#1
Na de wappies heb je ook de wappiesbestrijders. Haat met haat bestrijden. Kwam twee jaar geleden via een search terecht op Videre en vond het best sneu. Net is het ook op TV geweest met een reportage.
Pff ik mag toch hopen dat we dit keer beter voorbereid zijn en niet weer in lockdown hoeven. Zou echt beschamend zijn als het nu weer zo gaat als de voorgaande jaren.Vandaag waarschuwen op Nos de ziekenhuisdirecteuren, virologen en wetenschappers voor grote problemen in de herfst met misschien wel een noodzaak voor lockdowns. Dat met name door de traagheid van de Nederlandse overheid.
Ook ik ben wel bezorgd over een vervelende variant die komt overwaaien vanuit Afrika of Zuid Amerika.
Zijn we daarop goed voorbereid?
Hahahaha wat is dit treurig zeg. Soort zelfverkozen held complex hebben deze lui.Na de wappies heb je ook de wappiesbestrijders. Haat met haat bestrijden. Kwam twee jaar geleden via een search terecht op Videre en vond het best sneu. Net is het ook op TV geweest met een reportage.
Als jij niet door de clickbait heen kunt kijken dan leg ik me daar bij neer.
Ik zie deze kentering ook. Ik kende niemand die zich niet had laten vaccineren. En iedereen liet zich vaccineren om beschermd te zijn tegen het virus, dan wel voor hun omgeving. Niet om praktische redenen dus. Ik zelf ook, overigens. Keurig alle vaccinaties gehaald om die reden.Ik ben een beetje aan het peilen bij mijn vriendenkring. Dat is natuurlijk op geen enkele manier representatief, maar ik merk dat de meesten, letterlijk de meesten van mijn vrienden zich niet meer laten vaccineren, terwijl ze dat een jaar geleden nog wel deden.
In de cijfers over de najaarsbooster ben ik ook benieuwd of ze mee kunnen nemen hoeveel mensen hem niet gaan halen omdat ze recent corona hebben gehad.
Dat gaan er bij mij in de familie aardig wat zijn, want hoewel de meesten tot nu toe coronavrij waren gebleven gaan ze nu in grote getalen voor de bijl.
Dat mag jouw idee zijn, niet dat van degenen in mijn familie. En daarvan dus wel een aantal op het randje van naar het ziekenhuis.Dat is toch juist het idee? Laat men elkaar lekker besmetten. Ik had zaterdag een feestje en inmiddels zijn er zo’n 10 mensen met corona (vermoedelijk meer maar 10 mensen hebben klachten). Ideaal. Niemand is gevaccineerd en ze liggen allemaal niet op de IC. Hallelujah!
Dat zei ik destijds ook: laat mij het maar krijgen, dan bouw ik zelf immuniteit op en versterk ik daarmee mijn immuunsysteem. "Je weet niet wat je zegt, weet je wel hoe erg corona kan zijn en hoe respectloos je nu bent?"Dat is toch juist het idee? Laat men elkaar lekker besmetten. Ik had zaterdag een feestje en inmiddels zijn er zo’n 10 mensen met corona (vermoedelijk meer maar 10 mensen hebben klachten). Ideaal. Niemand is gevaccineerd en ze liggen allemaal niet op de IC. Hallelujah!

Dat mag jouw idee zijn, niet dat van degenen in mijn familie.
"Je weet niet wat je zegt, weet je wel hoe erg corona kan zijn en hoe respectloos je nu bent?"
![]()
Bombshell: Pfizer Exec admits COVID vaccine never tested on preventing transmissions - Lynnwood Times
Pfizer’s president of international developed markets, admitted that its COVID vaccine had never been tested to prevent transmission.lynnwoodtimes.com
Ehm... Was dat niet wat ze ons juist wél vertelden? Dat het vaccin getest was op transmissie voorkomen?
Daar werd dus gewoon over gelogen om mensen over te halen te vaccineren. Pfizer geeft nu zelf toe dat daar niet op getest is.
Gutfeeling zat dus gewoon helemaal goed. Dit hele gebeuren stonk vanaf het begin. Zo blij het nooit genomen te hebben...
Daar gaat het niet om.Kunt ook gewoon even iets verder lezen zonder meteen conclusies te trekken.
![]()
Fact Check: Pfizer Vaccine Clinical Trial NOT Intended To Test Transmission Prevention -- That's Not How Clinical Trials Work | Lead Stories
Did a Pfizer representative "admit" the company erred when its COVID-19 vaccine was "never tested on preventing transmission" of the...leadstories.com
Daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat de hele maatschappij (niet door Pfizer, maar door politiek en media) werd verteld dat je "het voor een ander doet", mede door zogenaamde verminderde transmissie bij vaccinatie. Ze hebben dat gebruikt om meer mensen te overtuigen te vaccineren, terwijl dat dus geen reden is. Oftewel: inspelen op schuldgevoel: manipulatie. En dat met een middel dat je daadwerkelijk in je lichaam in moet laten spuiten.
Daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat de hele maatschappij (niet door Pfizer, maar door politiek en media) werd verteld dat je "het voor een ander doet", mede door zogenaamde verminderde transmissie bij vaccinatie. Ze hebben dat gebruikt om meer mensen te overtuigen te vaccineren, terwijl dat dus geen reden is. Oftewel: inspelen op schuldgevoel: manipulatie. En dat met een middel dat je daadwerkelijk in je lichaam in moet laten spuiten.
Kun je uitleggen waarom dit een ongenuanceerd filmpje is?
Ik gooi er nog een ongenuanceerd filmpje in. Enjooooy.
@Mindless je krijgt bijval...De (wappie)-politici en deskundigen vinden het een politiek probleem.
This results in a less severe infection and lower viral load, which secondarily protects against transmission.''
Dan rest de vraag dus vooral hoelang men antistoffen behoudt van een vaccin, dan wel infectie. En of daartussen nog verschil in zit.Maar dit geldt evengoed voor natuurlijke immuniteit uiteraard
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."