#1
Zelfs na corona krijgt men nog ruzie hier. Chill out people, we zijn er bijna vanaf!!
En dat is?
Zelfs na corona krijgt men nog ruzie hier. Chill out people, we zijn er bijna vanaf!!
Kunnen ze beter nu doen ja sinds iedereen zijn aandacht helemaal heeft afgebogenwat ik bedoel heeft niet met corona te maken..
plus:
Corona krijgt de A status in de Eerste Kamer en de spoedwet wordt verlengd
en straks permanente vrijheidsbenemende wetgeving.
Kunnen ze beter nu doen ja sinds iedereen zijn aandacht helemaal heeft afgebogen
Ben je ingeënt?Ik heb het denk ik weer. 2 maanden geleden nog maar gehad. Is weer super mild wel al heb ik wel een Dafalgan gepakt tegen pijn uit de borst. Niet getest deze keer dus niet 100% zeker maar ja... statistisch gezien zal het wel dat zijn.
Ik heb het denk ik weer. 2 maanden geleden nog maar gehad. Is weer super mild wel al heb ik wel een Dafalgan gepakt tegen pijn uit de borst. Niet getest deze keer dus niet 100% zeker maar ja... statistisch gezien zal het wel dat zijn.
Pff ik mag toch hopen dat we dit keer beter voorbereid zijn en niet weer in lockdown hoeven. Zou echt beschamend zijn als het nu weer zo gaat als de voorgaande jaren.Vandaag waarschuwen op Nos de ziekenhuisdirecteuren, virologen en wetenschappers voor grote problemen in de herfst met misschien wel een noodzaak voor lockdowns. Dat met name door de traagheid van de Nederlandse overheid.
Ook ik ben wel bezorgd over een vervelende variant die komt overwaaien vanuit Afrika of Zuid Amerika.
Zijn we daarop goed voorbereid?
Hahahaha wat is dit treurig zeg. Soort zelfverkozen held complex hebben deze lui.Na de wappies heb je ook de wappiesbestrijders. Haat met haat bestrijden. Kwam twee jaar geleden via een search terecht op Videre en vond het best sneu. Net is het ook op TV geweest met een reportage.
Als jij niet door de clickbait heen kunt kijken dan leg ik me daar bij neer.
Pff ik mag toch hopen dat we dit keer beter voorbereid zijn en niet weer in lockdown hoeven. Zou echt beschamend zijn als het nu weer zo gaat als de voorgaande jaren.
Dat bestond toch al veel langer, HIV ofzo ook door niet-hetero mannen die bonkie bonkie met monkey…..eerst creëren ze homoseksualiteit zodat de wereldpopulatie enigszins stagneert en nu moet die weer kapot omdat iedereen anders doodgaat aan de appenpokken en er geen wereldbevolking om te stagneren meer overblijft.Boeit allemaal niet meer, binnenkort gaan we toch allemaal dood aan de apenpokken.
Kut, ik niet. Ik heb begin jaren 70 de office pokkenprik nog gekregen (die litteken geeft) en die blijkt ook tegen bijna alle pokken varianten te werken. Zeker ook de apenpokken. 😜Boeit allemaal niet meer, binnenkort gaan we toch allemaal dood aan de apenpokken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."