#1
Heb je door hoe duur WC papier tegenwoordig is? Kun je beter pallets hebben, ook qua ventilatie en vochthuishouding
'Dames'-wc-papier, of 'heren'-schuurpapier?
Nee, geen idee.
Hoeveel ventilatie is nodig?
Heb je door hoe duur WC papier tegenwoordig is? Kun je beter pallets hebben, ook qua ventilatie en vochthuishouding
Dat had ik ook met m'n ex, ik heb uiteindelijk t meeste wat ze niet meegenomen had alsnog weggeeft en ben helemaal opnieuw begonnen om er m'n eigen plek te makenHet word allemaal marktplaats vermoed ik.
Heb een adres gevonden voor zowel eettafel incl stoelen en een bed.
Die pellets is opzich geen slecht idee, toch lijkt het me niet ideaal. En zo duur zijn bedden frames dus niet.
Hopelijk nu ik m'n eigen woning ga inrichten toch een keer te kunnen aarde in huis.
Woon al bijna 2 jaar in de woning maar tot nu toe nog niet geaard. Denk wel dat het na dit gedoe wel gaat komen!
Dat had ik ook met m'n ex, ik heb uiteindelijk t meeste wat ze niet meegenomen had alsnog weggeeft en ben helemaal opnieuw begonnen om er m'n eigen plek te maken
En de gordijnen duren 5 weken... Kunnen ze 5 weken allemaal lekker naar binnen koekeloeren
Kranten voor de raam zou ik doen.
Of witte A4'tjes op ooghoogte.
Sterkte morgen als het toch door gaat.
Heel belangrijk om je te realiseren dat je heel goed alleen kunt zijn. De meeste mensen worden wanhopig als ze lang zonder gezelschap zijn en beginnen dan vaak aan relaties waar ze spijt van krijgen omdat ze alleen maar die diepe leegte proberen op te vullen. Alleen zijn en je eenzaam voelen zijn niet hetzelfde.Ik ben nu ook al 12 dagen alleen, merk wel dat eenzaamheid ook vaak aangepraat word door andere mensen als ik eerlijk ben.
Ik vind alleen zijn het fijnste wat er is, en wat anderen ervan denken mogen ze zelf weten maar ik laat me er niet meer door beïnvloeden.
Doe wat je kunt en accepteer hoe het vandaag is als je het niet kunt veranderen. 👍Nou, morgen de grote dag.
Ik zou eigenlijk al meubels hebben maar stom genoeg is het vervoer waarmee ik het zou ophalen kapot gegaan.
Alles loopt in de soep, ben zelf ook aan de zieke kant, zou nog wel kunnen helpen met verhuizen enzo maar voorkeur heeft echt wel in bed liggen en ff opladen.
Ik ben nu ook al 12 dagen alleen, merk wel dat eenzaamheid ook vaak aangepraat word door andere mensen als ik eerlijk ben.
Ik vind alleen zijn het fijnste wat er is, en wat anderen ervan denken mogen ze zelf weten maar ik laat me er niet meer door beïnvloeden.
Als ik behoefte heb aan socialiteit komt dat vaak organisch tot uiting en dan heb ik ook altijd wel de beste ervaringen.
Ik zou dus al alle witgoed al hebben een bed, tafel met stoelen.
Ik heb eigenlijk niets ervan.
En de gordijnen duren 5 weken... Kunnen ze 5 weken allemaal lekker naar binnen koekeloeren.
En ja, ik heb meerdere buren al betrapt dus dat doen ze ja. Helaas zwaaien ze nooit terug maar schrikken ze en gaan ze weer snel achter de gordijntjes hahahaha.
Zit te denken om een buitenkeuken te organiseren om meer keukenruimte te creëren waar ik lekker ongestoord in de buitenlucht kan koken enzovoort.
10 dagen zo goed als nuchter geweest, 14 dagen op 0.25 Clonazepam en deze keer heb ik geen hele nare verschijnselen. Dus dit gaat goed.Hoe is het met je gebruik?
Ja mij werd vaak gezegd dat ik meer sociale contacten moest opbouwen want dat zou zoveel helpen en m'n leven verbeteren....Heel belangrijk om je te realiseren dat je heel goed alleen kunt zijn. De meeste mensen worden wanhopig als ze lang zonder gezelschap zijn en beginnen dan vaak aan relaties waar ze spijt van krijgen omdat ze alleen maar die diepe leegte proberen op te vullen. Alleen zijn en je eenzaam voelen zijn niet hetzelfde.
Een kluizenaar worden lijkt me ook weer niet echt gezond. Dus idd, jezelf isoleren is niet goed en ook niet nodig.Ja mij werd vaak gezegd dat ik meer sociale contacten moest opbouwen want dat zou zoveel helpen en m'n leven verbeteren....
Nou, denk het niet!
Isoleren is ook niet goed, laat ik dat wel gezegd hebben.
Ik zal het gewoon even moeten uitvinden wat het beste is voor mijn gezondheid.
T scheelt zo in de winkel alleen al om niet meer naar de bier te grijpen. Tas helemaal vol gooien en naar huis.
Echter blow ik wel stuk meer als voorheen, wetende dat cannabis gewoon heel goed doet voor mij
Zingeving halen uit je werk is ook echt zo'n ontzettende meritocratische valkuil. Realiteit is dat veruit de meeste mensen gewoon moeten werken om rond te komen. Dat werk is vaak saai en geeft helemaal niet zoveel zin aan het leven. Daar zijn de economische doelen ook veels te oppervlakkig voor. Het gaat allemaal om groei van kapitaal en winst harken voor de bezitters ervan. Alsof ons voornaamste doel in het leven is om lekker veel winst te maken voor de baas... Yeah right.Als leuke collega's onder voldoening valt dan heb ik dat wel. Qua werk krijg ik echt geen voldoening hoor. Als ik nu in deze fabriek werk of 10 andere in de stad bij geen een van allen zou ik het gevoel van voldoening hebben. Ik kan het wel overal naar mijn zin hebben en ga nooit met tegenzin naar het werk toe.
Maar die zin heb ik dus bij andere bedrijven ook wel en ligt niet perse aan het type werk wat ik doe. Daarom vind ik het ook wel een lastige om te zeggen dat je voldoening moet hebben bij bepaalde zaken.
Kanttekening ik ben wel een beetje een rare 😂
Inderdaad. Ik heb weleens aangegeven op het werk dat ik gerust thuis wil blijven als ze het loon netjes overmaken elke maand. Nou die vlieger ging niet op. 😋Zingeving halen uit je werk is ook echt zo'n ontzettende meritocratische valkuil. Realiteit is dat veruit de meeste mensen gewoon moeten werken om rond te komen. Dat werk is vaak saai en geeft helemaal niet zoveel zin aan het leven. Daar zijn de economische doelen ook veels te oppervlakkig voor. Het gaat allemaal om groei van kapitaal en winst harken voor de bezitters ervan. Alsof ons enige doel in het leven is om lekker veel winst te maken voor de baas... Yeah right.
Wat dat betreft houd ik wel van de quote:
"Liking what you have to do, that is the true merit"
Volgens de filosoof Foucault is het technisch gezien wel mogelijk om gewoon een nieuwe soort ziekte te bedenken die je het recht zou geven om dan maar ziek thuis te zitten omdat je volgens je nieuw bedachte definitie afwijkend genoeg bent om geen (economisch) nut te dienen.Inderdaad. Ik heb weleens aangegeven op het werk dat ik gerust thuis wil blijven als ze het loon netjes overmaken elke maand. Nou die vlieger ging niet op. 😋
Inderdaad. Ik heb weleens aangegeven op het werk dat ik gerust thuis wil blijven als ze het loon netjes overmaken elke maand. Nou die vlieger ging niet op. 😋
Dus misschien even bij de American Association for Psychiatrists (APA) lobbyen dat ze annihilisme opnemen in hun diagnostisch handboek?Volgens de filosoof Foucault is het technisch gezien wel mogelijk om gewoon een nieuwe soort ziekte te bedenken die je het recht zou geven om dan maar ziek thuis te zitten omdat je volgens je nieuw bedachte definitie afwijkend genoeg bent om geen (economisch) nut te dienen.
Hangt van je werk af.Zingeving halen uit je werk is ook echt zo'n ontzettende meritocratische valkuil.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."