#1
SpacingBen zei:Party_Princezz zei:SpacingBen zei:hehe ik heb ook atlijd een flex water mee(1,5 liter:P)
Maareh, als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet :P En wat is er nou aan in een disco zonder te dansen? :P
"als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet"
=> bedoel je dan alcohol drinken ? of gwn iets drinken ?
Mja .. ik dans ALTIJD![]()
In mn favo discotheek staan er 2 grote podiums en 2 kleintjes
Op die kleintjes geraken ong. 4 man op, maar eentje is van mij![]()
Ik dans et liefst helemaal alleen op e podium
1 pilleke en muziek, en ik heb voor de rest nix meer nodig![]()
(zelfs da pilleke hoeft ni per sé, et maakt alleen de sfeer beter)
Want toen ik uitging, en nog niet pillen pakte, stond ik ook 7u aan e stuk op et podium te danse![]()
Ik bedoel dan alcoholIk kan namelijk helemaal niet dansen! Het verschil is dat ik daar heel anders over denk als ik dronken ben
Dan vind ik het ook leuker bewegen haha!
Enneh ik zou jou wel eens op dat podium willen zien staan haha! Je zult vast leuke weekenden hebben![]()
Mja ik amuseer mij nie ask ni dans
Ik leef voor et weekend
De meeste zouden dan zegge; volg dansles ofzo ..
Maar in e discotheek danse is tog égt wel et bangelijkste
Enja ik begrijp wel da sommige mense nie graag danse
Omdat ze (denke dat ze) et helemaal nie kunne
Maarja .. Ik dans al van mn 4 jaar dus das geen probleem vo mij
Kga dus op de 1e plaats naar discotheek om te danse op de muziek,
op de 2e plaats kome mn pille
xxxx

maar effe terug op het topic ik vind als je ziet als iemand heen is en hij vraag om water dan moet je dat gewoon geven dat doe ik bij mij in de shop ook al moet ik spa blauw geven het zijn toch mijn klanten door hun verdien ik een goede boterham ,dan vind ik dat je ook klantvriendelijk moet zijn, maar zo ben ik niet iedereen zal zo denken als uitbater is jammer groetjes spook-maastricht