#1
waarom alcohol? denk dat een pilletje meer doet hoor....
wappie-bi noemen ze het wel....![:grin:]()
"denk"...erm... weet wel zeker![:grin:]()
wappie-bi noemen ze het wel....
"denk"...erm... weet wel zeker
Purple haze zei:
Dzy zei:Ik heb ergens last van, en ik heb daar nog nooit iemand anders over gehoord.
Als ik wat te veel heb gedronken, dan boeien vrouwen me totaal niet meer, dan ga ik lekker flirten en dansen met mensen van het mannelijke geslacht. Ik weet niet hoe dit kan, op dat moment kan het me niet schelen en vind ik het alleen maar grappig. Sommige andere mensen wat minder. Vandaar dat ik ook nauwelijks alcohol meer consumeer. Kennen andere mensen dit probleem?
Ik heb er een verklaring voor, en dat zijn de vrouwelijke hormonen in alcohol. Daardoor kun je ook niet meer rijden en begin je slap te lullen. Weet iemand anders een verklaring?
OMFGnutsss zei:Welja, richt een clubje op!![]()
Nederlandse Sociëteit van Gelegenheidshomo's
Misschien zijn gelegenheidshomo-bars wel een gat in de markt!![]()
Wel oppassen voor gelegenheidspotenrammers...
Psykaholik zei:en jah, je weet wat ze zeggen he,
met alcohol komt je ware aard boven![]()
Saivy zei:Psykaholik zei:en jah, je weet wat ze zeggen he,
met alcohol komt je ware aard boven![]()
Wordt dat gezegd dan?


Jeller zei:nee hij zei al van niet.. kzou ook wel eerder denken van een pil
k ken een gast die hetero is maar een gast heeft gekust onder invloed van mdma hehe
ken ik er hier ook wel een paar van
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."