#1
oftewel je remmen/grenzen vallen weg en alles wat een gat heeft daar kan iets in. 


Dzy zei:Ik heb er een verklaring voor, en dat zijn de vrouwelijke hormonen in alcohol. Daardoor kun je ook niet meer rijden en begin je slap te lullen. =
GewoonVOL zei:Je bent homo.![]()
MissDior zei:Geen verdere details :P
DjTrips zei:lolhomofoob
![]()
Dzy zei:Ik heb ergens last van, en ik heb daar nog nooit iemand anders over gehoord.
Als ik wat te veel heb gedronken, dan boeien vrouwen me totaal niet meer, dan ga ik lekker flirten en dansen met mensen van het mannelijke geslacht. Ik weet niet hoe dit kan, op dat moment kan het me niet schelen en vind ik het alleen maar grappig. Sommige andere mensen wat minder. Vandaar dat ik ook nauwelijks alcohol meer consumeer. Kennen andere mensen dit probleem?
Ik heb er een verklaring voor, en dat zijn de vrouwelijke hormonen in alcohol. Daardoor kun je ook niet meer rijden en begin je slap te lullen. Weet iemand anders een verklaring?
Dzy zei:kees zei:ik denk dat jij een ridder bent van de bruine dreef
Ik denk dat jij gewoon eens moet lezen.

GewoonVOL zei:Dzy zei:kees zei:ik denk dat jij een ridder bent van de bruine dreef
Ik denk dat jij gewoon eens moet lezen.
ROFL!!!![]()
Jan de Kringspier Musketier.![]()
DjTrips zei:MissDior zei:Ik kan me wel herinneren dat ikzelf, met teveel drank op, naakt in een badje met 2 vriendinnen ben beland..
Geen verdere details :P
Ben verder trouwens niet bi hoor!!!
ik was 1 vd vriendinne^^
Ellesdee zei:GewoonVOL zei:Dzy zei:kees zei:ik denk dat jij een ridder bent van de bruine dreef
Ik denk dat jij gewoon eens moet lezen.
ROFL!!!![]()
Jan de Kringspier Musketier.![]()
je bent er zelf ook niet vies van![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."