ik ben een 3tal jaar geleden eens opgepakt geweest omdat ik dronken achter het stuur zat...heeft anderhalf jaar geduurd eer ik uitspraak had,dik 500€ boete en 14 dagen zonder rijbewijs.
dat was ook metteen de laatste keer dat ik dronken in m'n auto gekropen ben (op de bestuurders zetel toch

)
blowen achter het stuur doe ik echter regelmatig (bijna dagelijks)
en ik ondervind daar hoegenaamd geen last van,
alhoewel ik zelf een sterk donkerbruin vermoeden heb dat dit door gewenning komt,ik blow nu namelijk al zo'n 10 jaar dagelijks
(en vroeger had ik het er trouwens ook veel moeilijker mee)
ik vind mezelf niet trager reageren als ik geblowd heb,en dat vond de instructeur van m'n laatste slipcursus trouwens ook niet (alhoewel die natuurlijk niet wist dat ik stoned was

)
ik keur drugsgebruik tijdens het besturen van een voertuig in het verkeer (of elders) helemaal niet goed,op geen enkele manier
en voor iemand mij hypocriet noemt,ja ik ben er mij van bewust dat ik het zelf doe,maar ik doe het ook met reden:
ik ben een heel opvliegend persoontje als ik nuchter ben
mijn vriendin heeft me al meerdere kere verteld dat ik,en ik citeer;niet te genieten ben als ik niet geblowd heb,en soms zelfs gevaarlijk/agressief ben of doe.
ik blow om op een normale (lees:algemeen aanvaarde) manier te kunnen meedraaien in een samenleving die volgens mij over het algemeen op geen bal trekt,en niet zomaar iedereen die me op de zenuwen werkt op z'n muil te wille meppen.
en voor ik hier een hoop geflame op m'n dak krijg :P
als ik rijd rook ik UITERAARD lang zoveel niet dan waneer ik bv gwoon thuis op de bank zit
1 jointje per 100 km is de vuistregel
just my 2 cents...