Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHomoseksualiteit onder invloed van alcohol

Homoseksualiteit onder invloed van alcohol

142 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#1
mensen die het hardst ontkennen hebben vaak iets te verbergen inderdaad, je mag het best toegeven hoor! we zulle je niet uitlachen..

:rolleyes:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
El_V zei:
dat vind ik een beetje homofoob

ik weet van mezelf 100% zeker hoe ik me voel en ben echt hetero.. maar wat maakt het uit als je lol hebt? als je dat niet kunt ben je waarschijnlijk bang om er echt gevoelens bij te krijgen ofzo en ben je zelf misschien een beetje gay

haha
Klik om te vergroten...

zo is het maar net kerel, wijze woorden voor een knulletje :beer:
onder invloed van shit pak ik ook alles :P
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben natuurlijk ook de wijsheid zelve :wink:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#4
schijnbaar? vwo-havo?
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Enesteene zei:
schijnbaar? vwo-havo?
Klik om te vergroten...
was niet echt een serieuze opmerking van mij hoor...

verder denk ik ook niet dat je opleiding er iets mee te maken heeft (of zou moeten hebben :P)
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#6
El_V zei:
Enesteene zei:
schijnbaar? vwo-havo?
Klik om te vergroten...
was niet echt een serieuze opmerking van mij hoor...

verder denk ik ook niet dat je opleiding er iets mee te maken heeft (of zou moeten hebben :P)
Klik om te vergroten...

met wat? slim zijn of homo zijn? :P
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#7
wijs zijn
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#8
met wijs-zijn niet, met weldenkendheid veelal meer
awel, dr zijn uitzonderingen natuurlijk
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#9
wahahaha :mrgreen:

use your imagination
fantasy is the best recipy to be a good lover :hearteyes:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
somige heteros gaan wel erg ver onder invloed ken er 2 die hebbe elkaar afgetrokken onder de biljart mischien moeten ze de ware aard nog ontdekken maar ik vond het te ver gaan
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#11
raizeredge zei:
somige heteros gaan wel erg ver onder invloed ken er 2 die hebbe elkaar afgetrokken onder de biljart mischien moeten ze de ware aard nog ontdekken maar ik vond het te ver gaan
Klik om te vergroten...
dat is idd the next level.. dan zou ik ook gaan twijfelen
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#12
who cares, dr is ook nog zoiets als bi-seksualiteit
wat boeit het als het voor beidenleuk is :rolleyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
MissDior zei:
Geen verdere details :P
Klik om te vergroten...

dat is jammer dus he...zat al klaar met mn hand in mn broek :P :rolleyes:
r
rambo-berg-geitLid
01-01-2024, 00:00
#14
yup je bent minstens biseksueel, kan niet anders..

achjah ieder zijn ding :confused:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb tot twee keer toe seks gehad met een meisje, gewoon uit nieuwsgierigheid, was voor mij gewoon om te kijken of ik misschien bi was, omdat ik in die periode vaak fantaseerde over meisjes. Dat stond los van mijn alcoholconsumptie. Was leuk, was ook echt een heel leuk meisje en daarna wilde ik toch het liefste jongens. De fantasien over vrouwen werden veel minder, dit was voor mij het bewijs dat ik toch gewoon vooral hetero ben, met een mini vleugje biseksualiteit, want om uberhaupt seks te kunnen hebben met je eigen geslacht, moet je de ander wel op z'n minst aantrekkelijk genoeg vinden om tot seks over te kunnen gaan.....

De eerste keer met dat meisje, was ik dus echt ontiegelijk dronken. Had ik denk ik ook wel even nodig, want ik weet niet zeker of ik haar nuchter had durven versieren, maar met een aantal glaasjes minder had ik haar ook nog best aan gedurfd den ik. Bij mij thuis dronken we nog veel meer, het gevolg was dat ik me de dagen daarna wel nog een paar vlagen kon herinneren, dat we soort van aan het seksen zijn, maar meer ook niet. Beetje jammer, want zo was ik er nog steeds niet achter hoe dat nou zat met mijn vermeende biseksualiteit. De week erop verwachtte ik haar wel weer te zien op dezelfde uitgaansgelegenheid en dit keer had ik niet veel gedronken, wel iets van drugs dan waarschijnlijk, dat weet ik niet meer precies. Niet iets waar ik blackouts van kreeg in iedergeval, want ze ging ook deze keer weer met me mee. Wederom weer leuk en lekker, volgens haar was dit beter dan die keer daarvoor (ik was echt te dronken toen , dus ik verwacht ook niet dat ik geweldige prestaties heb kunnen verrichten. Wel of niet beter, voor ons was het wel duidelijk dat we allebei mannen als voorkeur hadden (het was voor haar met mij ook de eerste keer met een meisje). Toch een leuke herinnering die ik niet had willen missen! Alcohol was dan wel even handig voor de eerste stap, de seks bleek nuchter toch prettiger.

Alcohol en homoseksualiteit: ik zeg ja en nee. Ja, want het maakt je misschien losser en dus doe je sneller dingen die je nuchter minder goed durft/doet. Ik zeg ook nee, want toen het ijs eenmaal gebroken was, deed ik het de tweede keer ook zonder drank. Ik was gewoon echt nieuwsgierig naar mijn geaardheid en alcohol staat daar los van voor mij.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Super toch! Waarom gaan vrouwen er zoveel relaxter mee om? Ik denk dat vrouwen zekerder over hun seksualiteit zijn en er daarom mee durven te spelen.

Mannen hebben een (vals) macho-imago op te houden en durven daarmee niet aan hun eventuele fantasieen toe te geven. In de historie, ik noem bijvoorbeelden de tijd van de oude Grieken en Romeinen was het veel gewoner de vleeselijke lusten te delen.

Gevolg van het onderdrukken van fantasieen zie je vaak in homofobie (religieuze fanatiekelingen uit amerika), potenrammen (marrokaantjes), frustraties en depressies, zelfmoord (percentage suicide(pogingen) onder jongeren met holebi-gevoelens is buitenproportioneel) of de beruchte baanbezoekers die 's avonds even een pakje sigaretten moeten halen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Enesteene zei:
Super toch! Waarom gaan vrouwen er zoveel relaxter mee om? Ik denk dat vrouwen zekerder over hun seksualiteit zijn en er daarom mee durven te spelen.

Mannen hebben een (vals) macho-imago op te houden en durven daarmee niet aan hun eventuele fantasieen toe te geven. In de historie, ik noem bijvoorbeelden de tijd van de oude Grieken en Romeinen was het veel gewoner de vleeselijke lusten te delen.

Gevolg van het onderdrukken van fantasieen zie je vaak in homofobie (religieuze fanatiekelingen uit amerika), potenrammen (marrokaantjes), frustraties en depressies, zelfmoord (percentage suicide(pogingen) onder jongeren met holebi-gevoelens is buitenproportioneel) of de beruchte baanbezoekers die 's avonds even een pakje sigaretten moeten halen.
Klik om te vergroten...

I agree!! Daarom ben ik ook zo blij met het feit dat mijn schatje bi is! Hoeft geen macho te zijn en heeft ook geen gefrustreerde ideeen! Sterker nog, wij hebben wel eens samen een man gedeeld!
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#18
maak me gek :beer:

me also willen MMV
me alleen afraid :P
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Kun je misschien lezen? :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dzy zei:
Ik heb er een verklaring voor, en dat zijn de vrouwelijke hormonen in alcohol. Daardoor kun je ook niet meer rijden en begin je slap te lullen. =
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."