#1
De keren dat ik in mijn eentje een biertje heb gedronken zijn waarschijnlijk op één hand te tellen.
Drink het eigenlijk alleen als ik met andere mensen ben... Drink vaak toch wel om dronken te worden... na de 4e halve liter doe je het meestal niet meer voor de smaak toch...?![:tongueout:]()
Drink het eigenlijk alleen als ik met andere mensen ben... Drink vaak toch wel om dronken te worden... na de 4e halve liter doe je het meestal niet meer voor de smaak toch...?


