Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen na bier geeft plezier

Blowen na bier geeft plezier

67 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
matthijs zei:
Als ik stomdronken ga blowen wordt ik echt wél stoned :tongueout:
Klik om te vergroten...

Stronken :beer: :stoned:
b
bobsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
meestal als ik heb gesmoord heb ik geen zin meer in alcohol (op een feestje ofzo)

maar andersom... als ik wa aangeschoten ben kan ik ni nee zeggen tegen nen joint, kvind het echt zalig dan :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
^ Dat heb ik laatst ook gehad, maar toen had ik mezelf nogal overschat na 3 of 4 weken niet meer geblowed te hebben :beer:

OT: Verder is het zeker fun om te blowen na het zuipen :hearteyes:
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Immo zei:
El Retro zei:
Topic titel is ellende :).
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens. Ik word er echt misselijk van.
Klik om te vergroten...
alcohol met mate is nog wel te doen voor mij (als in glaasje of 2 - 3 rode wijn max of een paar biertjes) maar liever niet.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ben al eens zo scheef geweest van eerst te drinken en daarna ne dikke joint te hebben gesmoord. ik kon niet meer op men benen staan. ben derect naar huis gegaan en in men bed gaan liggen :grin:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#6
lente zei:
Als ik ga blowen na veel drinken word ik heel ziek. Begint alles te draaien en daar ben ik niet zo snel meer van af. voor mij een hele slechte combi dus. :(
Klik om te vergroten...

ik heb dat ook, maar het ligt niet aan de wiet maar aan de tabak (als niet roker)
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Immo zei:
El Retro zei:
Topic titel is ellende :).
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens. Ik word er echt misselijk van.
Klik om te vergroten...

Ik ook! Zit ik plots in een glazen bokaal en word zo loom als een aardappelzak. Gedaan met het feest.
Daarna wel dikke rollercoster in je bed :grin:

Wat ik wél een goede combinatie vind is blowen en drinken tegelijkertijd. Kun je veel makkelijker 'doseren'. Strontzat een joint opsteken is al snel te veel voor mij.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#8
pilliewilly zei:
ik moest er vroeger soms van kotse :mrgreen: damn noob i was..
Klik om te vergroten...

*I'm with stupid icoon*
De enige keren dat ik heb moeten kotsen kwam door combi wiet-drank.
Niks voor mij dus. :grin:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
El Retro zei:
Topic titel is ellende :).
Klik om te vergroten...

daarvoor heb je ervaring nodig.
als je het vaak doet , dan heb je er geen last van , integeneel :grin:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik echt te dronken ben en dan nog ga blowen, dan weet ik niet meer wat onder, boven, links of rechts is. Komt mijn nachtrust niet echt ten goede.

Paar biertjes en dan een jointje, heerlijk :)
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niks voor mij......
Ga dan het liefst gelijk naar mijn bed :(
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blowen doe ik al heel lang niet meer, maar kan me wel voorvallen herinneren van mezelf dat deze combi bij mij niet altijd even lekker viel eigenlijk. Ik ging alleen maar meer tollen met mijn hoofd en vervolgens dan :kots: .
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#13
eigenlijk nu ik het nu namelijk en het is dik chill
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Annæ zei:
eigenlijk nu ik het nu namelijk en het is dik chill
Klik om te vergroten...

Ik zie het aan je manier van typen :beer:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Nick de Neger zei:
Annæ zei:
eigenlijk nu ik het nu namelijk en het is dik chill
Klik om te vergroten...

Ik zie het aan je manier van typen :beer:
Klik om te vergroten...

echt? mij viel het niet op... :confused:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
:tearsofjoy: :P :tearsofjoy:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oke.... nu ben je me echt kwijt :confused:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hmm in terug halen ben je ook niet echt goed :P
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
heerlijk biertje + stickie
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik eerst veel drink en dan ga blowen ga ik meestal keihard over mn nek. Ik blow altijd eerst en dan ga ik pas drinken. Stuk verstandiger :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."