
Klik om te vergroten...

Kan je ook nog wat anders zeggen?

FredKroket zei:
Grappig dat jullie alleen uit de krochten van het internet komen als iemand reageert op het corona topic hier. Zijn er geen betere fora voor dat blackbox gewauwel?
Klik om te vergroten...

Grappig joh, ware het niet dat ik onder vrij veel onderwerpen op dit forum heb gereageerd. En daarbij zijn mijn posts vaak een stuk inhoudelijker dan jouw monotone gezwets. 😘

Het is in ieder geval duidelijk dat je intolerant bent ten aanzien van mensen die niet denken zoals jij. Wellicht een aandachtspuntje voor je.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
WhySoSerious?! zei:
Kan je ook nog wat anders zeggen?



Grappig joh, ware het niet dat ik onder vrij veel onderwerpen op dit forum heb gereageerd. En daarbij zijn mijn posts vaak een stuk inhoudelijker dan jouw monotone gezwets. 😘

Het is in ieder geval duidelijk dat je intolerant bent ten aanzien van mensen die niet denken zoals jij. Wellicht een aandachtspuntje voor je.
Klik om te vergroten...
Ik ben intolerant jegens figuren die zonder bronnen en argumentie opruiende onzin verspreiden.
1
124h3TJtt23ti32jkLid
01-01-2024, 00:00
#5
FredKroket zei:
Ik ben intolerant jegens figuren die zonder bronnen en argumentie opruiende onzin verspreiden.
Klik om te vergroten...

Ik rui niet op. Dat jij het als opruiend interpreteert zegt meer iets over jou dan over mij.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
WhySoSerious?! zei:
Ik rui niet op. Dat jij het als opruiend interpreteert zegt meer iets over jou dan over mij.
Klik om te vergroten...
Terug je naar je conspiracy grot!
1
124h3TJtt23ti32jkLid
01-01-2024, 00:00
#7
FredKroket zei:
Terug je naar je conspiracy grot!
Klik om te vergroten...
Fred naar bed.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waar een oordeel begint, eindigt de waarneming.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voor de medewerkers in de zorg hebben ze het deze keer echt goed gedaan om de herhaalprik te halen.

Vorige keren was het:

1.

*Klop klop*
Wie is daar?
Hallo! Ik kom je vaccineren!

Echt wtf om dat mee te maken. Totaal onaangekondigd en moest weigeren want toendertijd moest er 6 maanden tussen de prikken zitten. Vond het ook geen fijn idee want liet het liever door de GGD doen

2.

*Brief door de brievenbus*

Op deze dag en tijd gaan we je prikken. Wel doen hoor! Super belangrijk! Kan je niet? Heb je pech!

Toen ook laten gaan want moest een aardige trip maken ervoor.

Maar nu 👍 hoor! Kan kiezen uit drie zelfgekozen voorkeur dagen en dagdeel. Hopelijk in de buurt ook deze keer
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Don Draper zei:
Op deze dag en tijd gaan we je prikken. Wel doen hoor! Super belangrijk! Kan je niet? Heb je pech!
Klik om te vergroten...
En wat als je om wat voor reden dan ook niet wilde? Dan deden ze niet moeilijk?
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
En wat als je om wat voor reden dan ook niet wilde? Dan deden ze niet moeilijk?
Klik om te vergroten...
Pech in de zin van dat je dan je prik niet had met voorrang als zorgmedewerker.

Genoeg mensen in de zorg die zich niet prikken. Of net zoals mijn eerdere post ook klaar zijn met het herhalen.

Diep van binnen heb ik het te doen met de geestelijke kwetsbare groep die ik begeleid. Velen nemen de prikken wel maar toch hebben ze iets minder dan een maand lang deze zomer behalve het noodzakelijke zorg gekregen omdat er een corona golf door het hele gebouw ging.

M'n doel is om ze een goede dag te geven (geef dagbesteding) maar ik merk na bijna drie jaar corona dat ik ook niet meer als vriend wordt gezien door sommigen. Terwijl ik ben er voor hen en voor niemand anders.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toevallig toch? Gisteren tijdens een nieuwe order opzetten wat tijd vrij met een pak collega's. Sta even met een dichte collega te praten. Beiden jongemannen van midden 30 jaar. Beide zelfde symptomen sinds 1ste vaccinatie.

- verstoord slaapritme
- hartkloppingen in ruststand
- opmerkelijk sneller vermoeid
- sneller hoofdpijn
- veel sneller zweten

Gaan we op rondvraag bij andere collega's in dezelfde leeftijdscategorie. 90% van de bevraagden hebben dezelfde klachten sinds hun 1ste spuit. Een goeie helft van die bevraagde personen heeft geen booster genomen en de intensiteit van de klachten blijft op hetzelfde niveau. Bij de mensen die een booster kregen zijn de klachten met intensiteit omhoog gegaan. Maarja... schreeuw het uit dan ben je een "wappie" en moet je terug in je complotgrot 🤣.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Don Draper zei:
Pech in de zin van dat je dan je prik niet had met voorrang als zorgmedewerker.

Genoeg mensen in de zorg die zich niet prikken. Of net zoals mijn eerdere post ook klaar zijn met het herhalen.
Klik om te vergroten...
Fijn dat daar niet moeilijk over wordt gedaan. :)

Don Draper zei:
Diep van binnen heb ik het te doen met de geestelijke kwetsbare groep die ik begeleid. Velen nemen de prikken wel maar toch hebben ze iets minder dan een maand lang deze zomer behalve het noodzakelijke zorg gekregen omdat er een corona golf door het hele gebouw ging.

M'n doel is om ze een goede dag te geven (geef dagbesteding) maar ik merk na bijna drie jaar corona dat ik ook niet meer als vriend wordt gezien door sommigen. Terwijl ik ben er voor hen en voor niemand anders.
Klik om te vergroten...
Waarom is dat dan, dat ze je niet meer als vriend zien? Teveel afstand door corona maatregelen? (no pun intended)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekz zei:
Toevallig toch? Gisteren tijdens een nieuwe order opzetten wat tijd vrij met een pak collega's. Sta even met een dichte collega te praten. Beiden jongemannen van midden 30 jaar. Beide zelfde symptomen sinds 1ste vaccinatie.

- verstoord slaapritme
- hartkloppingen in ruststand
- opmerkelijk sneller vermoeid
- sneller hoofdpijn
- veel sneller zweten

Gaan we op rondvraag bij andere collega's in dezelfde leeftijdscategorie. 90% van de bevraagden hebben dezelfde klachten sinds hun 1ste spuit. Een goeie helft van die bevraagde personen heeft geen booster genomen en de intensiteit van de klachten blijft op hetzelfde niveau. Bij de mensen die een booster kregen zijn de klachten met intensiteit omhoog gegaan. Maarja... schreeuw het uit dan ben je een "wappie" en moet je terug in je complotgrot 🤣.
Klik om te vergroten...
Gek dat dit soort berichten alleen op dubieuze Facebook groepen en vage YouTube kanalen verspreid worden. Waar blijft het empirisch onderzoek?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maat van mij was toch in IC gekomen maand terug, had geen vaccinatie en kreeg corona 4 weken terug. Zag hem 1 dag voor hij naar het ziekenhuis moest nog. Gelukkig heb ik geen klachten gehad niet door vaccinatie of door besmetting via hem. Zat naast hem op de bank , geluk gehad of de vaccinatie heeft het verschil gemaakt. Die ,it nu nog steeds in revalidatie erdoor..

Ik geloof hoe dan ook dat het wel degelijk helpt. En voor familie en collega's zal de booster gewoon komen vroeg of laat
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
Gek dat dit soort berichten alleen op dubieuze Facebook groepen en vage YouTube kanalen verspreid worden. Waar blijft het empirisch onderzoek?
Klik om te vergroten...

En waar doel je op met dit soort berichten? Word ik meteen weer in het complotgroepje gestopt. Is het te moeilijk om even ruimer te denken dan de meerderheid? Dit is een plaatselijk onderzoek van ervaringen onder collega's. Geen wappie gedoe of complotdenkers zoals jij waarschijnlijk denkt. Gewoon mensen met een vrij mening die bij een gemeenschappelijke ondervraging op de werkvloer tot dezelfde stelling en ervaringen komen. Niemand die een vaag youtubekanaal of dubieus groepje gestart is om dit te verkondigen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Toevallig toch? Gisteren tijdens een nieuwe order opzetten wat tijd vrij met een pak collega's. Sta even met een dichte collega te praten. Beiden jongemannen van midden 30 jaar. Beide zelfde symptomen sinds 1ste vaccinatie.

- verstoord slaapritme
- hartkloppingen in ruststand
- opmerkelijk sneller vermoeid
- sneller hoofdpijn
- veel sneller zweten

Gaan we op rondvraag bij andere collega's in dezelfde leeftijdscategorie. 90% van de bevraagden hebben dezelfde klachten sinds hun 1ste spuit. Een goeie helft van die bevraagde personen heeft geen booster genomen en de intensiteit van de klachten blijft op hetzelfde niveau. Bij de mensen die een booster kregen zijn de klachten met intensiteit omhoog gegaan. Maarja... schreeuw het uit dan ben je een "wappie" en moet je terug in je complotgrot 🤣.
Klik om te vergroten...
PsyTekz zei:
En waar doel je op met dit soort berichten? Word ik meteen weer in het complotgroepje gestopt. Is het te moeilijk om even ruimer te denken dan de meerderheid? Dit is een plaatselijk onderzoek van ervaringen onder collega's. Geen wappie gedoe of complotdenkers zoals jij waarschijnlijk denkt. Gewoon mensen met een vrij mening die bij een gemeenschappelijke ondervraging op de werkvloer tot dezelfde stelling en ervaringen komen. Niemand die een vaag youtubekanaal of dubieus groepje gestart is om dit te verkondigen.
Klik om te vergroten...
Paar berichten terug deelde je nog iets wat van Facebook kwam. Dit valt voor mij in dezelfde categorie.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Iedereen hoert toch ook met China ende USA dus ach ja dan valt het wel een beetje int niet wat vladje doet..

Onee bedoel eigenlijk andersom, China en USA hoeren een eind weg en kraait verder geen haan naar.

Is eigenlijk ookwel een lekkertje die Vladje 🤤🤣
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
lynnwoodtimes.com

Bombshell: Pfizer Exec admits COVID vaccine never tested on preventing transmissions - Lynnwood Times

Pfizer’s president of international developed markets, admitted that its COVID vaccine had never been tested to prevent transmission.
lynnwoodtimes.com lynnwoodtimes.com


Ehm... Was dat niet wat ze ons juist wél vertelden? Dat het vaccin getest was op transmissie voorkomen?

Daar werd dus gewoon over gelogen om mensen over te halen te vaccineren. Pfizer geeft nu zelf toe dat daar niet op getest is.


Gutfeeling zat dus gewoon helemaal goed. Dit hele gebeuren stonk vanaf het begin. Zo blij het nooit genomen te hebben...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
En dit gegeven haalt dus de legale basis voor het Covid paspoort weg...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...545556575859
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."