Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen na bier geeft plezier

Blowen na bier geeft plezier

67 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Immo zei:
El Retro zei:
Topic titel is ellende :).
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens. Ik word er echt misselijk van.
Klik om te vergroten...


soms houd ik wel eens van dat misselijke gecoel, overal tintelingen over heel je lichaam, niet meer echt kunnen wandelen, niet meer je hoofd kunne rechthouden als je zit, en hopen da je niet moet kotsen... theeft imo wel zijn charmes :grin:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#2
matthijs zei:
Als ik stomdronken ga blowen wordt ik echt wél stoned :tongueout:
Klik om te vergroten...

Stronken :beer: :stoned:
b
bobsterLid
01-01-2024, 00:00
#3
meestal als ik heb gesmoord heb ik geen zin meer in alcohol (op een feestje ofzo)

maar andersom... als ik wa aangeschoten ben kan ik ni nee zeggen tegen nen joint, kvind het echt zalig dan :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
^ Dat heb ik laatst ook gehad, maar toen had ik mezelf nogal overschat na 3 of 4 weken niet meer geblowed te hebben :beer:

OT: Verder is het zeker fun om te blowen na het zuipen :hearteyes:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Immo zei:
El Retro zei:
Topic titel is ellende :).
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens. Ik word er echt misselijk van.
Klik om te vergroten...
alcohol met mate is nog wel te doen voor mij (als in glaasje of 2 - 3 rode wijn max of een paar biertjes) maar liever niet.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#6
ben al eens zo scheef geweest van eerst te drinken en daarna ne dikke joint te hebben gesmoord. ik kon niet meer op men benen staan. ben derect naar huis gegaan en in men bed gaan liggen :grin:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#7
lente zei:
Als ik ga blowen na veel drinken word ik heel ziek. Begint alles te draaien en daar ben ik niet zo snel meer van af. voor mij een hele slechte combi dus. :(
Klik om te vergroten...

ik heb dat ook, maar het ligt niet aan de wiet maar aan de tabak (als niet roker)
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Immo zei:
El Retro zei:
Topic titel is ellende :).
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens. Ik word er echt misselijk van.
Klik om te vergroten...

Ik ook! Zit ik plots in een glazen bokaal en word zo loom als een aardappelzak. Gedaan met het feest.
Daarna wel dikke rollercoster in je bed :grin:

Wat ik wél een goede combinatie vind is blowen en drinken tegelijkertijd. Kun je veel makkelijker 'doseren'. Strontzat een joint opsteken is al snel te veel voor mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."