Heb tot twee keer toe seks gehad met een meisje, gewoon uit nieuwsgierigheid, was voor mij gewoon om te kijken of ik misschien bi was, omdat ik in die periode vaak fantaseerde over meisjes. Dat stond los van mijn alcoholconsumptie. Was leuk, was ook echt een heel leuk meisje en daarna wilde ik toch het liefste jongens. De fantasien over vrouwen werden veel minder, dit was voor mij het bewijs dat ik toch gewoon vooral hetero ben, met een mini vleugje biseksualiteit, want om uberhaupt seks te kunnen hebben met je eigen geslacht, moet je de ander wel op z'n minst aantrekkelijk genoeg vinden om tot seks over te kunnen gaan.....
De eerste keer met dat meisje, was ik dus echt ontiegelijk dronken. Had ik denk ik ook wel even nodig, want ik weet niet zeker of ik haar nuchter had durven versieren, maar met een aantal glaasjes minder had ik haar ook nog best aan gedurfd den ik. Bij mij thuis dronken we nog veel meer, het gevolg was dat ik me de dagen daarna wel nog een paar vlagen kon herinneren, dat we soort van aan het seksen zijn, maar meer ook niet. Beetje jammer, want zo was ik er nog steeds niet achter hoe dat nou zat met mijn vermeende biseksualiteit. De week erop verwachtte ik haar wel weer te zien op dezelfde uitgaansgelegenheid en dit keer had ik niet veel gedronken, wel iets van drugs dan waarschijnlijk, dat weet ik niet meer precies. Niet iets waar ik blackouts van kreeg in iedergeval, want ze ging ook deze keer weer met me mee. Wederom weer leuk en lekker, volgens haar was dit beter dan die keer daarvoor (ik was echt te dronken toen , dus ik verwacht ook niet dat ik geweldige prestaties heb kunnen verrichten. Wel of niet beter, voor ons was het wel duidelijk dat we allebei mannen als voorkeur hadden (het was voor haar met mij ook de eerste keer met een meisje). Toch een leuke herinnering die ik niet had willen missen! Alcohol was dan wel even handig voor de eerste stap, de seks bleek nuchter toch prettiger.
Alcohol en homoseksualiteit: ik zeg ja en nee. Ja, want het maakt je misschien losser en dus doe je sneller dingen die je nuchter minder goed durft/doet. Ik zeg ook nee, want toen het ijs eenmaal gebroken was, deed ik het de tweede keer ook zonder drank. Ik was gewoon echt nieuwsgierig naar mijn geaardheid en alcohol staat daar los van voor mij.