Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen na bier geeft plezier

Blowen na bier geeft plezier

67 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
SpacingBen zei:
Jeller zei:
ik denk dat het je kater verminderd omdat je dieper en langer slaapt dan wanneer je alleen zat bent
Klik om te vergroten...

Mede, maar ik heb het ook als ik een nacht doorhaal, of maar 4 uurtjes geslapen heb..

Er moet zeker nog een andere verklaring zijn :)
Klik om te vergroten...
mja zou het ook niet weten hoor.. door lsd erbij heb je precies ook geen kater :confused:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Met Hasj krijg ik juist koppijn.

Met wiet niet :)
s
shivaLid
01-01-2024, 00:00
#3
blowen na avond flink zuipen vint ik niet zo'n goeie combi persoonlijk
dat is het moment dat alles begint te draien en ik zo vlug mogelijk naar bed toe wil. serieuse domper op de feest vreugde. maar blowen tijdens zuipen is hiep hiep hoerai
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik vind t wel relax, als ik uitga zuip ik me eerst helemaal lam, en voordat ik naar huis ga om te slapen, nog ff n jointje, slaap je zo relax :grin: :P
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
A fuck man. Gisteren paar bier op. Toen effe blowen. Zo, ik was echt helemaal waus :smoke:
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat is inderdaad superchill
je slaapt denk ik gewoon fijner en wat dieper
zodat het kater idee wat onderdrukt wordt denk ik
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#7
pilliewilly zei:
ik moest er vroeger soms van kotse :mrgreen: damn noob i was..
Klik om te vergroten...

*I'm with stupid icoon*
De enige keren dat ik heb moeten kotsen kwam door combi wiet-drank.
Niks voor mij dus. :grin:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
El Retro zei:
Topic titel is ellende :).
Klik om te vergroten...

daarvoor heb je ervaring nodig.
als je het vaak doet , dan heb je er geen last van , integeneel :grin:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik echt te dronken ben en dan nog ga blowen, dan weet ik niet meer wat onder, boven, links of rechts is. Komt mijn nachtrust niet echt ten goede.

Paar biertjes en dan een jointje, heerlijk :)
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niks voor mij......
Ga dan het liefst gelijk naar mijn bed :(
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blowen doe ik al heel lang niet meer, maar kan me wel voorvallen herinneren van mezelf dat deze combi bij mij niet altijd even lekker viel eigenlijk. Ik ging alleen maar meer tollen met mijn hoofd en vervolgens dan :kots: .
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#12
eigenlijk nu ik het nu namelijk en het is dik chill
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Annæ zei:
eigenlijk nu ik het nu namelijk en het is dik chill
Klik om te vergroten...

Ik zie het aan je manier van typen :beer:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nick de Neger zei:
Annæ zei:
eigenlijk nu ik het nu namelijk en het is dik chill
Klik om te vergroten...

Ik zie het aan je manier van typen :beer:
Klik om te vergroten...

echt? mij viel het niet op... :confused:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
:tearsofjoy: :P :tearsofjoy:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oke.... nu ben je me echt kwijt :confused:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hmm in terug halen ben je ook niet echt goed :P
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
heerlijk biertje + stickie
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ik eerst veel drink en dan ga blowen ga ik meestal keihard over mn nek. Ik blow altijd eerst en dan ga ik pas drinken. Stuk verstandiger :)
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Feit! maar tegenwoordig :stoned: we alleen als we op de terugweg zijn naar huis. Dus niet voor het feestje, dan drinken wel alleen maar.
Anders loop ik er als een fokking zombie bij.. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."