Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoeten ze in Cafes etc gratis glazen water schenken?

Moeten ze in Cafes etc gratis glazen water schenken?

123 antwoorden
54 weergaven
18-5-2026
P
Party_PrincezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
SpacingBen zei:
Party_Princezz zei:
SpacingBen zei:
hehe ik heb ook atlijd een flex water mee :) (1,5 liter:P)

Maareh, als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet :P En wat is er nou aan in een disco zonder te dansen? :P
Klik om te vergroten...

"als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet"
=> bedoel je dan alcohol drinken ? of gwn iets drinken ?

Mja .. ik dans ALTIJD :sunglasses:
In mn favo discotheek staan er 2 grote podiums en 2 kleintjes
Op die kleintjes geraken ong. 4 man op, maar eentje is van mij :wink:
Ik dans et liefst helemaal alleen op e podium :tongueout:
1 pilleke en muziek, en ik heb voor de rest nix meer nodig :sunglasses:
(zelfs da pilleke hoeft ni per sé, et maakt alleen de sfeer beter)

Want toen ik uitging, en nog niet pillen pakte, stond ik ook 7u aan e stuk op et podium te danse :)
Klik om te vergroten...

Ik bedoel dan alcohol :) Ik kan namelijk helemaal niet dansen! Het verschil is dat ik daar heel anders over denk als ik dronken ben :) Dan vind ik het ook leuker bewegen haha!

Enneh ik zou jou wel eens op dat podium willen zien staan haha! Je zult vast leuke weekenden hebben :)
Klik om te vergroten...

Mja ik amuseer mij nie ask ni dans :mrgreen:
Ik leef voor et weekend :sunglasses: (ask kan danse natuurlek :wink: )
De meeste zouden dan zegge; volg dansles ofzo ..
Maar in e discotheek danse is tog égt wel et bangelijkste :smoke:

Enja ik begrijp wel da sommige mense nie graag danse
Omdat ze (denke dat ze) et helemaal nie kunne :)
Maarja .. Ik dans al van mn 4 jaar dus das geen probleem vo mij :)
Kga dus op de 1e plaats naar discotheek om te danse op de muziek,
op de 2e plaats kome mn pille :wink: en op de 3e plaats den drank :)

xxxx
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
ga maar eens naar een drum n bass feestje dat is pas dansen :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Party_Princezz zei:
SpacingBen zei:
Party_Princezz zei:
SpacingBen zei:
hehe ik heb ook atlijd een flex water mee :) (1,5 liter:P)

Maareh, als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet :P En wat is er nou aan in een disco zonder te dansen? :P
Klik om te vergroten...

"als ik niet drink in een disco dan dans ik ook niet"
=> bedoel je dan alcohol drinken ? of gwn iets drinken ?

Mja .. ik dans ALTIJD :sunglasses:
In mn favo discotheek staan er 2 grote podiums en 2 kleintjes
Op die kleintjes geraken ong. 4 man op, maar eentje is van mij :wink:
Ik dans et liefst helemaal alleen op e podium :tongueout:
1 pilleke en muziek, en ik heb voor de rest nix meer nodig :sunglasses:
(zelfs da pilleke hoeft ni per sé, et maakt alleen de sfeer beter)

Want toen ik uitging, en nog niet pillen pakte, stond ik ook 7u aan e stuk op et podium te danse :)
Klik om te vergroten...

Ik bedoel dan alcohol :) Ik kan namelijk helemaal niet dansen! Het verschil is dat ik daar heel anders over denk als ik dronken ben :) Dan vind ik het ook leuker bewegen haha!

Enneh ik zou jou wel eens op dat podium willen zien staan haha! Je zult vast leuke weekenden hebben :)
Klik om te vergroten...

Mja ik amuseer mij nie ask ni dans :mrgreen:
Ik leef voor et weekend :sunglasses: (ask kan danse natuurlek :wink: )
De meeste zouden dan zegge; volg dansles ofzo ..
Maar in e discotheek danse is tog égt wel et bangelijkste :smoke:

Enja ik begrijp wel da sommige mense nie graag danse
Omdat ze (denke dat ze) et helemaal nie kunne :)
Maarja .. Ik dans al van mn 4 jaar dus das geen probleem vo mij :)
Kga dus op de 1e plaats naar discotheek om te danse op de muziek,
op de 2e plaats kome mn pille :wink: en op de 3e plaats den drank :)

xxxx
Klik om te vergroten...

:) En wat vind jij dan van dansen op wiet? Als er weinig andere bij zijn vind ik dat wel lekker :)

Ik ben blij dat het dansen op de 1e plaats komt dat moet je zo houden :) (hoe vaak dans je zonder pillen?)

Waar kom je eigenlijk vandaan?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bal0n zei:
Waar ik werk is het in ieder geval gratis, krijg je er ook nog lekker ijsblokjes bij :wink:. Vind het maar debiel dat er geld voor gevraagd wordt, en zeker 2 euro!
Klik om te vergroten...

haha precies! Als je er over nadenkt is het ook niet slim. Ik en nog wel meer anderen denk ik, zullen opzoek gaan naar een cafe/discotheek waar wel gratis water wordt geschonken :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha precies! Als je er over nadenkt is het ook niet slim. Ik en nog wel meer anderen denk ik, zullen opzoek gaan naar een cafe/discotheek waar wel gratis water wordt geschonken
Klik om te vergroten...

Hmm, kweenie...ik ga niet, niet naar een cafe wanneer ze er geen gratis water schenken eigenlijk.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
wiet busje zei:
in HMH in Rotterdam is glaasje water ook 2 euro :openmouth:
echt belachelijk vind dat ze water altijd gratis moeten schenken, gelukkig doen ze dat in de kroeg waar ik kom tenminste wel :)
Klik om te vergroten...

En kom je daar toevallig regelmatig? :sunglasses:
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
SpacingBen zei:
wiet busje zei:
in HMH in Rotterdam is glaasje water ook 2 euro :openmouth:
echt belachelijk vind dat ze water altijd gratis moeten schenken, gelukkig doen ze dat in de kroeg waar ik kom tenminste wel :)
Klik om te vergroten...

En kom je daar toevallig regelmatig? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

zekers :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
wiet busje zei:
SpacingBen zei:
wiet busje zei:
in HMH in Rotterdam is glaasje water ook 2 euro :openmouth:
echt belachelijk vind dat ze water altijd gratis moeten schenken, gelukkig doen ze dat in de kroeg waar ik kom tenminste wel :)
Klik om te vergroten...

En kom je daar toevallig regelmatig? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

zekers :wink:
Klik om te vergroten...

En als ze geen gratis water zouden schenken?

Kruisverhoren, daar hou ik van! :hearteyes:
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Water is heel belangrijk.
Drink altijd water anders heb je morgen een ............

Ik vind dat er in iedergeval gelegenheid tot kraanwater moet zijn in de vorm van fonteintjes op de WC of gwn aan de bar. Ik kan me echter wel voorstellen dat mensen achter de bar gek worden van glaasjes water uitdelen. Maar als er specifiek om kraanwater wordt gevraagt dan moet dat er ook wel zijn. Ik heb altijd als ik van plan ben om aan de HD (Hard Drugs) te gaan een fles water mee. Die vul ik gwn in een WC of weet ik veel waar er maar een kraan is als ik buiten ben. Heb er eigenlijk scheit aan. Water is water. Ik woon in een dorp waar ze een fontijn hebben in het centrum daar kan je op een knop drukken komt er water uit. Drinkwater. Zowiets zoudens ze moeten maken in de buurt van uitgaansgelegenheden. Die pomp heeft een paar keer me leven gered :hearteyes: :hearteyes: :stoned:
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#10
SpacingBen zei:
Maar wie is er zo sterk om niet te drinken bij het uitgaan? SPEEDGEBRUIKERS! tsja, deze mensen lijken het toch het best zonder alcohol vol te houden! Hier in Apeldoorn in ieder geval... (en anders ben je geen echte speedfan, wordt er beweert...)
Klik om te vergroten...


Hmmm, deze apeldoornse speedgebruiker drinkt er altijd wel redelijk wat bij :) Maar goed, vind mezelf ook geen echte speedfan :wink: Dus waarschijnlijk heb je wel gelijk... desalniettemin is het een heerlijk goedje...

Maar goed, keihard gaan op speed in Apeldoorn is ook nogal loos :) Want er is hier niets om op te knallen :wink: Lekker extra'tje tijdens het uitgaan is het wel.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
TeQ zei:
SpacingBen zei:
Maar wie is er zo sterk om niet te drinken bij het uitgaan? SPEEDGEBRUIKERS! tsja, deze mensen lijken het toch het best zonder alcohol vol te houden! Hier in Apeldoorn in ieder geval... (en anders ben je geen echte speedfan, wordt er beweert...)
Klik om te vergroten...


Hmmm, deze apeldoornse speedgebruiker drinkt er altijd wel redelijk wat bij :) Maar goed, vind mezelf ook geen echte speedfan :wink: Dus waarschijnlijk heb je wel gelijk... desalniettemin is het een heerlijk goedje...

Maar goed, keihard gaan op speed in Apeldoorn is ook nogal loos :) Want er is hier niets om op te knallen :wink: Lekker extra'tje tijdens het uitgaan is het wel.
Klik om te vergroten...

:wave:

Kan dat allemaal tegenwoordig in Apeldoorn? :grin:

En, Amsterdam, the place to be :sunglasses:
s
spook-maastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#12
maar als je uit gaat dan neem je toch genoeg geld mee al kom ik s,morgens vroeg thuis dan nog heb ik geld bij mij van opstap gaan ik zou me schamen als ik met een leuke meid opstap zou gaan en op een bepaalt moment is mijn geld op dat ken toch niet meer in 2006 het geld ligt toch gewoon op straat je moet alleen weten hoe je het opraapt en dat is echt niet moeilijk groetjes spook-maastricht :beer: maar effe terug op het topic ik vind als je ziet als iemand heen is en hij vraag om water dan moet je dat gewoon geven dat doe ik bij mij in de shop ook al moet ik spa blauw geven het zijn toch mijn klanten door hun verdien ik een goede boterham ,dan vind ik dat je ook klantvriendelijk moet zijn, maar zo ben ik niet iedereen zal zo denken als uitbater is jammer groetjes spook-maastricht
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
^hele lange zin :P

en over dat water.. kbegrijp wel dat het nie gratis is, maar 2 euro voor een spa blauw is wel overdreven ja.. hier in Nijmegen heb je ook ontzettende oplichters.. zoals de matriXX, redelijk bekende discotheek waar je 6 euro voor een breezer betaalt.. :(
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#14
En, Amsterdam, the place to be :sunglasses:
Klik om te vergroten...


vanzelfsprekend
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#15
wha cker boogie! bij de XX zijn ze helemaal gek als et om prijzen gaat, maarja, je kunt moeilijk hele avond nix drinken :confused: maar water MOET gewoon gratis zijn, als je eens na gaat wat voor een omzet ze al maken....
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#16
kheb is gehoord da een caféuitbater VERPLICHT is 1 glas water gratis te geven als ge het vraagt...
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja dat dacht ik dus ook, maar in de praktijk blijkt dit lang niet altijd zo te gaan :openmouth:


:stoned:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#18
wwaazzaapp zei:
ja dat dacht ik dus ook, maar in de praktijk blijkt dit lang niet altijd zo te gaan :openmouth:


:stoned:
Klik om te vergroten...

maar als ze da verplicht zijn, moet ge da toch gratis krijge... die gaan da nooit gratis aanbiede, maar als ge da vraagt moete ze da echt geven gewoon.
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja, maar als ik het vraag krijg ik het ook nog lang niet altijd, en als ik water ben ben ik naar de klote, dus dan kan ik ook die discussie niet goed meer aan gaan. maarja, ik koop tegenwoordig een flesje spa blauw, wat ik keer op keer weer lekker aanvul op de plee :rolleyes:


:stoned:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#20
wwaazzaapp zei:
ja, maar als ik het vraag krijg ik het ook nog lang niet altijd,
Klik om te vergroten...

kkan da wel begrijpe, als cafeuitbater zouek er ook liever geld voor krijge...

maar ge kunt die aanklage desnoods e :) de wet is de wet :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."