Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
248 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jbruinsma zei:
Dus bij jou is het meer voor de lust?
Klik om te vergroten...
Ja
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Ben je niet gewoon bi? Ik merk erg aan je dat je twijfelt over geaardheid.
Klik om te vergroten...
Neman dat niet als ik het was geweest tjah, dan is het niet anders. Maar ik heb alleen wat ik nog weet tenminste dingen geprobeerd toen ik 10 12 was uit nieuwsgierigheid denkik. en na die tijd nooit want had later gewoon een vriendin.en heb nooit op zo'n manier aan een jonge gedacht dus. Denk gwn dat het kwam omdat je jong bent en wil weten wat het is
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#3
KlaasVaak zei:
Je bent er zo mee bezig, misschien ben je toch wel homo? Gelukkig heb je er niks tegen.
Klik om te vergroten...
Jaa omdat ik wou weten, als je het hebt gedaan toen je 10 12 was of je dan voor altijd homo bent. Snapje als ik het ben en ik voel iets voor jongens dan is het zo maar dat is het niet sowieso
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Geen twijfel denk ik maar meer angst om homo te zijn lijkt het. Aslof het iets ergs is. Een ego dingetje.
Klik om te vergroten...
Het is raar dat ceker maar geloof me maar ik ben het echt niet ik val op dames enhoe. Maar wou gewoon weten als je zoiets als kindzijnde onbewust had gedaan of je dan altijd homo bent. En het is niet erg hoor als je dat bent ik heb er ook niets tegen maar snapje 👍🏻
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jbruinsma zei:
Jaa omdat ik wou weten, als je het hebt gedaan toen je 10 12 was of je dan voor altijd homo bent. Snapje als ik het ben en ik voel iets voor jongens dan is het zo maar dat is het niet sowieso
Klik om te vergroten...
Wat heb je eigenlijk precies gedaan?

Rivalrie zei:
Ben je niet gewoon bi? Ik merk erg aan je dat je twijfelt over geaardheid.
Klik om te vergroten...
Haha komende van jou. :laughing:
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Wat heb je eigenlijk precies gedaan?


Haha komende van jou. :laughing:
Klik om te vergroten...
Jaa voor zover ik me kan herinneren denkik alles wel ja ook niet echt alles maar snapje
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jbruinsma zei:
Jaa voor zover ik me kan herinneren denkik alles wel ja ook niet echt alles maar snapje
Klik om te vergroten...
Alles...

Da's best veel...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jbruinsma zei:
Maar wou gewoon weten als je zoiets als kindzijnde onbewust had gedaan of je dan altijd homo bent.
Klik om te vergroten...
Volgens mij is iedereen hier het er wel over eens dat dat niets zegt. Ik heb zelf ook wel vage herinneringen aan wat geexperimenteer rond die leeftijd. Had volgens mij überhaupt weinig met sex te maken en was meer algemene nieuwsgierigheid naar elkaars lichaam en de verschillen daartussen. Ik zou me er sowieso niet druk over maken. Het zegt niets over je geaardheid. En al zou het dat wel doen... wat dan nog? Het is toch jouw lijf en jouw leven. Dus met wie jij sex wilt hebben zou niemand iets uit moeten maken.

Als mensen al beginnen te denken dat je misschien toch latent wat homo- of bi-gevoelens hebt dan komt dat waarschijnlijk door hoe hard je roept dat je hetero bent. Veel mensen hebben ervaren dat mensen die dat hard roepen en/of agressie tonen jegens homoseksuelen juist zelf vaak dat soort gevoelens onderdrukken. Mijn advies is dat je het gewoon lekker laat gaan. Waarschijnlijk ben je gewoon hetero. En zo niet dan kun je maar beter zo snel mogelijk er achter komen dat het niet zo is. Anders loop je zometeen nog heel veel goede sex mis. Zou ook zonde zijn toch?! :tonguewink:
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben bi puur op seksueel vlak, want zou nooit op mijn eigen geslacht verliefd knnen worden, geen interesse in. Ik heb het 100% voor mannen. Wel vind ik een vrouwlijk lichaam aantrekkelijk, en kus ik graag met een vrouw. Puur als lust :) is dat dan bi zijn of gewoon heel openminded zijn? Ik kijk ook graag lesbische porno🤷‍♀️😅
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hiyou zei:
Puur als lust :) is dat dan bi zijn of gewoon heel openminded zijn?
Klik om te vergroten...
Beide? Als je niet bi was dan had je er waarschijnlijk geen interesse in... als je niet open minded was zou je er waarschijnlijk niets mee doen... Volgens mij ben ik open minded genoeg om iets met een man te doen. Maar ik vind het ook wat ver gaan om dat alleen maar te doen om te bewijzen hoe open minded ik wel niet ben terwijl ik er eigenlijk geen zin in heb... :laughing:
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eik zei:
Volgens mij is iedereen hier het er wel over eens dat dat niets zegt. Ik heb zelf ook wel vage herinneringen aan wat geexperimenteer rond die leeftijd. Had volgens mij überhaupt weinig met sex te maken en was meer algemene nieuwsgierigheid naar elkaars lichaam en de verschillen daartussen. Ik zou me er sowieso niet druk over maken. Het zegt niets over je geaardheid. En al zou het dat wel doen... wat dan nog? Het is toch jouw lijf en jouw leven. Dus met wie jij sex wilt hebben zou niemand iets uit moeten maken.

Als mensen al beginnen te denken dat je misschien toch latent wat homo- of bi-gevoelens hebt dan komt dat waarschijnlijk door hoe hard je roept dat je hetero bent. Veel mensen hebben ervaren dat mensen die dat hard roepen en/of agressie tonen jegens homoseksuelen juist zelf vaak dat soort gevoelens onderdrukken. Mijn advies is dat je het gewoon lekker laat gaan. Waarschijnlijk ben je gewoon hetero. En zo niet dan kun je maar beter zo snel mogelijk er achter komen dat het niet zo is. Anders loop je zometeen nog heel veel goede sex mis. Zou ook zonde zijn toch?! :tonguewink:
Klik om te vergroten...
Hahaa Jaa echte nee k weet wel dat ik het niet ben, anders was ik wel zo geweest om het toe te geven. Maar ik dacht dat als je zulke dingen deed ookal ben je dan 10 of 12,dat je dan homo bent bijvoorbeeld en voor altijd homo blijft. Maar je hebt wel gelijk cekers
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Alles...

Da's best veel...
Klik om te vergroten...
Jaa voor zover ik het me kan herinneren tis ook al 14 jaar terug ofs,maar gewoon de gebruikelijke dingen zegmaar.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hiyou zei:
Ik ben bi puur op seksueel vlak, want zou nooit op mijn eigen geslacht verliefd knnen worden, geen interesse in. Ik heb het 100% voor mannen. Wel vind ik een vrouwlijk lichaam aantrekkelijk, en kus ik graag met een vrouw. Puur als lust :) is dat dan bi zijn of gewoon heel openminded zijn? Ik kijk ook graag lesbische porno🤷‍♀️😅
Klik om te vergroten...

Wiki:

Biseksualiteit zijn romantische gevoelens, seksuele aantrekking, of seksueel gedrag naar zowel mannen als vrouwen, of romantische gevoelens of seksuele aantrekking richting mensen ongeacht hun sekse of genderidentiteit. Dit laatste wordt ook wel aangeduid met de term panseksualiteit.
Klik om te vergroten...

Volgens dat ben je biseksueel. Of panseksueel, als je moeilijk wilt doen.

Eik zei:
Beide? Als je niet bi was dan had je er waarschijnlijk geen interesse in... als je niet open minded was zou je er waarschijnlijk niets mee doen... Volgens mij ben ik open minded genoeg om iets met een man te doen. Maar ik vind het ook wat ver gaan om dat alleen maar te doen om te bewijzen hoe open minded ik wel niet ben terwijl ik er eigenlijk geen zin in heb... :laughing:
Klik om te vergroten...
Pfff openminded... Het is gewoon lust, die voortkomt uit seksuele aantrekking. Was die aantrekking er niet, dan was je er ook niet openminded in.

Jbruinsma zei:
Jaa voor zover ik het me kan herinneren tis ook al 14 jaar terug ofs,maar gewoon de gebruikelijke dingen zegmaar.
Klik om te vergroten...
Ik zat te denken aan even aanraken of iets dergelijks, maar dus echt 'het' gedaan zeg maar? Vind ik persoonlijk wel wat verder gaan dan experimenteren eigenlijk. Maar ja iedereen heeft zijn eigen definities. En als je je nu echt hetero voelt en geen aantrekking voelt tot mannen, ben je toch ook gewoon hetero? Maar wat anderen zeggen denk ik ook wel wat: Je bent er heel erg tegen en dat is wel wat verdacht. Dat is vaak wel een teken dat er meer achter zit.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Wiki:



Volgens dat ben je biseksueel. Of panseksueel, als je moeilijk wilt doen.


Pfff openminded... Het is gewoon lust, die voortkomt uit seksuele aantrekking. Was die aantrekking er niet, dan was je er ook niet openminded in.


Ik zat te denken aan even aanraken of iets dergelijks, maar dus echt 'het' gedaan zeg maar? Vind ik persoonlijk wel wat verder gaan dan experimenteren eigenlijk. Maar ja iedereen heeft zijn eigen definities. En als je je nu echt hetero voelt en geen aantrekking voelt tot mannen, ben je toch ook gewoon hetero? Maar wat anderen zeggen denk ik ook wel wat: Je bent er heel erg tegen en dat is wel wat verdacht. Dat is vaak wel een teken dat er meer achter zit.
Klik om te vergroten...
Jaa echt gedaan niet voor zover ik weet dan was ik wel uitgescheurd😂 ma wel dingen gedaan zegmaar. Tis ook zo raar als ik er nu over denk ik ben het niet maar denk wel dat ik altijd zal denken ben ik nu homo door wat er toen is gebeurt zegmaar. En nee ik voel me ceker niet aangetrokken tot mannen, dat weet ik wel zeker. En waarom ik erop tegen ben is dat ik het vies vind snapje. Als jong kind dringt het niet tot je door omdat je geen besef hebt van wat het is en wat er is gebeurt . Maar heb geen hekel of haat tegen homo's. Maar wil het ook niet zijn
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Haha komende van jou. :laughing:
Klik om te vergroten...
Ik val niet op mannen maar op seksueel vlak kan een man ook leuk zijn.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hiyou zei:
Ik ben bi puur op seksueel vlak, want zou nooit op mijn eigen geslacht verliefd knnen worden, geen interesse in. Ik heb het 100% voor mannen. Wel vind ik een vrouwlijk lichaam aantrekkelijk, en kus ik graag met een vrouw. Puur als lust :) is dat dan bi zijn of gewoon heel openminded zijn? Ik kijk ook graag lesbische porno🤷‍♀️😅
Klik om te vergroten...
Hier hetzelfde dus :)
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Hier hetzelfde dus :)
Klik om te vergroten...
Dus bij jou is het meer voor de lust?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Ik val niet op mannen maar op seksueel vlak kan een man ook leuk zijn.
Klik om te vergroten...
Hoelang blijf je door trollen met dit :sweatsmile:

Het heet niet voor niets bi-seksualiteit.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Ja
Klik om te vergroten...
Oke ook goed toch dus je wil het wel doen enzv maar je bent geen homo kan ook toch
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Daarom zei ik ook, het in de maatschappij écht accepteren is wat anders dan het feit accepteren dat een pedofiel er niks aan kan doen dat dat zijn/haar geaardheid is.
Klik om te vergroten...
Heel goed verwoord, dit vat voor mij alles samen wat ik probeerde uit te leggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3536373839...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."