Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHET Corona-topic

HET Corona-topic

1175 antwoorden
169 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Casaan zei:
Alles dat leidt tot je dood speelt een rol. Het gemak waarmee (in sommige gevallen) dit soort situaties ontdaan wordt van de context om zodoende de feiten voor de eigen zaak te kunnen gebruiken stoort mij mateloos. In enkele gevallen kan je daar jammer genoeg weinig anders van verwachten. In andere gevallen (persconferentie Kuipers) is het schandalig.
Klik om te vergroten...
Wat een dooddoener (heh) om het weg te vegen onder “alles leidt tot de dood”. Niet alles leidt tot een spontane dood.

Ik hou het graag simpel; als je normaal gesproken niet dood gaat, maar na een bepaalde gebeurtenis wel dood bent gegaan, dan heeft die gebeurtenis bijgedragen aan je dood. Ik vind dat een logisch verband.

Ik zeg ook niet dat het er wel door komt, ik zie enkel een verband. Verder ben niet ik voor of tegen, maar dat het vaccin geen bijdrage heeft geleverd aan de dood vlak erna, vind ik net zo bizar als zeggen dat het wel door het vaccin komt.

Overigens is mijn vertrouwen tegenwoordig ook zo laag dat ik denk dat dit niet diep onderzocht wordt, want als toch blijkt dat die spuit wel de oorzaak was, dan klapt de stront tegen de ventilator
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een heel groot percentage van de mensen gaat vanaf nu dood na de booster. Hou in je achterhoofd dat je bij de booster bijwerkingen krijgt die vele malen zwakker zijn dan de symptomen van corona. Als je dood gaat van een booster (wat nog steeds echt heel erg weinig aangetoond is) dan zegt dat wss toch ook wel dat je corona ook niet lekker doorgekomen was. Mijn inziens.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rotjoch zei:
om het weg te vegen onder “alles leidt tot de dood”. Niet alles leidt tot een spontane dood.
Klik om te vergroten...
Ik veegde het niet weg, ik gaf aan dat alles dat tot de dood leidt meespeelt en meegerekend mag worden.
Als ik een leven lang mijn lichaam teister met roken, alcohol, drugs, niet sporten en vet eten en ik ga daarna met mijn zwakke lichamelijke gesteldheid een ruimtereis maken met spaceX waar ik gewichtloos sterf.

Is dan die ruimtereis de oorzaak van mijn dood of het feit dat ik mijn lichaam heb mishandeld. Of beiden?
Het draagt allemaal bij zoals je ook al zegt.

Dat is wat ik bedoel met alles leidt tot de dood.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb inmiddels getekend 👍
En ik ben 3 keer na de vaccinatie/booster een halve tot een hele week ziek geweest. Maar dat is echt niks in vergelijking met hoe ziek ik nu ben. Het lijkt ook wel echt alsof die vaccinaties omdat ze voor eerdere variant zijn ontwikkeld voor Omicron minder goed werken.
En er is echt geen peil op te trekken zo wisselend is het ziektebeeld hier. Kan echt per uur verschillen en opeens na dagen kun je nog weer andere symptomen krijgen. En soms voel je je ff beter en daarna krijg je toch weer klap terug 😓
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perenijsje zei:
aar dat is echt niks in vergelijking met hoe ziek ik nu ben.
Klik om te vergroten...
Bah... dat klinkt echt niet lekker. Heel veel beterschap @Perenijsje ! Dit virus is echt een bitch maar je gaat beter worden!

Perenijsje zei:
Het lijkt ook wel echt alsof die vaccinaties omdat ze voor eerdere variant zijn ontwikkeld voor Omicron minder goed werken.
Klik om te vergroten...
Omikron ontwijkt inderdaad een deel van de werking van de vaccins. Het verminderd het overdragen op andere mensen nog maar heel beperkt. Gelukkig is het wel nog steeds heel effectief in het voorkomen van ziekenhuisopnames en overlijden.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perenijsje zei:
Ik heb inmiddels getekend 👍
En ik ben 3 keer na de vaccinatie/booster een halve tot een hele week ziek geweest. Maar dat is echt niks in vergelijking met hoe ziek ik nu ben. Het lijkt ook wel echt alsof die vaccinaties omdat ze voor eerdere variant zijn ontwikkeld voor Omicron minder goed werken.
En er is echt geen peil op te trekken zo wisselend is het ziektebeeld hier. Kan echt per uur verschillen en opeens na dagen kun je nog weer andere symptomen krijgen. En soms voel je je ff beter en daarna krijg je toch weer klap terug 😓
Klik om te vergroten...

Niet tof! Veel beterschap!

Hier ook wel nog ups en downs van vermoeidheid en soort van lichte verkoudheidsymptomen die op niets slaan 3 weken na positieve test. Het word wel elke week iets minder.
Hopelijk gaat het bij jou ook snel wat beter!
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#7
Casaan zei:
Helemaal eens. De meeste mensen overlijden na hun geboorte. Laten we geboren worden ook afschaffen. Moet wel met elkaar te maken hebben.
Klik om te vergroten...
Wie had het over afschaffen? Domme vergelijking ook ^^
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik neem hem wel. Ook ivm kwetsbare vader en oma: ik wil er alles aan gedaan hebben. Daarbij: ik ben van corona goed ziek geweest, ik weet niet of dat zonder vaccinatie erger was geweest (en nee, minder erg geloof ik niet in).
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Juun zei:
Als je achterin m'n bus stapt krijg je je snoepje
Klik om te vergroten...
WILLIK!
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mensen wie het virus hebben gehad: hoe lang is de vermoeidheid blijven hangen?

Vandaag zo goed als klachtenvrij. 2 uurtjes vanuit huis gewerkt vanochtend en hélémaal kapot, vanmiddag maar weer het bed in gedoken en dikke kleding aangetrokken doordat ik het niet warm kon krijgen.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Empower Eachother zei:
Wie had het over afschaffen? Domme vergelijking ook ^^
Klik om te vergroten...
Precies
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou na 3 jaar heb ik eindelijk corona. Iedereen die zegt dat dit een griepje is, spoort niet. Kan me heel goed voorstellen dat dit potentieel levensgevaarlijk is.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Druktemaker zei:
Mensen wie het virus hebben gehad: hoe lang is de vermoeidheid blijven hangen?

Vandaag zo goed als klachtenvrij. 2 uurtjes vanuit huis gewerkt vanochtend en hélémaal kapot, vanmiddag maar weer het bed in gedoken en dikke kleding aangetrokken doordat ik het niet warm kon krijgen.
Klik om te vergroten...

Een week ziek, een goeie week (week 2) bij alles moe en kortademig. Nu week 3 is het al een stuk beter op vlak van vermoeid zijn.

Wel wat slaapproblemen die aanhouden zoals moeilijk inslapen en veel dromen. Begonnen net voor de besmetting. Zou volgens de HA nog voorkomen bij besmetting.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Druktemaker zei:
Mensen wie het virus hebben gehad: hoe lang is de vermoeidheid blijven hangen?
Klik om te vergroten...
Mijn eerste besmetting was eind april/begin mei en ik was daar eigenlijk nogsteeds moe van.
Ik merk met deze besmetting ook geen verbetering of enorme verslechtering daarin.

KAPOT LANG DUS.

Druktemaker zei:
Vandaag zo goed als klachtenvrij. 2 uurtjes vanuit huis gewerkt vanochtend en hélémaal kapot, vanmiddag maar weer het bed in gedoken en dikke kleding aangetrokken doordat ik het niet warm kon krijgen.
Klik om te vergroten...
Oh maar wel echt anders dan je hier omschrijft.... Als je echt moeite hebt je warm te houden is dat nog wel een griep-verschijsel toch?
Ik heb het meer over gewoon: ik kan élk moment van de dag slapen, ten alle tijden. Nou is dat ook een grote hobby van me, maar ook niet uit bed te krijgen enzo tegenwoordig. Voor covid moeiteloos. Idk of ik het verschil goed uitleg.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#15
2,5 maanden geleden delta besmetting opgelopen. Ongeveer 1-2 weken echt ziek geweest (rillen, koud, spierpijn), daarna een paar weken te slap om iets te kunnen (week of 3-4) daarna weer mijn normale leven opgepakt. Ben nu denk ik 90-95% de oude. Zit eraan te denken binnenkort ook weer het hardlopen op te pakken. Ben benieuwd of dat al gaat…🤨
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Ik ben nog steeds blij dat ik geen vaccinatie’s genomen heb.

Overigens nog meer happy over het feit nog geen Corona gehad te hebben. *klopt af*
Klik om te vergroten...

Neem ff een schoolgaand kind in huis, heb je het meteen vlaggen 😅.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben nog steeds blij dat ik geen vaccinatie’s genomen heb.

Overigens nog meer happy over het feit nog geen Corona gehad te hebben. *klopt af*
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eik zei:
2,5 maanden geleden delta besmetting opgelopen. Ongeveer 1-2 weken echt ziek geweest (rillen, koud, spierpijn), daarna een paar weken te slap om iets te kunnen (week of 3-4) daarna weer mijn normale leven opgepakt. Ben nu denk ik 90-95% de oude. Zit eraan te denken binnenkort ook weer het hardlopen op te pakken. Ben benieuwd of dat al gaat…🤨
Klik om te vergroten...
Ben ook benieuwd Eikie! Al ben ik misschien meer benieuwd hoe een eik hardloopt... Kun je daar een filmpje van sturen?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oehlala met juun en ljuv in een kelder. Hier droom ik van. Niet snoep vergeten!
B
Big DipperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beste Goedsullen.

'Ze zullen ons blijven onderdrukken tot het volk opstaat'

'Ze' hebben behaald wat ze wilden.
1G betekent testen en dus alsnog de digitale pas.
De basis is gelegd.
De Covid sluier is weggevallen. Die farce viel dan ook niet langer op te houden.
Ze wilden uiteindelijk natuurlijk niet de hele economie om zeep helpen.

Het volk is trouwens wel degelijk opgestaan want er zijn wekelijks protesten ( geweest).

Nu dit.
Wie had dat gedacht?
Excuses, ik heb het niet live gezien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."