#1
JaDus bij jou is het meer voor de lust?
JaDus bij jou is het meer voor de lust?
Neman dat niet als ik het was geweest tjah, dan is het niet anders. Maar ik heb alleen wat ik nog weet tenminste dingen geprobeerd toen ik 10 12 was uit nieuwsgierigheid denkik. en na die tijd nooit want had later gewoon een vriendin.en heb nooit op zo'n manier aan een jonge gedacht dus. Denk gwn dat het kwam omdat je jong bent en wil weten wat het isBen je niet gewoon bi? Ik merk erg aan je dat je twijfelt over geaardheid.
Jaa omdat ik wou weten, als je het hebt gedaan toen je 10 12 was of je dan voor altijd homo bent. Snapje als ik het ben en ik voel iets voor jongens dan is het zo maar dat is het niet sowiesoJe bent er zo mee bezig, misschien ben je toch wel homo? Gelukkig heb je er niks tegen.
Het is raar dat ceker maar geloof me maar ik ben het echt niet ik val op dames enhoe. Maar wou gewoon weten als je zoiets als kindzijnde onbewust had gedaan of je dan altijd homo bent. En het is niet erg hoor als je dat bent ik heb er ook niets tegen maar snapje 👍🏻Geen twijfel denk ik maar meer angst om homo te zijn lijkt het. Aslof het iets ergs is. Een ego dingetje.
Wat heb je eigenlijk precies gedaan?Jaa omdat ik wou weten, als je het hebt gedaan toen je 10 12 was of je dan voor altijd homo bent. Snapje als ik het ben en ik voel iets voor jongens dan is het zo maar dat is het niet sowieso
Haha komende van jou.Ben je niet gewoon bi? Ik merk erg aan je dat je twijfelt over geaardheid.
Jaa voor zover ik me kan herinneren denkik alles wel ja ook niet echt alles maar snapjeWat heb je eigenlijk precies gedaan?
Haha komende van jou.![]()
Alles...Jaa voor zover ik me kan herinneren denkik alles wel ja ook niet echt alles maar snapje
Volgens mij is iedereen hier het er wel over eens dat dat niets zegt. Ik heb zelf ook wel vage herinneringen aan wat geexperimenteer rond die leeftijd. Had volgens mij überhaupt weinig met sex te maken en was meer algemene nieuwsgierigheid naar elkaars lichaam en de verschillen daartussen. Ik zou me er sowieso niet druk over maken. Het zegt niets over je geaardheid. En al zou het dat wel doen... wat dan nog? Het is toch jouw lijf en jouw leven. Dus met wie jij sex wilt hebben zou niemand iets uit moeten maken.Maar wou gewoon weten als je zoiets als kindzijnde onbewust had gedaan of je dan altijd homo bent.
Beide? Als je niet bi was dan had je er waarschijnlijk geen interesse in... als je niet open minded was zou je er waarschijnlijk niets mee doen... Volgens mij ben ik open minded genoeg om iets met een man te doen. Maar ik vind het ook wat ver gaan om dat alleen maar te doen om te bewijzen hoe open minded ik wel niet ben terwijl ik er eigenlijk geen zin in heb...Puur als lustis dat dan bi zijn of gewoon heel openminded zijn?
Hahaa Jaa echte nee k weet wel dat ik het niet ben, anders was ik wel zo geweest om het toe te geven. Maar ik dacht dat als je zulke dingen deed ookal ben je dan 10 of 12,dat je dan homo bent bijvoorbeeld en voor altijd homo blijft. Maar je hebt wel gelijk cekersVolgens mij is iedereen hier het er wel over eens dat dat niets zegt. Ik heb zelf ook wel vage herinneringen aan wat geexperimenteer rond die leeftijd. Had volgens mij überhaupt weinig met sex te maken en was meer algemene nieuwsgierigheid naar elkaars lichaam en de verschillen daartussen. Ik zou me er sowieso niet druk over maken. Het zegt niets over je geaardheid. En al zou het dat wel doen... wat dan nog? Het is toch jouw lijf en jouw leven. Dus met wie jij sex wilt hebben zou niemand iets uit moeten maken.
Als mensen al beginnen te denken dat je misschien toch latent wat homo- of bi-gevoelens hebt dan komt dat waarschijnlijk door hoe hard je roept dat je hetero bent. Veel mensen hebben ervaren dat mensen die dat hard roepen en/of agressie tonen jegens homoseksuelen juist zelf vaak dat soort gevoelens onderdrukken. Mijn advies is dat je het gewoon lekker laat gaan. Waarschijnlijk ben je gewoon hetero. En zo niet dan kun je maar beter zo snel mogelijk er achter komen dat het niet zo is. Anders loop je zometeen nog heel veel goede sex mis. Zou ook zonde zijn toch?!![]()
Jaa voor zover ik het me kan herinneren tis ook al 14 jaar terug ofs,maar gewoon de gebruikelijke dingen zegmaar.Alles...
Da's best veel...
Ik ben bi puur op seksueel vlak, want zou nooit op mijn eigen geslacht verliefd knnen worden, geen interesse in. Ik heb het 100% voor mannen. Wel vind ik een vrouwlijk lichaam aantrekkelijk, en kus ik graag met een vrouw. Puur als lustis dat dan bi zijn of gewoon heel openminded zijn? Ik kijk ook graag lesbische porno🤷♀️😅
Biseksualiteit zijn romantische gevoelens, seksuele aantrekking, of seksueel gedrag naar zowel mannen als vrouwen, of romantische gevoelens of seksuele aantrekking richting mensen ongeacht hun sekse of genderidentiteit. Dit laatste wordt ook wel aangeduid met de term panseksualiteit.
Pfff openminded... Het is gewoon lust, die voortkomt uit seksuele aantrekking. Was die aantrekking er niet, dan was je er ook niet openminded in.Beide? Als je niet bi was dan had je er waarschijnlijk geen interesse in... als je niet open minded was zou je er waarschijnlijk niets mee doen... Volgens mij ben ik open minded genoeg om iets met een man te doen. Maar ik vind het ook wat ver gaan om dat alleen maar te doen om te bewijzen hoe open minded ik wel niet ben terwijl ik er eigenlijk geen zin in heb...![]()
Ik zat te denken aan even aanraken of iets dergelijks, maar dus echt 'het' gedaan zeg maar? Vind ik persoonlijk wel wat verder gaan dan experimenteren eigenlijk. Maar ja iedereen heeft zijn eigen definities. En als je je nu echt hetero voelt en geen aantrekking voelt tot mannen, ben je toch ook gewoon hetero? Maar wat anderen zeggen denk ik ook wel wat: Je bent er heel erg tegen en dat is wel wat verdacht. Dat is vaak wel een teken dat er meer achter zit.Jaa voor zover ik het me kan herinneren tis ook al 14 jaar terug ofs,maar gewoon de gebruikelijke dingen zegmaar.
Jaa echt gedaan niet voor zover ik weet dan was ik wel uitgescheurd😂 ma wel dingen gedaan zegmaar. Tis ook zo raar als ik er nu over denk ik ben het niet maar denk wel dat ik altijd zal denken ben ik nu homo door wat er toen is gebeurt zegmaar. En nee ik voel me ceker niet aangetrokken tot mannen, dat weet ik wel zeker. En waarom ik erop tegen ben is dat ik het vies vind snapje. Als jong kind dringt het niet tot je door omdat je geen besef hebt van wat het is en wat er is gebeurt . Maar heb geen hekel of haat tegen homo's. Maar wil het ook niet zijnWiki:
Volgens dat ben je biseksueel. Of panseksueel, als je moeilijk wilt doen.
Pfff openminded... Het is gewoon lust, die voortkomt uit seksuele aantrekking. Was die aantrekking er niet, dan was je er ook niet openminded in.
Ik zat te denken aan even aanraken of iets dergelijks, maar dus echt 'het' gedaan zeg maar? Vind ik persoonlijk wel wat verder gaan dan experimenteren eigenlijk. Maar ja iedereen heeft zijn eigen definities. En als je je nu echt hetero voelt en geen aantrekking voelt tot mannen, ben je toch ook gewoon hetero? Maar wat anderen zeggen denk ik ook wel wat: Je bent er heel erg tegen en dat is wel wat verdacht. Dat is vaak wel een teken dat er meer achter zit.
Ik val niet op mannen maar op seksueel vlak kan een man ook leuk zijn.Haha komende van jou.![]()
Hier hetzelfde dusIk ben bi puur op seksueel vlak, want zou nooit op mijn eigen geslacht verliefd knnen worden, geen interesse in. Ik heb het 100% voor mannen. Wel vind ik een vrouwlijk lichaam aantrekkelijk, en kus ik graag met een vrouw. Puur als lustis dat dan bi zijn of gewoon heel openminded zijn? Ik kijk ook graag lesbische porno🤷♀️😅
Dus bij jou is het meer voor de lust?Hier hetzelfde dus![]()
Hoelang blijf je door trollen met ditIk val niet op mannen maar op seksueel vlak kan een man ook leuk zijn.
Oke ook goed toch dus je wil het wel doen enzv maar je bent geen homo kan ook toch
Heel goed verwoord, dit vat voor mij alles samen wat ik probeerde uit te leggen.Daarom zei ik ook, het in de maatschappij écht accepteren is wat anders dan het feit accepteren dat een pedofiel er niks aan kan doen dat dat zijn/haar geaardheid is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."