Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen na bier geeft plezier

Blowen na bier geeft plezier

67 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat is inderdaad superchill
je slaapt denk ik gewoon fijner en wat dieper
zodat het kater idee wat onderdrukt wordt denk ik
l
lenteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik ga blowen na veel drinken word ik heel ziek. Begint alles te draaien en daar ben ik niet zo snel meer van af. voor mij een hele slechte combi dus. :(
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Idem, drank gevolgd door cannabis gaat simpelweg niet samen voor mij :P

:kots:
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#4
een joint na een coktail is wel chill (niet na bier)
Ik word eerder slecht van alcohol na een joint.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Qocaïne zei:
Idem, drank gevolgd door cannabis gaat simpelweg niet samen voor mij :P

:kots:
Klik om te vergroten...

Zalig ben ik tenminste niet alleen :).
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
in het begin trok ik het ook niet, maar ik ben nu vergeleken met die tijd net een paard, ik trek alles, maakt mij niet uit, voor of na mijn alcoholische versnaperingen, het liefst tegelijk want dan voel je het wat beter opkomen.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Meestal na het uitgaan ben ik soms best opgefokt (kan ook door andere drugs komen) en dan is een blowtje echt superchill :smoke:
Ik slaap heeeerlijk dan
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blowen na alcohol is soms wel eens lekker ja.
Ik word er zeker niet meer helder van. :P
En de kater blijft wel, hoewel ik nooit echt een zware kater heb.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind het altijd wel een lekkere combinatie; vooral éérst drinken, en dan blowen, hoewel ik als ik begin met drinken ik meestal allang stoned ben, dus echt vaak de kans om het zo uit te proberen heb ik niet.
De combinatie bevalt me altijd prima. Wel drink ik minder als ik al stoned ben.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vind blowen en alcohol tegelijkertijd echt iets aparts ik voel zelf voordelen van die twee beter door alcohol praat ik veel en heb ik meer zelfvertowen en door blowen kan ik helder blijven denken en gewoon relaxx :mrgreen:
B
BelgjeOleOleLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb persoonlijk nog niet geblowd na bier drinken maar heb wel eens geblowd na toch veel champagne te drinken en ik kwam na minutje of 20 heel sloom. Dus heb ik nooit meer geblowd op alcohol omdatk meer plezier heb aan blowen.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kheb nooit een kater gehad van alcohol, maar da's omdat ik daar altijd bij blow, voor, tijdens en na het drinken dus. Maar dan ben ik echt wel zo stomdronken dat ik niets meer fatsoenlijk kan zien. Zeker als ik gesmoord heb, is een halve fles vodka al genoeg voor mij.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik rook na het uitgaan ook wel es een jointje en vind het wel chill. Je wordt iig wel goed vaag ervan :grin: en je slaapt ook chill.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik redelijk veel alcohol op heb dan merk ik niet echt veel van het blowen om eerlijk te zijn :openmouth:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blowen na bier geeft plezier. Idd. Daarom ben ik al van deze middag aan het drinken. Straks heb ik wiet. :stoned:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#16
k heb ook minder last van een kater als ik blow,,na het drnke,,of onder het drinken. :stoned: :beer:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#17
heerlijk, stomdronken blowen. :stoned: dronken+stoned=stronken :grin:
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Topic titel is een feit.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Topic titel is ellende :).
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vroeg me dit dus ook al af.
Als ik me helemaal klemzuip en vervolgens een joint opsteek word ik zonder kater wakker.

Wel slaap ik circa 4 uur langer uit en voor het gevoel ook veel dieper.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."