#1
We hebben hier echt heel duidelijke afspraken over gemaakt toen we dit topic openden. Volgens mij ben ik helemaal niet de weg kwijt maar ben ik gewoon consequent. Als jij dat jammer vindt is dat uiteraard jouw goed recht.Jammer @Eik. Waar ik je een half jaar geleden nog complimenteerde met de manier waarop je op een constructieve wijze en met een neutrale blik op een situatie omging met het waarschuwen of bannen van leden, ben je nu echt de weg kwijt imo. Dit slaat nergens op.