Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHET Corona-topic

HET Corona-topic

1175 antwoorden
172 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zelfs na corona krijgt men nog ruzie hier. Chill out people, we zijn er bijna vanaf!!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Eik zei:
En dat is?
Klik om te vergroten...

daar mag je zelf over nadenken..
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Zelfs na corona krijgt men nog ruzie hier. Chill out people, we zijn er bijna vanaf!!
Klik om te vergroten...

wat ik bedoel heeft niet met corona te maken..

plus:

Corona krijgt de A status in de Eerste Kamer en de spoedwet wordt verlengd​

en straks permanente vrijheidsbenemende wetgeving.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gebruiker 0012685732 zei:
wat ik bedoel heeft niet met corona te maken..

plus:

Corona krijgt de A status in de Eerste Kamer en de spoedwet wordt verlengd​

en straks permanente vrijheidsbenemende wetgeving.
Klik om te vergroten...
Kunnen ze beter nu doen ja sinds iedereen zijn aandacht helemaal heeft afgebogen
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Rotjoch zei:
Kunnen ze beter nu doen ja sinds iedereen zijn aandacht helemaal heeft afgebogen
Klik om te vergroten...

check de yt video's op de vorige pagina van Marianne Zwagerman als je wil.. die verduidelijken zaken wel.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het denk ik weer. 2 maanden geleden nog maar gehad. Is weer super mild wel al heb ik wel een Dafalgan gepakt tegen pijn uit de borst. Niet getest deze keer dus niet 100% zeker maar ja... statistisch gezien zal het wel dat zijn.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cerberus zei:
Ik heb het denk ik weer. 2 maanden geleden nog maar gehad. Is weer super mild wel al heb ik wel een Dafalgan gepakt tegen pijn uit de borst. Niet getest deze keer dus niet 100% zeker maar ja... statistisch gezien zal het wel dat zijn.
Klik om te vergroten...
Ben je ingeënt?
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja 3x en vlak voor de derde dus al besmet geweest.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cerberus zei:
Ik heb het denk ik weer. 2 maanden geleden nog maar gehad. Is weer super mild wel al heb ik wel een Dafalgan gepakt tegen pijn uit de borst. Niet getest deze keer dus niet 100% zeker maar ja... statistisch gezien zal het wel dat zijn.
Klik om te vergroten...

Heb je ook keelpijn? Ik ontspring zelf steeds net de dans maar bij de Omikron-variant hoor ik dat symptoom opvallend vaak.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Na corona? We hebben gewoon even geen maatregelen.

Kan jullie zonder blijdschap vertellen dat het verzorgingstehuis van mijn ma weer in lockdown is na 3 overlijdens na covid in 1 week en een hoop besmet personeel. This aint over, het is gewoon even rustig en het grootste deel van Nederland heeft er geen last meer van, want geen maatregelen. Nie weg kijke nie pls.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Na de wappies heb je ook de wappiesbestrijders. Haat met haat bestrijden. Kwam twee jaar geleden via een search terecht op Videre en vond het best sneu. Net is het ook op TV geweest met een reportage.

N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vandaag waarschuwen op Nos de ziekenhuisdirecteuren, virologen en wetenschappers voor grote problemen in de herfst met misschien wel een noodzaak voor lockdowns. Dat met name door de traagheid van de Nederlandse overheid.
Ook ik ben wel bezorgd over een vervelende variant die komt overwaaien vanuit Afrika of Zuid Amerika.
Zijn we daarop goed voorbereid?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Numiah zei:
Vandaag waarschuwen op Nos de ziekenhuisdirecteuren, virologen en wetenschappers voor grote problemen in de herfst met misschien wel een noodzaak voor lockdowns. Dat met name door de traagheid van de Nederlandse overheid.
Ook ik ben wel bezorgd over een vervelende variant die komt overwaaien vanuit Afrika of Zuid Amerika.
Zijn we daarop goed voorbereid?
Klik om te vergroten...
Pff ik mag toch hopen dat we dit keer beter voorbereid zijn en niet weer in lockdown hoeven. Zou echt beschamend zijn als het nu weer zo gaat als de voorgaande jaren.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Don Draper zei:
Na de wappies heb je ook de wappiesbestrijders. Haat met haat bestrijden. Kwam twee jaar geleden via een search terecht op Videre en vond het best sneu. Net is het ook op TV geweest met een reportage.

Klik om te vergroten...
Hahahaha wat is dit treurig zeg. Soort zelfverkozen held complex hebben deze lui.
B
Big DipperLid
01-01-2024, 00:00
#15
FredKroket zei:
Als jij niet door de clickbait heen kunt kijken dan leg ik me daar bij neer.
Klik om te vergroten...

Dat suggereert dat ik het niet helemaal gekeken zou hebben.
Iets waar ik jou van beticht.
Jullie zijn schuldig aan pure projectie mbt tot wat jullie denken dat wij te vertellen hebben
en met wij bedoel ik intelligente weldenkende mensen met een goed analytisch vermogen
die niet bang zijn alles objectief te bekijken en de gevestigde orde tegen het licht te houden.
Want waar reageer je nu eigenlijk op?
Het is klip en klaar dat we voorgelogen worden van big farma tot regering en alles er tussen in.
Als je dat niet ziet, ja dan noem ik jullie naïef. Jij voelde je klaarblijkelijk aangesproken.

Argumentatie als: "wat een load of crap" op een gesprek van meer dan dertig minuten waarin allerlei onderwerpen aan bod komen
is op z'n minst zwak onderbouwd.
Clickbait?.. kheb de titel niet eens gelezen. Een ander weldenkend persoon heeft het aan me doorgestuurd
en ik heb de moeite genomen om het helemaal te kijken.
Dus, SuperFred, kom met argumentatie of leg je er inderdaad maar bij neer. Weltrusten.
B
Big DipperLid
01-01-2024, 00:00
#16
B
Big DipperLid
01-01-2024, 00:00
#17
FredKroket zei:
Pff ik mag toch hopen dat we dit keer beter voorbereid zijn en niet weer in lockdown hoeven. Zou echt beschamend zijn als het nu weer zo gaat als de voorgaande jaren.
Klik om te vergroten...

Naïef.

www.nrc.nl

Ministerie van VWS ontmoedigde ziekenhuizen hun IC uit te breiden

Intensive cares in coronatijd: De intensivecareafdelingen in de ziekenhuizen waren het epicentrum van de coronacrisis. Maar hoe langer de crisis duurde, hoe minder IC-bedden er waren. Hoe kon dit gebeuren?
www.nrc.nl www.nrc.nl


Waarom worden bepaalde WOB verzoeken niet ingewilligd?
Een rechter heeft heeft de aanspanner van een kort geding in het gelijk gesteld.
De regering is in hoger beroep gegaan.
Ondertussen hebben ze bewaartermijn van de bewaarde pcr-testresultaten verkort tot 1 jaar
waardoor onderzoek onmogelijk gemaakt wordt.
Dat hoor je allemaal niet in gangbare media.


F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
BigDipper, niets meer dan lof voor jouw doorzettingsvermogen. Bijna alle wappies hebben het al opgegeven maar jij houdt standvastig vol. Over 100 jaar denkt niemand meer aan deze infantiele revolutie.

Ik ga mijn 30 minuten niet verspillen aan zelfverklaarde experts die wat mompelen over complotten en zaken uit hun verband trekken. Jouw 2 meeste recente berichten in dit topic (inclusief persoonlijke aanval) zijn daar het perfecte voorbeeld van. Misschien kan Filemon ook bij jou langs komen voor seizoen 3 van het Wappiejournaal?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#19
Chr0nic zei:
Boeit allemaal niet meer, binnenkort gaan we toch allemaal dood aan de apenpokken.
Klik om te vergroten...
Dat bestond toch al veel langer, HIV ofzo ook door niet-hetero mannen die bonkie bonkie met monkey…..eerst creëren ze homoseksualiteit zodat de wereldpopulatie enigszins stagneert en nu moet die weer kapot omdat iedereen anders doodgaat aan de appenpokken en er geen wereldbevolking om te stagneren meer overblijft.

Wie maakt dit geweldige verhaal even af💪🏽🙏🏼
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Chr0nic zei:
Boeit allemaal niet meer, binnenkort gaan we toch allemaal dood aan de apenpokken.
Klik om te vergroten...
Kut, ik niet. Ik heb begin jaren 70 de office pokkenprik nog gekregen (die litteken geeft) en die blijkt ook tegen bijna alle pokken varianten te werken. Zeker ook de apenpokken. 😜

Iedereen die voor 1974 is geboren heeft die prik gehad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."