Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvoorkomen kostsen

voorkomen kostsen

65 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leer je grenzen kennen!
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#2
:') Gewoon niet zoveel drinken, waarschijnlijk ben jij zo iemand die er dan ook bij loopt als een luidruchtige blije malloot.
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#3
is al eerder genoemd... ook niet de slimste opmerking misschien maar het helpt wel (bij mij dan):
Speed

zo niet, minder drinken
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iets minder zuipen..
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#5
probeer zo goed mogelijk aan te voelen tijdens het drinken wanneer de grens is bereikt en dan de zelfdiscipline op te brengen om dan toch even een pauze in te lassen van een half uurtje. Het is moeilijk, omdat het gezellig is waarschijnlijk, maar als dat lukt dan hoef je misschien niet meer te kotsen.
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#6
snuiven... dat is pas een goede tip ::)
a
angerfistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eier zei:
Angerfist, jij wijf!
Klik om te vergroten...

eier jij poot en nerd
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#8
angerfist zei:
Eier zei:
Angerfist, jij wijf!
Klik om te vergroten...

eier jij poot en nerd
Klik om te vergroten...
Boehoe weeeh, ga kotsen.
w
weirdo4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
lege maag hebben?

kan er ook niets uitkomen.. :)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Baco's malibu's bier goldstrike enzo gewoon door elkaar zuipen binnen 1 uur zo veel mogelijk naar binnen werken kotsen en weer opnieuw beginnen :P :beer:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#11
ga je snel kotsen hoor met een lege maag en je bent 2 keer zo snel dronken
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#12
niet te snel drinken, je maagwand kan een hoge concentratie alcohol niet aan en als reactie zul je een kotsreactie krijgen.
je kunt ook misselijk raken doordat je hersenen denken dat je vergiftigd bent, hier kun je weinig aan doen. Toleratie is in dit geval je vriend :beer:
maar je bent dan wel weer minder dronken :(
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gozer je kotst niet voor niets.. Wat een oetlul zeg. Las nog een stuk in de krant over toenemende alcoholvergiftingen tussen de 10-15jr :rolleyes:
B
Bemyescape.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Doodkapje zei:
gewoon uit kotsen!!! zoals supervlieg zei er bestaat zo iets als alcoholvergiftiging EN braken is een natuurlijke afweer van ons lichaam dus... UIT KOTSEN DIE HANDEL
Klik om te vergroten...

De vraag was toch juist hoe hij kotsen kon voorkomen? Ik neem aan dat hij het vroeg omdat hij juist niet van kotsen houdt.

Is dit een beetje domme suggestie.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#15
de enieg manier is vooraf in je hoofd houde da je nie teveel mag drinken, dus als ge denkt "het wordt teveel", neem dan n cola of een waterke ofzo...

en als ge dan toch moet kotse, moet ge niet voorkomen... kots gewoon...
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat ik altijd doe:
Ik neem na elk biertje/shotje een glas water of cola (off iig een paar slokken) of zoiets. Hiermee verlaag je de alcoholconcentratie in je maag waardoor deze er beter tegen kan.
Het zorgt er ook voor dat je nul komma nul kater hebt de volgende dag doordat je niet bent uitgedroogd.

Je moet alleen wel ontzettend veel zeiken :mrgreen:
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
Saivy zei:
Tips om braken te voorkomen

- Weinig drinken
- Een goed gevulde maag
- Geen pittig gekruide gerechten eten voor je gaat drinken
Klik om te vergroten...

Het zou je goed doen om wat minder te drinken misschien. :)
Klik om te vergroten...

slecht idee :tongueout:
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stoppen met drinken wanneer je bier/andere drank echt vies word.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Doodkapje zei:
gewoon uit kotsen!!! zoals supervlieg zei er bestaat zo iets als alcoholvergiftiging EN braken is een natuurlijke afweer van ons lichaam dus... UIT KOTSEN DIE HANDEL
Klik om te vergroten...

Kotsen is niet gezond ofzo. Bovendien vraagt hij inderdaad hoe niet te kotsen.

Niet kotsen doe je met de tips van Saivy en door absoluut geen verschillende soorten dranken door elkaar te drinken. Zelf kan ik daar absoluut niet tegen. Als ik in één krat bier leegdrink, niks aan de hand, maar als ik een paar whisky en daarna bier ga drinken: BAPPEN.
u
utregt16Lid
01-01-2024, 00:00
#20
i khe bt ook vaak gehad .. maar drink gewoon niet te veel verschillende drankjes door elkaar en vooral niet te snel..
ook zou ik hele zoete drankjes zoals passie/coebergh niet drinken want daar kotsen de meeste mensen van :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."