#1
Jaa precies wat je zeg dat klopt als.je jong bent in mijn geval was ik 10 of 13 dan weet je niet wat je doet denkik maar ik dacht dat dat je dan voor altijd homo blijft ookal heb je iets gedaan toen je heel jong was en dat vind ik best erg want ben helemaal geen homo zegmaar vandaar me vraag 👍🏻Nee dat maakt je zeker geen homo of lesbisch.
Ten 1e ontdekken jonge kinderen hun seksualiteit op basis van nieuwsgierigheid, niet gebaseerd op lust of aantrekkingskracht naar het andere geslacht.
Daarbij is iets uitproberen of ontdekken precies wat het woord zegt..niet meer dan dat
Dus of je er wel of niks aan kon doen door je leeftijd maakt niets uit..als jij je nu hetero voelt, ben je hetero. Zo simpel is het
