#1
absolut niet rijden onder invloed ben fel tegen vind het niet erg als iemand die gedronken zichzelf dood rijd maar als die iemand anders dood rijd is veel erger
Purple haze zei:Volgens mij, is alcohol de meest "EVIL" drug hier op het forum
Je, het is harstikke slecht voor je en als je er teveel van op hebt ga je gekke dingen doen waar je later spijt van krijgt.
Hype zei:Held!
Over alcohol als meest evil? tsja het is sociaal zo geaccepteerd dat mensen zich er schandelijk mee misdragen =/
Ja het is geacepteerd ja. Alleen betekend het nog niet dat het dan een verantwoorde drug is. Iets zegt me dat cannabis minder schadelijk voor je is dan alcohol.
eh jij was _WEL_ degene die er een punt van maakte dat ie niet ging rijden, en in mijn ogen ben je dan gewoon best een held! En ik denk dat de moeder van die kinderen het daar mee eens isloadrunner zei:zo'n held was ik niet hoor, Ik wilde m alleen niet dronken door dat straatje laten rijden, rond een tijd dat er daar kinderen op straat spelen...

)
)
riflexz zei:het is precies alsof je aan 300km per uur rijd..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."