#1
Grappig dat jullie alleen uit de krochten van het internet komen als iemand reageert op het corona topic hier. Zijn er geen betere fora voor dat blackbox gewauwel?
Blckbx valt reuze mee man. Wees dankbaar dat het niet echte wappie complot shit is op bitchute ofzo.Grappig dat jullie alleen uit de krochten van het internet komen als iemand reageert op het corona topic hier. Zijn er geen betere fora voor dat blackbox gewauwel?
Wederom: anekdotisch geleuter.
Grappig dat jullie alleen uit de krochten van het internet komen als iemand reageert op het corona topic hier. Zijn er geen betere fora voor dat blackbox gewauwel?
Ik ben intolerant jegens figuren die zonder bronnen en argumentie opruiende onzin verspreiden.Kan je ook nog wat anders zeggen?
Grappig joh, ware het niet dat ik onder vrij veel onderwerpen op dit forum heb gereageerd. En daarbij zijn mijn posts vaak een stuk inhoudelijker dan jouw monotone gezwets. 😘
Het is in ieder geval duidelijk dat je intolerant bent ten aanzien van mensen die niet denken zoals jij. Wellicht een aandachtspuntje voor je.
Ik ben intolerant jegens figuren die zonder bronnen en argumentie opruiende onzin verspreiden.
Terug je naar je conspiracy grot!Ik rui niet op. Dat jij het als opruiend interpreteert zegt meer iets over jou dan over mij.
Fred naar bed.Terug je naar je conspiracy grot!
En wat als je om wat voor reden dan ook niet wilde? Dan deden ze niet moeilijk?Op deze dag en tijd gaan we je prikken. Wel doen hoor! Super belangrijk! Kan je niet? Heb je pech!
Pech in de zin van dat je dan je prik niet had met voorrang als zorgmedewerker.En wat als je om wat voor reden dan ook niet wilde? Dan deden ze niet moeilijk?
Fijn dat daar niet moeilijk over wordt gedaan.Pech in de zin van dat je dan je prik niet had met voorrang als zorgmedewerker.
Genoeg mensen in de zorg die zich niet prikken. Of net zoals mijn eerdere post ook klaar zijn met het herhalen.
Waarom is dat dan, dat ze je niet meer als vriend zien? Teveel afstand door corona maatregelen? (no pun intended)Diep van binnen heb ik het te doen met de geestelijke kwetsbare groep die ik begeleid. Velen nemen de prikken wel maar toch hebben ze iets minder dan een maand lang deze zomer behalve het noodzakelijke zorg gekregen omdat er een corona golf door het hele gebouw ging.
M'n doel is om ze een goede dag te geven (geef dagbesteding) maar ik merk na bijna drie jaar corona dat ik ook niet meer als vriend wordt gezien door sommigen. Terwijl ik ben er voor hen en voor niemand anders.
Gek dat dit soort berichten alleen op dubieuze Facebook groepen en vage YouTube kanalen verspreid worden. Waar blijft het empirisch onderzoek?Toevallig toch? Gisteren tijdens een nieuwe order opzetten wat tijd vrij met een pak collega's. Sta even met een dichte collega te praten. Beiden jongemannen van midden 30 jaar. Beide zelfde symptomen sinds 1ste vaccinatie.
- verstoord slaapritme
- hartkloppingen in ruststand
- opmerkelijk sneller vermoeid
- sneller hoofdpijn
- veel sneller zweten
Gaan we op rondvraag bij andere collega's in dezelfde leeftijdscategorie. 90% van de bevraagden hebben dezelfde klachten sinds hun 1ste spuit. Een goeie helft van die bevraagde personen heeft geen booster genomen en de intensiteit van de klachten blijft op hetzelfde niveau. Bij de mensen die een booster kregen zijn de klachten met intensiteit omhoog gegaan. Maarja... schreeuw het uit dan ben je een "wappie" en moet je terug in je complotgrot 🤣.
Gek dat dit soort berichten alleen op dubieuze Facebook groepen en vage YouTube kanalen verspreid worden. Waar blijft het empirisch onderzoek?
Toevallig toch? Gisteren tijdens een nieuwe order opzetten wat tijd vrij met een pak collega's. Sta even met een dichte collega te praten. Beiden jongemannen van midden 30 jaar. Beide zelfde symptomen sinds 1ste vaccinatie.
- verstoord slaapritme
- hartkloppingen in ruststand
- opmerkelijk sneller vermoeid
- sneller hoofdpijn
- veel sneller zweten
Gaan we op rondvraag bij andere collega's in dezelfde leeftijdscategorie. 90% van de bevraagden hebben dezelfde klachten sinds hun 1ste spuit. Een goeie helft van die bevraagde personen heeft geen booster genomen en de intensiteit van de klachten blijft op hetzelfde niveau. Bij de mensen die een booster kregen zijn de klachten met intensiteit omhoog gegaan. Maarja... schreeuw het uit dan ben je een "wappie" en moet je terug in je complotgrot 🤣.
Paar berichten terug deelde je nog iets wat van Facebook kwam. Dit valt voor mij in dezelfde categorie.En waar doel je op met dit soort berichten? Word ik meteen weer in het complotgroepje gestopt. Is het te moeilijk om even ruimer te denken dan de meerderheid? Dit is een plaatselijk onderzoek van ervaringen onder collega's. Geen wappie gedoe of complotdenkers zoals jij waarschijnlijk denkt. Gewoon mensen met een vrij mening die bij een gemeenschappelijke ondervraging op de werkvloer tot dezelfde stelling en ervaringen komen. Niemand die een vaag youtubekanaal of dubieus groepje gestart is om dit te verkondigen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."