Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
243 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Toevoeging: er werd beweerd dat je een pedofiel kan leren seksueel te genieten van volwassenen. Dit is net zo min het geval als dat je van een homo een hetero kan maken.

Je hebt 2 soorten pedo's:
Pedo's die echt vallen op kinderen, geen heupen, geen ontwikkelde geslachtsdelen, geen schaamhaar etc.
Pedo's met een machtselement..de minderjarige die zij onder hun hoede nemen, hun onschuld..makkelijk te beïnvloeden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mrloverdj zei:
Toevoeging: er werd beweerd dat je een pedofiel kan leren seksueel te genieten van volwassenen. Dit is net zo min het geval als dat je van een homo een hetero kan maken.

Je hebt 2 soorten pedo's:
Pedo's die echt vallen op kinderen, geen heupen, geen ontwikkelde geslachtsdelen, geen schaamhaar etc.
Pedo's met een machtselement..de minderjarige die zij onder hun hoede nemen, hun onschuld..makkelijk te beïnvloeden.
Klik om te vergroten...
Nee pedo is pedo. Als een pedo macht wil uitvoeren is tie pedo EN narcist.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Dat is mijn punt niet. Natuurlijk laat ik mijn kind niet achter bij een bekende pedofiel. Het gaat mij er om dat men bij voorbaat een pedofiel afkraakt en niet accepteerd terwijl diegene er echt niets aan kan doen. De meeste pedofielen haten zichzelf en en willen ook geen pedo zijn.
Als straks jouw zoon of dochter als pedo geboren word neem ik aan dat je die ook niet de straat op trapt.
Klik om te vergroten...
Ik zou willen dat hij alles op alles zetten om zijn geaardheid te onderdrukken en ja ook.leven in angst..wat als..

Wat als hij op de kinderen van de buurvrouw wilt passen, moet ik hem dan verlinken..

Dit is dus het verschil tussen een zoon die homoseksueel is of pedoseksueel.

Elke geaardheid zou ik stimuleren naar voren te komen
Daar zit geen gevaar voor de maatschappij aan vast.
Bij een pedoseksueel wel.

Als 2 baby's worden geboren, de 1 is homo de ander pedo..ik snap je..beiden zouden ze gelijk moeten zijn aan acceptatie.

Maar je hebt wel oogkleppen op als je denkt dat dat tijdens of na hun pubertijd nog steeds zo is.


Ik lees ook vaak pedo's die enorm veel spijt hebben van hun zedenmisdrijf,tja..en als dat waar is.. wat heeft dat kind eraan.

Ik heb geen medelijden met pedofielen omdat ze niet geaccepteerd worden. Op dark web zit je zo in kringen met gelijkgestemden.


Een pedoseksueel accepteren vind ik net zo hypocriet als een homoseksueel accepteren, zolang hij maar met een vrouw trouwt.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Een pedofiel is iemand die romantische en/of seksuele gevoelens voor kinderen heeft en een pedoseksueel is een pedofiel die ook handelt naar die gevoelens ja.
Klik om te vergroten...
Ooh ja dat wist ik niet maar de meeste snappen wel wat ik bedoel denkik. Want ik haat dan wel een pedoseksuele,want zoals je mischien zag in me andere post, heb ik het meegemaakt. En ik dacht gewoon van is het normaal, als zoiets gebeurt.? als jong kind. Sorry maar iemand die iets uitvreet met kinderen mogen ze van mij de doodstraf geven.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jbruinsma zei:
Ooh ja dat wist ik niet maar de meeste snappen wel wat ik bedoel denkik. Want ik haat dan wel een pedoseksuele,want zoals je mischien zag in me andere post, heb ik het meegemaakt. En ik dacht gewoon van is het normaal, als zoiets gebeurt.? als jong kind. Sorry maar iemand die iets uitvreet met kinderen mogen ze van mij de doodstraf geven.
Klik om te vergroten...
Nee dat is verschrikkelijk... Spijt me dat je dat mee hebt moeten maken :(
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Nee dat is verschrikkelijk... Spijt me dat je dat mee hebt moeten maken :(
Klik om te vergroten...
Snapje maar ik wist niet wat het verschil was hha,maar dan zijn we t wel eens. Jaa het is jammer dat zulke dingen gebeuren he.maarja wij zijn ook maar mensen he vergeten en weer door gaan.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ben hetero en ben daar wel tevreden over:)
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jbruinsma zei:
Ooh ja dat wist ik niet maar de meeste snappen wel wat ik bedoel.......... Sorry maar iemand die iets uitvreet met kinderen mogen ze van mij de doodstraf geven.
Klik om te vergroten...
Voila. Vive la Cameron!
Wie aan kinderen komt, al is het een kind van iemand anders, ( ik heb er geen), staat er bij mij buitengewoon slecht op.
Deze persoon komt er beslist niet zonder kleerscheuren mee weg. Zeer zeker niet!
(Moet dan wel op heterdaad gebeuren in casu. Van " horen zeggen" telt bij mij niet).
Dat sommigen hardnekkig blijven doorgaan, zien we onder meer aan de pedovereniging Martijn.
Deze club is verboden, maar nog steeds actief...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mrloverdj zei:
Als een goede vriend opbiecht pedoseksueel te zijn, zou ik na wat gesprekken de deur dicht doen. Met kinderen heb ik die luxe niet zo iemand in mijn leven te houden, ook al gun ik diegene het beste.
Klik om te vergroten...
Ik wil toch nog heel even kort op dit reageren. Ik lees alles nu even na thuis, zonder afleiding van werk. Je bedoeld het positief hoor, dat begrijp ik! Het was ook geen aanval of iets van mij. Dit onderwerp over soorten geaardheden etc interesseert mij gewoon heel erg.

Als een GOEDE vriend of vriendin bij mij eerlijk zou opbiechten dathij/zij pedofiel is zou ik diegene niet uit mijn leven bannen. Ook niet als ik kinderen zou hebben. Ik zou (hoop ik dan he want dit is puur hypothetisch natuurlijk) diegene steunen en juist die goede vriendin/vriend proberen te zijn. Diegene heeft ook vrienden nodig en steun en begrip net als mijn andere goede vrienden. Daar ben je toch goede vrienden voor?
Wél zou ik als ik dus kids had diegene NOOIT alleen laten met mijn of andere kinderen en daar ook duidelijk over zijn tegen die pedofiele vriend(in). Eerlijk zeggen hoe het zit en dat ik geen risico’s wil lopen. En ook omdat diegene als goede vriend eerlijkheid, duidelijkheid en begrip verdiend.

Ik begrijp dat ik met die gedachte en mening dik in de minderheid ben, zowel hier als in het algemeen. (Ben altijd al een aparte en anders denkend geweest dan gemiddeld)
Ik heb van nature echt heel weinig vooroordelen en ben gewend om met veel verschillende “soorten” en type mensen om te gaan (werk en privé). Ook “beticht” men mij vaak van het hebben van téveel verantwoordelijkheidsgevoel en mezelf vaak weg te cijferen. (Misschien een adhd dingetje). Ik ben altijd die ene vriendin die iets onvoorwaardelijks doet voor een ander en aan iets attends denkt zonder dat terug te verwachten of zo, snap je? Iedereen kent wel zo een iemand hahahaha.

Uitgelegd nu. 😉
Zo nu eten koken want ik RAMMEL!! 😵
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Ik wil toch nog heel even kort op dit reageren. Ik lees alles nu even na thuis, zonder afleiding van werk. Je bedoeld het positief hoor, dat begrijp ik! Het was ook geen aanval of iets van mij. Dit onderwerp over soorten geaardheden etc interesseert mij gewoon heel erg.

Als een GOEDE vriend of vriendin bij mij eerlijk zou opbiechten dathij/zij pedofiel is zou ik diegene niet uit mijn leven bannen. Ook niet als ik kinderen zou hebben. Ik zou (hoop ik dan he want dit is puur hypothetisch natuurlijk) diegene steunen en juist die goede vriendin/vriend proberen te zijn. Diegene heeft ook vrienden nodig en steun en begrip net als mijn andere goede vrienden. Daar ben je toch goede vrienden voor?
Wél zou ik als ik dus kids had diegene NOOIT alleen laten met mijn of andere kinderen en daar ook duidelijk over zijn tegen die pedofiele vriend(in). Eerlijk zeggen hoe het zit en dat ik geen risico’s wil lopen. En ook omdat diegene als goede vriend eerlijkheid, duidelijkheid en begrip verdiend.

Ik begrijp dat ik met die gedachte en mening dik in de minderheid ben, zowel hier als in het algemeen. (Ben altijd al een aparte en anders denkend geweest dan gemiddeld)
Ik heb van nature echt heel weinig vooroordelen en ben gewend om met veel verschillende “soorten” en type mensen om te gaan (werk en privé). Ook “beticht” men mij vaak van het hebben van téveel verantwoordelijkheidsgevoel en mezelf vaak weg te cijferen. (Misschien een adhd dingetje). Ik ben altijd die ene vriendin die iets onvoorwaardelijks doet voor een ander en aan iets attends denkt zonder dat terug te verwachten of zo, snap je? Iedereen kent wel zo een iemand hahahaha.

Uitgelegd nu. 😉
Zo nu eten koken want ik RAMMEL!! 😵
Klik om te vergroten...
Ben het echt helemaal met je eens!
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Ik wil toch nog heel even kort op dit reageren. Ik lees alles nu even na thuis, zonder afleiding van werk. Je bedoeld het positief hoor, dat begrijp ik! Het was ook geen aanval of iets van mij. Dit onderwerp over soorten geaardheden etc interesseert mij gewoon heel erg.

Als een GOEDE vriend of vriendin bij mij eerlijk zou opbiechten dathij/zij pedofiel is zou ik diegene niet uit mijn leven bannen. Ook niet als ik kinderen zou hebben. Ik zou (hoop ik dan he want dit is puur hypothetisch natuurlijk) diegene steunen en juist die goede vriendin/vriend proberen te zijn. Diegene heeft ook vrienden nodig en steun en begrip net als mijn andere goede vrienden. Daar ben je toch goede vrienden voor?
Wél zou ik als ik dus kids had diegene NOOIT alleen laten met mijn of andere kinderen en daar ook duidelijk over zijn tegen die pedofiele vriend(in). Eerlijk zeggen hoe het zit en dat ik geen risico’s wil lopen. En ook omdat diegene als goede vriend eerlijkheid, duidelijkheid en begrip verdiend.

Ik begrijp dat ik met die gedachte en mening dik in de minderheid ben, zowel hier als in het algemeen. (Ben altijd al een aparte en anders denkend geweest dan gemiddeld)
Ik heb van nature echt heel weinig vooroordelen en ben gewend om met veel verschillende “soorten” en type mensen om te gaan (werk en privé). Ook “beticht” men mij vaak van het hebben van téveel verantwoordelijkheidsgevoel en mezelf vaak weg te cijferen. (Misschien een adhd dingetje). Ik ben altijd die ene vriendin die iets onvoorwaardelijks doet voor een ander en aan iets attends denkt zonder dat terug te verwachten of zo, snap je? Iedereen kent wel zo een iemand hahahaha.

Uitgelegd nu. 😉
Zo nu eten koken want ik RAMMEL!! 😵
Klik om te vergroten...

Ik denk dat liefdevol met een pedofiel omgaan beter werkt dan deze buiten te sluiten.

Het lijkt me dat mensen die niks te verliezen hebben juist overgaan op misbruik.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Ben het echt helemaal met je eens!
Klik om te vergroten...
Gelukkig, ben ik niet alleen! 😉
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Een pedofiel niet accepteren betekent niet dat ik ze respectloos of liefdeloos behandel.
De dunne..ik dacht er 1000% exact zo over als jij. Ook ik heb een enorme zwak voor de advocaat v/d duivel rol, zeker in zaken met minderheden/kwetsbaren.
Maar..dat was voordat ik een kind kreeg.
Zodra kind er eenmaal was dan heb je een soort oergevoel..Dan zou ik een pedofiele vriend ook niet in mijn huis willen die naar mijn kinderen kijkt, zelfs al zit ik erbij en gebeurt er niets..dat is een gevoel, daar kan geen logica tegenop(jawel..ouderinstinct) Alleen het idee al dat een pedoseksueel op een seksuele manier naar mijn kleine meisje kijkt, zelfs al zitten we veilig koffie te drinken..als dier zijnden gaan mijn haren recht overeind staan..hyper alert
Hoe graag ik ook zo zou willen denken als jij. En dat bedoel ik met "die luxe heb ik niet meer om mij dit te permitteren"

Vind het leerzaam hoe je het verwoord, het is ook geen tegendiscussie, maar net als jij, soms de behoefte iets verder uit te leggen.

Bottom line..mijn acceptatie verandere nadat ik zelf kind(eren) kreeg

Ik denk dat dit ook een gezonde balans is. Dat je de acceptatie niet moet zoeken bij ouders van kinderen maar bij mensen/hulpverleners die er op de juiste manier mee omgaan. Als ouder van een kind kan je nu eenmaal imo niet de belangen van je kind én je pedoseksuele vriendin dienen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Ik wil toch nog heel even kort op dit reageren. Ik lees alles nu even na thuis, zonder afleiding van werk. Je bedoeld het positief hoor, dat begrijp ik! Het was ook geen aanval of iets van mij. Dit onderwerp over soorten geaardheden etc interesseert mij gewoon heel erg.

Als een GOEDE vriend of vriendin bij mij eerlijk zou opbiechten dathij/zij pedofiel is zou ik diegene niet uit mijn leven bannen. Ook niet als ik kinderen zou hebben. Ik zou (hoop ik dan he want dit is puur hypothetisch natuurlijk) diegene steunen en juist die goede vriendin/vriend proberen te zijn. Diegene heeft ook vrienden nodig en steun en begrip net als mijn andere goede vrienden. Daar ben je toch goede vrienden voor?
Wél zou ik als ik dus kids had diegene NOOIT alleen laten met mijn of andere kinderen en daar ook duidelijk over zijn tegen die pedofiele vriend(in). Eerlijk zeggen hoe het zit en dat ik geen risico’s wil lopen. En ook omdat diegene als goede vriend eerlijkheid, duidelijkheid en begrip verdiend.

Ik begrijp dat ik met die gedachte en mening dik in de minderheid ben, zowel hier als in het algemeen. (Ben altijd al een aparte en anders denkend geweest dan gemiddeld)
Ik heb van nature echt heel weinig vooroordelen en ben gewend om met veel verschillende “soorten” en type mensen om te gaan (werk en privé). Ook “beticht” men mij vaak van het hebben van téveel verantwoordelijkheidsgevoel en mezelf vaak weg te cijferen. (Misschien een adhd dingetje). Ik ben altijd die ene vriendin die iets onvoorwaardelijks doet voor een ander en aan iets attends denkt zonder dat terug te verwachten of zo, snap je? Iedereen kent wel zo een iemand hahahaha.

Uitgelegd nu. 😉
Zo nu eten koken want ik RAMMEL!! 😵
Klik om te vergroten...
Kan ik me goed ik vinden. :) Het zou een echte vriendschap niet moeten aantasten, maar het heeft inderdaad wel consequenties voor de omgang met kinderen.

Denk niet dat je zo in de minderheid bent hoor. Tenminste, ik hoop van niet.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Ik denk ook dat je geaardheid aangeboren is, maar je ziet alleen al in dit topic dat heel veel mensen daar heel anders over denken. Dat het een soort spectrum is waar je je in kunt verplaatsen van de ene naar de andere kant. Dat 'openminded' zijn ermee heeft te maken. Dit is niet wat ik geloof, maar als dat zo zou zijn dan zou een pedofiel ook meer openminded kunnen worden en leren seksueel aangetrokken te worden tot volwassen mensen. (wat denk ik niet zo werkt, je biologische seksualiteit bepaalt tot wie je je aangetrokken voelt)

Het is moeilijk om tegenwoordig nog wat houvast te hebben over het begrip geaardheid, omdat iedereen voor zichzelf aan de haal gaat met de definitie hiervan.
Klik om te vergroten...
Het is een spectrum, maar dan kan het toch nog wel aangeboren zijn? Jouw positie op dat spectrum verandert normale gesproken niet.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik denk dat De dunne en ik er hetzelfde over denken, op het verschil dat die persoon niet meer in mijn huis mag komen en bij haar wel.
Dat voor mij dan de vriendschap stopt is omdat ik een vriend/vriendin die niet in mijn normale leven mee kan draaien niet haalbaar vindt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
KlaasVaak zei:
Het is een spectrum, maar dan kan het toch nog wel aangeboren zijn? Jouw positie op dat spectrum verandert normale gesproken niet.
Klik om te vergroten...
Ja eens. Ik bedoelde niet te zeggen dat het geen spectrum is, maar dat je positie op dat spectrum biologisch al vast staat. Stond er niet heel duidelijk. Je kunt dan wellicht wel later in je leven meer ontdekken van je geaardheid.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#18
.
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wist op me 16e al dat ik op beide viel, maar had dat nog tegen niemand gezegd, dit was erg lastig voor mij. Ik heb het op me 17e eerst verteld aan me beste vriendin, toen daarna me ouders en me vrienden wisten het pas toen ik al n tijdje een relatie had met een jongen stiekem. Maar me vrienden die waren er gelukkig positief over en hadden me niet achtergelaten. Het valt mensen op dat ik gewoon mezelf ben gebleven ook nadat ik dat heb verteld, want ja ik je kunt wel ineens anders gaan doen omdat je dat hebt verteld maar je moet gewoon lekker jezelf blijven en doen wat je wilt doen. Ikzelf ben gewoon mannelijk😌 maar ik ben happy en gelukkig met mijn geaardheid!
R
RoyalHighnessLid
01-01-2024, 00:00
#20
gaypride.jpg

Ik ben homo, een flikker, mietje, nat als water..
en eigenlijk wel heel blij mee. vroeger tuurlijk wel moeilijke periodes mee gehad maar zou nu voor geen goud willen ruilen.
terwijl mijn vrienden wel voor het overgrote deel meiden zijn en ik daar vaak een veel diepere band mee heb dus het was in dat opzicht wel makkelijk
geweest als ik er op zou vallen... maar moet er niet aan denken hoor zo'n prum tussen de benen 😖

edit: ik vind het trouwens schokkend om te lezen dat er hier ook een paar mannen zijn lastig gevallen door homomannen, het is op een of andere manier echt wel een soort issue binnen de "gay scene" die handtastelijkheid en gebrek aan grenzen. Ik vind dat je sowieso nooit zomaar aan iemand moet gaan zitten zonder dat je zeker weet dat er consent is maar al helemaal niet aan iemand waarvan je al weet dat die niet eens op jouw geslacht valt... walgelijk en heel schadelijk voor de acceptatie van LHBTI+ in t algemeen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3637383940...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."