Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
247 weergaven
18-5-2026
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mrloverdj zei:
Nee dat maakt je zeker geen homo of lesbisch.
Ten 1e ontdekken jonge kinderen hun seksualiteit op basis van nieuwsgierigheid, niet gebaseerd op lust of aantrekkingskracht naar het andere geslacht.

Daarbij is iets uitproberen of ontdekken precies wat het woord zegt..niet meer dan dat
Dus of je er wel of niks aan kon doen door je leeftijd maakt niets uit..als jij je nu hetero voelt, ben je hetero. Zo simpel is het
Klik om te vergroten...
Jaa precies wat je zeg dat klopt als.je jong bent in mijn geval was ik 10 of 13 dan weet je niet wat je doet denkik maar ik dacht dat dat je dan voor altijd homo blijft ookal heb je iets gedaan toen je heel jong was en dat vind ik best erg want ben helemaal geen homo zegmaar vandaar me vraag 👍🏻
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jbruinsma zei:
Jaa weetje wat het is ik weet van mezelf dat ik geen homo ben en ik heb ook niets tegen homo's egtniet maar ben het liever niet maar ik kwam er later achter en herinnerde me heel vaag dat ik als kindzijnde 10 of 13 jaar oud vaker iets had gedaan/geprobeerd uit nieuwsgierigheid maar baal er heel erg van en kan er bijna niet van slapen omdat ik het heel erg vind vandaar me vraag
Klik om te vergroten...
Moet je je niet druk om maken joh. Is gewoon nieuwsgierigheid en daar is niets mis mee. Als je nu weet dat je alleen op mannen valt is dat toch goed? Dan weet je het in ieder geval zeker voor jezelf!
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Moet je je niet druk om maken joh. Is gewoon nieuwsgierigheid en daar is niets mis mee. Als je nu weet dat je alleen op mannen valt is dat toch goed? Dan weet je het in ieder geval zeker voor jezelf!
Klik om te vergroten...
Jaa dat ook en natuurlijk weet je op die leertijd niet wat het is ik was ook jong he 10 ofs maar ik vind het heel moeilijk om bij stil te staan en denken van ja als je het toen heb geprobeerd ookal ben je jong en weet je het niet allemaal je toch voor altijd homo bent ofs maar dat is echt niet het geval ik ben heel dol op dames enhoe hhah maar dankje voor je bericht dat doet me goed
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Moet je je niet druk om maken joh. Is gewoon nieuwsgierigheid en daar is niets mis mee. Als je nu weet dat je alleen op *mannen valt is dat toch goed? Dan weet je het in ieder geval zeker voor jezelf!
Klik om te vergroten...
Vrouwen :wink:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Vrouwen :wink:
Klik om te vergroten...
My bad! 😬
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Vrouwen :wink:
Klik om te vergroten...
Gelukkig wel hha
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet dat het er wat toe doet, maar zijn er hier homo's op DF?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mrloverdj zei:
Niet dat het er wat toe doet, maar zijn er hier homo's op DF?
Klik om te vergroten...
Al gezien in welk topic je zit? Even naar de poll kijken. :wink:
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Oke superstom lol,hele poll niet gezien.
Oke thanks.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeeeeej!!!! Ik ben eindelijk niet meer de enige hier die lesbisch is! 😃
Vond het al zo vreemd.

D111A293-F3DA-4A9E-A93A-6340F02CD65C.jpeg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jbruinsma zei:
Het luitjes ikzelf voel me niet aangetrokken door jongens ofsoiets ik val ceker weten op dames maar nu had ik een vraag.stel als je zelf als jongen zijnde zegmaar in je kindertijd /pubertijd dingen vaker hebt gedaan met een jongen. Of als je bijvoorbeeld als meisje in je pubertijd,een keer of vaker iets met een meid hebt gedaan. Maar als je ouder word je toch niet gay of lesbisch bent ben je dan sowieso homo of lesbi.? Omdat je het als kindzijnde heb geprobeerd?. Wat je mischien voor de helft niet meer weet omdat je zo jong was en natuurlijk mischien niks aan kon doen omdat je bijvoorbeeld 10 of 13 jaar bent en je dingen hoort of ziet?. Ben je dan sowieso homo of lesbisch omdat je t hebt gedaan of hoe zit dat wat is jullie mening dit vond ik n lastige 👍🏻👍🏻 ben wel benieuwd
Klik om te vergroten...
De meeste mensen experimenteren wel met het eigen geslacht als ze jong zijn lijkt mij?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
De meeste mensen experimenteren wel met het eigen geslacht als ze jong zijn lijkt mij?
Klik om te vergroten...
Dat lijkt me wel wat meevallen...
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
De meeste mensen experimenteren wel met het eigen geslacht als ze jong zijn lijkt mij?
Klik om te vergroten...
Ik weet het niet Ik weet alleen dat ik echt heel jong was en ik geen besef had wat ik deed natuurlijk denk gewoon dat het kwam doordat we zo vroeg al van zulke dingen zagen en je wil weten hoe het is
En als echt op mannen viel dan had ik het wel geweten maar ik walg alleen al van het idee niet dat ik iets tegen homo's heb hoor dat ceker niet maar moet er nu niet aan denken maarja was toen 10 ofs dan gebeurt er van alles waar je geen weet van hebt
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jbruinsma zei:
Ik weet het niet Ik weet alleen dat ik echt heel jong was en ik geen besef had wat ik deed natuurlijk denk gewoon dat het kwam doordat we zo vroeg al van zulke dingen zagen en je wil weten hoe het is
En als echt op mannen viel dan had ik het wel geweten maar ik walg alleen al van het idee niet dat ik iets tegen homo's heb hoor dat ceker niet maar moet er nu niet aan denken maarja was toen 10 ofs dan gebeurt er van alles waar je geen weet van hebt
Klik om te vergroten...
Mijn eerste herinnering van experimenten was op iets van 10 jarige leeftijd. Wellicht eerder... Vind het lastig om terug te denken in de tijd.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Mijn eerste herinnering van experimenten was op iets van 10 jarige leeftijd. Wellicht eerder... Vind het lastig om terug te denken in de tijd.
Klik om te vergroten...
Jaa dat is ook lastig ik weet nog wel beelden ervan sommigen dan. Maar vergeet het liever il vind het al erg genoeg eigelijk weetjewel ik ben het niet. Want ik heb toch echtde interesse in meiden maarja zo.jong weet je toch niet wat je doet maarja doe je niks aan toch
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Mijn eerste herinnering van experimenten was op iets van 10 jarige leeftijd. Wellicht eerder... Vind het lastig om terug te denken in de tijd.
Klik om te vergroten...
Maar jij bent wel homo of hetero?
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jbruinsma zei:
Het is eigelink niet erg maar dat is het m juist ik ben het niet weetjewel,anders viel ik nu wel op jongens toch. Maar ik wou gewoon weten als je op zo'n jonge leeftijd iets doet met het zelfde geslacht uit nieuwsgierigheid ofzoiets, of je dan homo bent. Het is niet erg hoor maar snapje wat ik bedoel
Klik om te vergroten...
Sommige mensen zijn nu eenmaal nieuwsgierig naar het hetzelfde geslacht (zeker niet op jonge leeftijd overigens) Nee dat maakt je niet homo. Als je homo/lesbisch bent val je op je eigen geslacht of vind je je eigen geslacht aantrekkelijk.

Volgens mij wordt er in de "vrouwen" wereld iets anders tegen aangekeken als je bijvoorbeeld met je vriendin zoent dan in de "mannen" wereld ja , dat klopt en is ook helemaal niks verkeerds mee (correct me if i'm wrong dames:wink: )

Ik kan een jongen/man er goed uit vinden zien maar dat betekend niet dat ik me eigen daar tot aangetrokken voel of ooit zal voelen integen stelling tot vrouwen.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vraag me wel eens af. Als ik als hetro man sex met andere mannen ga hebben puur experimenteel. Zou ik dan homo kunnen worden? Met roept altijd dat het iets is waar je mee geboren ben, maar het lijkt me toch iets dat in je ego zit of niet? En de ego mag wel star zijn, maar als je openminded genoeg word vraag ik me stiekem wel eens af hoe ver je kan gaan.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Martinus zei:
Vraag me wel eens af. Als ik als hetro man sex met andere mannen ga hebben puur experimenteel. Zou ik dan homo kunnen worden? Met roept altijd dat het iets is waar je mee geboren ben, maar het lijkt me toch iets dat in je ego zit of niet? En de ego mag wel star zijn, maar als je openminded genoeg word vraag ik me stiekem wel eens af hoe ver je kan gaan.
Klik om te vergroten...
Welke heteroseksuele man gaat even experimenteel seks hebben met mannen? :laughing: Dat komt toch niet eens in je op? En zowel, dan voel je dus een seksuele aantrekking tot mannen. En daar is niets mis mee! Maar dan ben je niet hetero.

Ik snap niet waarom hier zo over gediscussieerd kan worden...

En ik word hier zweefkees genoemd. :wink:
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Welke heteroseksuele man gaat even experimenteel seks hebben met mannen? :laughing: Dat komt toch niet eens in je op? En zowel, dan voel je dus een seksuele aantrekking tot mannen. En daar is niets mis mee! Maar dan ben je niet hetero.

Ik snap niet waarom hier zo over gediscussieerd kan worden...

En ik word hier zweefkees genoemd. :wink:
Klik om te vergroten...

Waarom niet? Ik voel me totaal niet aangetrokken tot mannen, maar ik heb de gedachte wel eens gehad. Misschien door xtc ofzo.

Vroeger vond ik kroketten echt goor. Maar ik heb er een paar keer 1 gegeten omdat ik het niet wou weg gooien. En nu vind ik ze eigenlijk best lekker...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3435363738...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."