Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Raver zei: Yes! Klik om te vergroten... Done. Heb mijn plan iets aangepast, nav o.a. Ashton Manual, zie nieuw topic."
"Deze Piet precies heeft een praktische vraag: ik heb 10mg en 2mg tabletten tot mijn beschikking + pillensnijder. Ook heb ik zojuist een weegschaal gekocht die tot 0,1mg kan wegen. Hoe hebben jullie de pilletjes kleiner gemaakt? Veilen bijv? Ik maak geen gebruik van taperingstrips. Thanks!"
"_shikantaza zei: Met de tabletjes van 2mg kun je per mg omlaag gaan. Desnoods neem je een kwart, dat is dan 0,5mg. Wegen en vijlen zal nog niet aan de orde zijn en ik betwijfel of dat ueberhaupt nodig zal zijn. 0,1mg? Wat is dat voor high tech weegschaal joh? Werk je in een lab ofzo? Klik om te vergroten... Lol π nee gewoon bij Bol (mag ik dit noemen hier?). Nee, ik verwacht ook niet dat het nodig zal zijn maar ik wil gewoon voorbereid zijn indien nodig π"
"Alinde zei: Bij mij zijn we van 2 naar 1 naar 0,5 naar 0 gegaan. Als ik mij goed herinner waren er tabletjes van 1, die je kon halveren. Geen pillensnijder of vijl hier. Het ging heel snel, en ik sliep er niet of nauwelijks bij. Verstandig dat je de tijd neemt. Of je het laatste stukje echt moet gaan vijlen weet ik niet. Je bent er dan zo veel mee bezig, lijkt me. Misschien hebben anderen ervaring daarmee. Succes! Klik om te vergroten... Ja ik neem zeker veel tijd. Heb tot eind juli gepland ofzo en vooral vanaf 3mg omlaag ga ik heel rustig doen. Thanks voor het meedenken."
"_shikantaza zei: Zeker weten dat het niet 0,1 gram is? 0,1mg is echt een precisieklusje waar je niet bij Bol voor terecht kunt hoor. Klik om te vergroten... Ehm, even kijken. Het is 0,01 gram π€"
"_shikantaza zei: Dat is 10mg. Er gaan 1000mg in een gram. Klik om te vergroten... Yep ik had het door. Ik ben docent Nederlands en cijfers zijn nooit mn sterkste kant geweest π . Wordt een retourtje. Fijn dat jij zo wakker bent ππ"
"_shikantaza zei: Begrijpelijk. Als je een miligrammenweegschaal wil, zoek dan eens op Gemini-20. En we hebben deze gouwe ouwe thread hier ook nog: https://drugsforum.nl/threads/jmths-weegschaal-guide-2018.63479/ Klik om te vergroten... Handig, bedankt! Gemini is best prijzig voor iets wat ik misschien niet eens nodig heb. Wat denk je van deze: Trendfield Precisie Weegschaal 0,001 gram Incl. Batterijen - Digitale Keukenweegschaal... | bol Trendfield Precisie Weegschaal 0,001 gram Incl. Batterijen - Digitale Keukenweegschaal - Medicijnen, Kruiden, Juwelen - Zwart. Word jij ook gefrustreerd... www.bol.com"
"Zo. De kop is eraf en het 'feest' is begonnen. Voor de eerste keer nu 6 dagen consequent dezelfde dosis, iedere avond. Geen geneuzel tussendoor met bijpakken of aanpassen. Gisterenmiddag gewerkt, ik kwam thuis en rillen, koortsig, overal pijn. Op bed blijven liggen, nacht goed geslapen en vanmorgen was het weer weg. Ik verwacht nog veel onverwachte schommelingen of klachten, maar waar ik het meeste van 'baal' is dat ik nu langer bezig zal zijn met afbouwen dan dat ik het gebruikt heb π . NamastΓ©, lange adem en alles komt goed. Tot zover. Fijne dag allemaal!"
"_shikantaza zei: Er heerst ook van alles. Ben je nu over op Diazepam? Klik om te vergroten... Ik was al sinds december over op diazepam, alleen heb het te onregelmatig gebruikt. Dan weer wel dan weer niet, meestal 4mg maar dan ineens weer enkele keer 15mg. Dus nu stabiliteit en daarna afbouwen. Ben er zooo klaar meeπ"
"Raver zei: Laat het vooral over je heen komen. Probeer je niet teveel te focussen op wat er nog gaat komen ja of de nee. Klik om te vergroten... Klopt. Thanks. Duurt even voordat ik m'n draai gevonden hebπ Maar af en toe klagen maar hier ook toch? π 9 maanden geleden werkte ik 40 uur, druk sociaal leven, bedrijfje liep goed, geen drank, geen pillen, niks aan de hand. En nu effe ander persoon en afhankelijk van... allemaal levenslessen zeggen we dan maarπ"