#1
matthijs zei:Als ik stomdronken ga blowen wordt ik echt wél stoned![]()
Stronken

matthijs zei:Als ik stomdronken ga blowen wordt ik echt wél stoned![]()


alcohol met mate is nog wel te doen voor mij (als in glaasje of 2 - 3 rode wijn max of een paar biertjes) maar liever niet.Immo zei:El Retro zei:Topic titel is ellende.
Helemaal mee eens. Ik word er echt misselijk van.
lente zei:Als ik ga blowen na veel drinken word ik heel ziek. Begint alles te draaien en daar ben ik niet zo snel meer van af. voor mij een hele slechte combi dus.![]()
Immo zei:El Retro zei:Topic titel is ellende.
Helemaal mee eens. Ik word er echt misselijk van.
pilliewilly zei:ik moest er vroeger soms van kotsedamn noob i was..
El Retro zei:Topic titel is ellende.
.Annæ zei:eigenlijk nu ik het nu namelijk en het is dik chill

Nick de Neger zei:Annæ zei:eigenlijk nu ik het nu namelijk en het is dik chill
Ik zie het aan je manier van typen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."