Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp gevraagd : Relatie vriendin met Borderline, ikzelf ASS

Hulp gevraagd : Relatie vriendin met Borderline, ikzelf ASS

319 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Heb je door hoe duur WC papier tegenwoordig is? Kun je beter pallets hebben, ook qua ventilatie en vochthuishouding
Klik om te vergroten...

'Dames'-wc-papier, of 'heren'-schuurpapier?

Nee, geen idee.

Hoeveel ventilatie is nodig?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Ei-Salade pallets kan je via MP vaak gratis ophalen. Even schuren en laagje lak eroverheen
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het word allemaal marktplaats vermoed ik.
Heb een adres gevonden voor zowel eettafel incl stoelen en een bed.
Die pellets is opzich geen slecht idee, toch lijkt het me niet ideaal. En zo duur zijn bedden frames dus niet.

Hopelijk nu ik m'n eigen woning ga inrichten toch een keer te kunnen aarde in huis.
Woon al bijna 2 jaar in de woning maar tot nu toe nog niet geaard. Denk wel dat het na dit gedoe wel gaat komen!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ei-Salade zei:
Het word allemaal marktplaats vermoed ik.
Heb een adres gevonden voor zowel eettafel incl stoelen en een bed.
Die pellets is opzich geen slecht idee, toch lijkt het me niet ideaal. En zo duur zijn bedden frames dus niet.

Hopelijk nu ik m'n eigen woning ga inrichten toch een keer te kunnen aarde in huis.
Woon al bijna 2 jaar in de woning maar tot nu toe nog niet geaard. Denk wel dat het na dit gedoe wel gaat komen!
Klik om te vergroten...
Dat had ik ook met m'n ex, ik heb uiteindelijk t meeste wat ze niet meegenomen had alsnog weggeeft en ben helemaal opnieuw begonnen om er m'n eigen plek te maken
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
miles zei:
Dat had ik ook met m'n ex, ik heb uiteindelijk t meeste wat ze niet meegenomen had alsnog weggeeft en ben helemaal opnieuw begonnen om er m'n eigen plek te maken
Klik om te vergroten...

Goeie tip.
Maak er je eigen huis van EI.
Nieuwe meubels, nieuwe kleuren op de muur, andere indeling etc.
Maak er een complete metamorfose van om te voorkomen dat je flashbacks krijgt.

Marktplaats is vaak prima om te beginnen idd
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou, morgen de grote dag.
Ik zou eigenlijk al meubels hebben maar stom genoeg is het vervoer waarmee ik het zou ophalen kapot gegaan.
Alles loopt in de soep, ben zelf ook aan de zieke kant, zou nog wel kunnen helpen met verhuizen enzo maar voorkeur heeft echt wel in bed liggen en ff opladen.

Ik ben nu ook al 12 dagen alleen, merk wel dat eenzaamheid ook vaak aangepraat word door andere mensen als ik eerlijk ben.
Ik vind alleen zijn het fijnste wat er is, en wat anderen ervan denken mogen ze zelf weten maar ik laat me er niet meer door beïnvloeden.
Als ik behoefte heb aan socialiteit komt dat vaak organisch tot uiting en dan heb ik ook altijd wel de beste ervaringen.

Ik zou dus al alle witgoed al hebben een bed, tafel met stoelen.
Ik heb eigenlijk niets ervan.
En de gordijnen duren 5 weken... Kunnen ze 5 weken allemaal lekker naar binnen koekeloeren.
En ja, ik heb meerdere buren al betrapt dus dat doen ze ja. Helaas zwaaien ze nooit terug maar schrikken ze en gaan ze weer snel achter de gordijntjes hahahaha.

Zit te denken om een buitenkeuken te organiseren om meer keukenruimte te creëren waar ik lekker ongestoord in de buitenlucht kan koken enzovoort.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ei-Salade zei:
En de gordijnen duren 5 weken... Kunnen ze 5 weken allemaal lekker naar binnen koekeloeren
Klik om te vergroten...

Kranten voor de raam zou ik doen.
Of witte A4'tjes op ooghoogte.

Sterkte morgen als het toch door gaat.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kordie zei:
Kranten voor de raam zou ik doen.
Of witte A4'tjes op ooghoogte.

Sterkte morgen als het toch door gaat.
Klik om te vergroten...

Alufolie... denken de buren misschien dat je aan de meth bent.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nu het ook echt in beweging gekomen is begin ik me al stukken meer thuis te voelen. Ondanks het leeg is is het al stukken beter
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ei-Salade zei:
Ik ben nu ook al 12 dagen alleen, merk wel dat eenzaamheid ook vaak aangepraat word door andere mensen als ik eerlijk ben.
Ik vind alleen zijn het fijnste wat er is, en wat anderen ervan denken mogen ze zelf weten maar ik laat me er niet meer door beïnvloeden.
Klik om te vergroten...
Heel belangrijk om je te realiseren dat je heel goed alleen kunt zijn. De meeste mensen worden wanhopig als ze lang zonder gezelschap zijn en beginnen dan vaak aan relaties waar ze spijt van krijgen omdat ze alleen maar die diepe leegte proberen op te vullen. Alleen zijn en je eenzaam voelen zijn niet hetzelfde.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ei-Salade zei:
Nou, morgen de grote dag.
Ik zou eigenlijk al meubels hebben maar stom genoeg is het vervoer waarmee ik het zou ophalen kapot gegaan.
Alles loopt in de soep, ben zelf ook aan de zieke kant, zou nog wel kunnen helpen met verhuizen enzo maar voorkeur heeft echt wel in bed liggen en ff opladen.

Ik ben nu ook al 12 dagen alleen, merk wel dat eenzaamheid ook vaak aangepraat word door andere mensen als ik eerlijk ben.
Ik vind alleen zijn het fijnste wat er is, en wat anderen ervan denken mogen ze zelf weten maar ik laat me er niet meer door beïnvloeden.
Als ik behoefte heb aan socialiteit komt dat vaak organisch tot uiting en dan heb ik ook altijd wel de beste ervaringen.

Ik zou dus al alle witgoed al hebben een bed, tafel met stoelen.
Ik heb eigenlijk niets ervan.
En de gordijnen duren 5 weken... Kunnen ze 5 weken allemaal lekker naar binnen koekeloeren.
En ja, ik heb meerdere buren al betrapt dus dat doen ze ja. Helaas zwaaien ze nooit terug maar schrikken ze en gaan ze weer snel achter de gordijntjes hahahaha.

Zit te denken om een buitenkeuken te organiseren om meer keukenruimte te creëren waar ik lekker ongestoord in de buitenlucht kan koken enzovoort.
Klik om te vergroten...
Doe wat je kunt en accepteer hoe het vandaag is als je het niet kunt veranderen. 👍

Hoe is het met je gebruik?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#12
_shikantaza zei:
Hoe is het met je gebruik?
Klik om te vergroten...
10 dagen zo goed als nuchter geweest, 14 dagen op 0.25 Clonazepam en deze keer heb ik geen hele nare verschijnselen. Dus dit gaat goed.
Echter blow ik wel stuk meer als voorheen, wetende dat cannabis gewoon heel goed doet voor mij. Het is niet bedoeld om te verheerlijken, maar denk dat ik m'n medicijn gevonden heb.

T scheelt zo in de winkel alleen al om niet meer naar de bier te grijpen. Tas helemaal vol gooien en naar huis.
Nu haal ik gewoon wat ijsthee en een koolzuurhoudend water.

Vandaag wel flinke Clonazepam op, omdat blijkbaar het medicijn kastje niet is verdeeld dus m'n nood medicijnen liggen in haar woning.
Morgen maar ophalen.

Gebruik gaat beter dan voorheen.
Maar merk ook wel dat ik daarom minder uit m'n comfortzone kan komen, dit geef ik voorlopig gewoon de tijd om te groeien. Heb ook allerlei plannen wat ik met m'n woning ga doen en vind dit echt een toffe uitdaging om er maximaal uit te halen.

Maandag komen de witgoed spullen, en de stofzuiger op bezorging.
Merk dat ik de situatie voor mijn doen heel goed handel als ik dit vergelijk met hoe ik voorheen met stress omging.

Die pammetjes laten mn ogen hangen dus ik update morgen ofzo wel weer verder
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deadwing zei:
Heel belangrijk om je te realiseren dat je heel goed alleen kunt zijn. De meeste mensen worden wanhopig als ze lang zonder gezelschap zijn en beginnen dan vaak aan relaties waar ze spijt van krijgen omdat ze alleen maar die diepe leegte proberen op te vullen. Alleen zijn en je eenzaam voelen zijn niet hetzelfde.
Klik om te vergroten...
Ja mij werd vaak gezegd dat ik meer sociale contacten moest opbouwen want dat zou zoveel helpen en m'n leven verbeteren....
Nou, denk het niet!
Isoleren is ook niet goed, laat ik dat wel gezegd hebben.
Ik zal het gewoon even moeten uitvinden wat het beste is voor mijn gezondheid.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ei-Salade zei:
Ja mij werd vaak gezegd dat ik meer sociale contacten moest opbouwen want dat zou zoveel helpen en m'n leven verbeteren....
Nou, denk het niet!
Isoleren is ook niet goed, laat ik dat wel gezegd hebben.
Ik zal het gewoon even moeten uitvinden wat het beste is voor mijn gezondheid.
Klik om te vergroten...
Een kluizenaar worden lijkt me ook weer niet echt gezond. Dus idd, jezelf isoleren is niet goed en ook niet nodig.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ei-Salade zei:
T scheelt zo in de winkel alleen al om niet meer naar de bier te grijpen. Tas helemaal vol gooien en naar huis.
Klik om te vergroten...

Wat een fijn gevoel moet dat geven.
Ook als je in de winkel bent.

Ei-Salade zei:
Echter blow ik wel stuk meer als voorheen, wetende dat cannabis gewoon heel goed doet voor mij
Klik om te vergroten...

Kijk uit kerel dat het geen vervanging van alcohol wordt
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
annihilation zei:
Als leuke collega's onder voldoening valt dan heb ik dat wel. Qua werk krijg ik echt geen voldoening hoor. Als ik nu in deze fabriek werk of 10 andere in de stad bij geen een van allen zou ik het gevoel van voldoening hebben. Ik kan het wel overal naar mijn zin hebben en ga nooit met tegenzin naar het werk toe.

Maar die zin heb ik dus bij andere bedrijven ook wel en ligt niet perse aan het type werk wat ik doe. Daarom vind ik het ook wel een lastige om te zeggen dat je voldoening moet hebben bij bepaalde zaken.

Kanttekening ik ben wel een beetje een rare 😂
Klik om te vergroten...
Zingeving halen uit je werk is ook echt zo'n ontzettende meritocratische valkuil. Realiteit is dat veruit de meeste mensen gewoon moeten werken om rond te komen. Dat werk is vaak saai en geeft helemaal niet zoveel zin aan het leven. Daar zijn de economische doelen ook veels te oppervlakkig voor. Het gaat allemaal om groei van kapitaal en winst harken voor de bezitters ervan. Alsof ons voornaamste doel in het leven is om lekker veel winst te maken voor de baas... Yeah right.

Wat dat betreft houd ik wel van de quote:
"Liking what you have to do, that is the true merit"
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Zingeving halen uit je werk is ook echt zo'n ontzettende meritocratische valkuil. Realiteit is dat veruit de meeste mensen gewoon moeten werken om rond te komen. Dat werk is vaak saai en geeft helemaal niet zoveel zin aan het leven. Daar zijn de economische doelen ook veels te oppervlakkig voor. Het gaat allemaal om groei van kapitaal en winst harken voor de bezitters ervan. Alsof ons enige doel in het leven is om lekker veel winst te maken voor de baas... Yeah right.

Wat dat betreft houd ik wel van de quote:
"Liking what you have to do, that is the true merit"
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Ik heb weleens aangegeven op het werk dat ik gerust thuis wil blijven als ze het loon netjes overmaken elke maand. Nou die vlieger ging niet op. 😋
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
annihilation zei:
Inderdaad. Ik heb weleens aangegeven op het werk dat ik gerust thuis wil blijven als ze het loon netjes overmaken elke maand. Nou die vlieger ging niet op. 😋
Klik om te vergroten...
Volgens de filosoof Foucault is het technisch gezien wel mogelijk om gewoon een nieuwe soort ziekte te bedenken die je het recht zou geven om dan maar ziek thuis te zitten omdat je volgens je nieuw bedachte definitie afwijkend genoeg bent om geen (economisch) nut te dienen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
annihilation zei:
Inderdaad. Ik heb weleens aangegeven op het werk dat ik gerust thuis wil blijven als ze het loon netjes overmaken elke maand. Nou die vlieger ging niet op. 😋
Klik om te vergroten...
Neo-Shulginist zei:
Volgens de filosoof Foucault is het technisch gezien wel mogelijk om gewoon een nieuwe soort ziekte te bedenken die je het recht zou geven om dan maar ziek thuis te zitten omdat je volgens je nieuw bedachte definitie afwijkend genoeg bent om geen (economisch) nut te dienen.
Klik om te vergroten...
Dus misschien even bij de American Association for Psychiatrists (APA) lobbyen dat ze annihilisme opnemen in hun diagnostisch handboek?

Een nieuwe geestesziekte die gekenmerkt wordt door een plotselinge en zeer fatalistische overtuiging dat je niet nuttig genoeg meer bent om te werken.

Dan kun je je werkende zelf annihileren.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
Zingeving halen uit je werk is ook echt zo'n ontzettende meritocratische valkuil.
Klik om te vergroten...
Hangt van je werk af.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."