#1
mensen die het hardst ontkennen hebben vaak iets te verbergen inderdaad, je mag het best toegeven hoor! we zulle je niet uitlachen..



El_V zei:dat vind ik een beetje homofoob
ik weet van mezelf 100% zeker hoe ik me voel en ben echt hetero.. maar wat maakt het uit als je lol hebt? als je dat niet kunt ben je waarschijnlijk bang om er echt gevoelens bij te krijgen ofzo en ben je zelf misschien een beetje gay
haha
was niet echt een serieuze opmerking van mij hoor...Enesteene zei:schijnbaar? vwo-havo?
El_V zei:was niet echt een serieuze opmerking van mij hoor...Enesteene zei:schijnbaar? vwo-havo?
verder denk ik ook niet dat je opleiding er iets mee te maken heeft (of zou moeten hebben :P)
dat is idd the next level.. dan zou ik ook gaan twijfelenraizeredge zei:somige heteros gaan wel erg ver onder invloed ken er 2 die hebbe elkaar afgetrokken onder de biljart mischien moeten ze de ware aard nog ontdekken maar ik vond het te ver gaan

MissDior zei:Geen verdere details :P

Enesteene zei:Super toch! Waarom gaan vrouwen er zoveel relaxter mee om? Ik denk dat vrouwen zekerder over hun seksualiteit zijn en er daarom mee durven te spelen.
Mannen hebben een (vals) macho-imago op te houden en durven daarmee niet aan hun eventuele fantasieen toe te geven. In de historie, ik noem bijvoorbeelden de tijd van de oude Grieken en Romeinen was het veel gewoner de vleeselijke lusten te delen.
Gevolg van het onderdrukken van fantasieen zie je vaak in homofobie (religieuze fanatiekelingen uit amerika), potenrammen (marrokaantjes), frustraties en depressies, zelfmoord (percentage suicide(pogingen) onder jongeren met holebi-gevoelens is buitenproportioneel) of de beruchte baanbezoekers die 's avonds even een pakje sigaretten moeten halen.
Dzy zei:Ik heb er een verklaring voor, en dat zijn de vrouwelijke hormonen in alcohol. Daardoor kun je ook niet meer rijden en begin je slap te lullen. =
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."