Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrijden onder invloed

rijden onder invloed

68 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
yellowmoon zei:
zat autorijden doe ik bijna elke weekend. ook een jointje altijd in me asbak en soms drink ik ook gewoon bier whysky of vodka als ik aan het rijden ben :mrgreen:
Klik om te vergroten...

sukkel :confused:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Enesteene zei:
yellowmoon zei:
zat autorijden doe ik bijna elke weekend. ook een jointje altijd in me asbak en soms drink ik ook gewoon bier whysky of vodka als ik aan het rijden ben :mrgreen:
Klik om te vergroten...

sukkel :confused:
Klik om te vergroten...
waar.slaat.dit.nou.weer.op.er.zijn.ook.mensen.die.hun.grenzen.kennen.en.oook.zat.auto.kunnen.rijden
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
mmm wil je wel uitdagen om aan een alcoholrijtest mee te doen... volgens mij moet je dan in een simulator plaatsnemen

ik vind het neti iets om trots op te zijn
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
yellowmoon zei:
Enesteene zei:
yellowmoon zei:
zat autorijden doe ik bijna elke weekend. ook een jointje altijd in me asbak en soms drink ik ook gewoon bier whysky of vodka als ik aan het rijden ben :mrgreen:
Klik om te vergroten...

sukkel :confused:
Klik om te vergroten...
waar.slaat.dit.nou.weer.op.er.zijn.ook.mensen.die.hun.grenzen.kennen.en.oook.zat.auto.kunnen.rijden
Klik om te vergroten...

Mensen die "gewoon" bier, whisky of wodka drinken als ze aan het rijden zijn, hebben volgens mij helemaal geen grenzen. Als je dronken bent, heb je nou niet bepaald een optimaal reactievermogen en dus kun je NIET goed rijden. Wat nou als zich plotseling een onverwachte situatie voordoet op de weg en jij moet even snel reageren met je "zatte" bek? Door mensen zoals jij ontstaan er ieder weekend weer onnodig dodelijke en onschuldige verkeersslachtoffers!! Ik vind jou echt heel erg DOM en egoistisch!!! Mensen zoals jij verdienen geen rijbewijs, SUKKEL!!!!!
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#5
go girl
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Enesteene zei:
go girl
Klik om te vergroten...

Wederom weer een geniale foto Enesteene!! :grin:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#7
tnx
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alcohol en achter het stuur stappen.... treurig, terecht dat ze zichzelf doodrijden tegen een boom. Helaas nemen ze nog wel eens iemand mee die er totaal niets mee te maken heeft.
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#9
yellowmoon zei:
zat autorijden doe ik bijna elke weekend. ook een jointje altijd in me asbak en soms drink ik ook gewoon bier whysky of vodka als ik aan het rijden ben :mrgreen:
Klik om te vergroten...
ga es heel snel dood!
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat zijn we toch allemaal aardig zeg, ik zeg gewoon eerlijk hoe ik ben,
ik ben zeker niet enige hier die het doet,

ik rij weleens zat, en soms zuip ik nog eens biertje tijdens autorijden, maar als ik weet dat ik auto moet rijden drink ik stukken minder, 5 of 6 biertjes, of 3,4 glazen vodka of wiski en daarmee kan ik zeker wel veilig thuiskomen

en hype wil je mij dood hebben als je wil krijg je mij telnum of zeg gewoon waar je woon kom ik wel een bezoekje brengen dat je mijn gedrag niet accepteer begrijp ik wel maar als je mij dood wilt hebben moet je het tegen mij gezicht even zeggen als je dan nog durf :angry:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#11
nana, beiden, ff dimmen
opgewonden standjes

teveel hormonen, junk-
gedrag?!

:confused:
d
dunderLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zeg gewoon eerlijk hoe ik ben,
ik ben zeker niet enige hier die het doet
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het met yellowmoon eens, heb soms het idee dat mensen niet eerlijk zijn over wat ze exact drinken. Ik keur het ook niet goed als mensen 5/6 biertjes of meer drinken en nog moeten rijden. Maar weet zeker dat er genoeg mensen zijn die dit wel doen en er dus niet voor uitkomen. ik zeg ook liever niet tegen mensen dat ik drink en rijdt. het gebeurt en het gaat zo gemakkelijk zeker als je nog nooit bent gecontroleerd of als er nog nooit iets is gebeurt. En waar ik woon heb je weinig openbaar vervoer, dus vaak van een auto afhankelijk. Bedoel niet dat het dan oke is maar als je dan ergens bent dan drink je er toch wel eens 1 of 2 of misschien meer.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#13
Yellowmoon, wil alleen ff zeggen dat jouw soort tot de grootste randdebielen hoort die op deze aardkloot rondloopt. Gebrek aan intelligentie noem ik dat en ik hoop dat later je zoontje doodgereden wordt door een dronkelap die geen idee heeft waar ie mee bezig is.

Idioot.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
yellowmoon zei:
wat zijn we toch allemaal aardig zeg, ik zeg gewoon eerlijk hoe ik ben,
ik ben zeker niet enige hier die het doet,

ik rij weleens zat, en soms zuip ik nog eens biertje tijdens autorijden, maar als ik weet dat ik auto moet rijden drink ik stukken minder, 5 of 6 biertjes, of 3,4 glazen vodka of wiski en daarmee kan ik zeker wel veilig thuiskomen

en hype wil je mij dood hebben als je wil krijg je mij telnum of zeg gewoon waar je woon kom ik wel een bezoekje brengen dat je mijn gedrag niet accepteer begrijp ik wel maar als je mij dood wilt hebben moet je het tegen mij gezicht even zeggen als je dan nog durf :angry:
Klik om te vergroten...
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Supervlieg zei:
Yellowmoon, wil alleen ff zeggen dat jouw soort tot de grootste randdebielen hoort die op deze aardkloot rondloopt. Gebrek aan intelligentie noem ik dat en ik hoop dat later je zoontje doodgereden wordt door een dronkelap die geen idee heeft waar ie mee bezig is.

Idioot.
Klik om te vergroten...

dat het idioot is ben ik met je eens
maar je verwensing is ook verre van ok

zot gewoon :openmouth:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Supervlieg zei:
Yellowmoon, wil alleen ff zeggen dat jouw soort tot de grootste randdebielen hoort die op deze aardkloot rondloopt. Gebrek aan intelligentie noem ik dat en ik hoop dat later je zoontje doodgereden wordt door een dronkelap die geen idee heeft waar ie mee bezig is.

Idioot.
Klik om te vergroten...

idioot? ik geef het toe, debiel ik geef het toe... maar ben net meegreden met een dronken mens ik moet toegven als ik met iemand onder speed meerijd het is 2x zo gevraarlijk, ik heb met iemand onder speed meegereden en die reed 120 in de bebouwde kom dus waar je 50-60 mag rijhden ik weet niet meer wat gevaarlijker is dan, eigenlijk mag je met niemand meerijden die onder invloed is maar ach wat doe je ertergen?niets toch? heb ik gelijk? wss wrel omg eerste keer in een halve week alcohol en je ziet wat er van komt ik hou van iedereeen nu alcohol is echt het geweldigste wat er bestaat ik snap niet dat jullie er allemaal tegen zijn en waarom er zo weinig mensen van jullie alcohol pakken echt vooor de alcohol want het is echt geweldig en het voelt geweldig beter als de ghb en speed die ik met de keren als seeens heb gebruikt alcohol is zo geweldig omg zo zalig geweldig hoe happy ben ik nu niet normaal
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeg ik dan dat 100 in de bebouwde kom verantwoordelijk is? Ik ben persoonlijk fel tegen alle drugs in het verkeer, die 2 gaan gewoon niet samen, punt. En ok, mijn verwensing was niet netjes idd, maar het was enkel om mijn statement te onderbouwen en meneertje onbenul eens te laten nadenken over waar hij mee bezig is.

Het kan 99 keer goed gaan, maar die ene keer is een keer teveel. En de weet dat hierbij alcohol in het spel lijkt me ondragelijk, al helemaal voor (de nabestaanden) van het slachtoffer.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Inderdaad... en meestal gebeurt het dan ook nog dat die dronke lapzwans alleen maar een paar kneuzingen heeft of blauwe plekken en de 2de partij morsdood of verlamt voor het leven is.
Net als die achtelijke celeberties die denken zelf moord te plegen door hun auto frontaal op een andere auto te zetten. :(
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
http://stansdad.com/season9/episode14/ :hearteyes:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben het geleerd, heb al 3 maand mijn rijbewijs moeten inleveren, een keer 1 maand. Niet zat, maar stevig onder invloed van drugs.
Nu rij ik nog elke dag onder invloed van ghb, maar nooit niet zat of onder andere drugs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."