Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen Zaterdagnacht hebben mijn vriendin en ik MDMA-kristallen genomen op mijn eerste technofeest, beiden een dosis in mg van minder dan 80% van ons lichaamsgewicht in kg. Het is nu maandagochtend, en geen merkbare dip. Desalniettemin, voelden we de drug, hadden we vergrote pupillen en was het heel leuk. Ik er nog twee biertjes bij, zij vier biertjes plus 150 al-lad. Zij had gisterenavond wel hoofdpijn. Voor de rest lijkt alles heel goed. Gisteren lui van het dansen tot 's ochtends vroeg, misschien een somber gevoel vanbinnen maar op een bepaalde manier eigenlijk enorm genoten van de dag, gewoon samen lui geknuffeld, een mooi filmpje gekeken, 's avonds tot aan onze middel in de koude rivier gegaan, dan tiramisu gemaakt, tedere seks gehad en vroeg naar bed. Dat scheelt waarschijnlijk ook enorm tegenover wanneer het leven slecht gaat en je je alleen voelt. Bij zulke lage doseringen, nog steeds drie maanden aanhouden? Of een andere meer dopaminegerichte stimulant tussendoor? We doen wel redelijk wat psychedelics, meestal gewoon ons tweetjes thuis."
"Correctie, in de uren voordat we MDMA namen, had zij nog eens vier kriek op bovenop het eerder vermelde aantal dus. Wat haar hoofdpijn waarschijnlijk verklaart. Al bij al vrij irrelevant mbt de echte vraag."
"Dank voor je reactie. In zulke lage dosis zou ik het wel vaker doen, heb wel een beetje schrik dat het langzaam aan mijn serotonine zou vreten zonder dat ik het doorheb. Zij heeft een voorgeschiedenis van MDMA misbruik maar dat is ondertussen een (half) jaar geleden en zij zat toen heel slecht in haar vel. Ik ben ook best wel verslavingsgevoelig, allerlei soorten drugsen alcohol als puber, nu koffie en tabak. Maar qua drugs(eigenlijk enkel psychedelics)doe ik nu alles doordacht, afgewogen, geïnformeerd. De balans vinden. Me in mijn dagelijks leven miserabel voelen is een nachtje van de kaart echt niet waard. Over psychedelics zal ik misschien beter een ander topic starten? Namelijk: ze putten je eigen serotonine-aanmaak niet uit, maar de ze werken wel op dezelfde receptoren, die zich ook moeten herstellen. In mijn logica is dat een verschillende weg naar een gelijkaardig na-effect? Als je serotonineniveau goed is, maar de receptoren zijn er niet voldoende om het helemaal op te nemen..."
"Wow dus desondanks lage dosis, drie maanden voor elke stimulant? 'andere soorten drugs'. Bedoel je ook geen psychedelics?! Als ik kan kiezen iedere twee weken psychedelics of iedere drie maanden stimulantia, kies ik wel voor het eerste 😅. Sowieso liever de intimiteit, het spirituele enz dan op een technofeest te gaan staan flashen. En hoe valt de cross-tolerance van DMT met andere psychedelics... Beter nieuw topic?🙈"
"Verder gebruiken we ook wel eens poppers tijdens de seks, maar dat lijkt me niet echt een probleem qua tolerantie of receptoren of uitgeputte gelukshormonen."
"Serotonine of dopamine, hypofyse of receptoren,... Met de originele vraag werd vooral bedoeld 'min. volledig herstel'. Het lijkt me wat bizar dat dat hetzelfde zou zijn bij 20mg als bij 200mg."
"Nieuw draadje gemaakt voor de DMT vraag https://drugsforum.nl/threads/kruidtolerantie-dmt-vs-andere-psychedelica.77500/"
"Er wordt hier zoveel gesproken over mdma-serotonine-3 maanden. Vandaar dat ik dacht dat je met meer dopaminegerichte middelen wat lakser kon omgaan. De tweewekelijkse psychedelica genieten we echt van, tot hiertoe niets nadeligs van opgemerkt (wat niet wil zeggen dat het er niet is). Ik zie ons geen drie maanden wachten voor psychedelica omdat we eens een minidosis MDMA hebben gedaan. Maar hartelijk bedankt voor je informatie en mening, al volg ik ze misschien niet strikt op, ik zal het zeker in acht nemen ❤️"
"Hmmm mooie momenten gehad met z'n tweetjes en truffels, nooit echt 'n dip gehad. Hooguit een dagje moe/iets prikkelbaarder maar meer van de late uurtjes dan van de substantie zelf, denk ik. Maar zoals neo shulgi zegt, wordt het misschien eens tijd voor een langere pauze."
"Bedankt voor je mooie report zeehond! En Neo-shulgunist heeft nu eenmaal een heel kritische houding, ik appreciëer hem net daarvoor, hij stelt gewoon veel in vraag en bedoelt dat niet slecht, al helemaal niet naar jou toe! Fijn weekend allen 🫠"