#1
Blowen na een avondje bier drinken geeft veel plezier en de volgende dag heb ik absoluut geen kater.
Is daar een verklaring voor? Als ik niet blow, dan heb ik altijd wel lichte hoofdpijn of een katerig gevoel.
Is daar een verklaring voor? Als ik niet blow, dan heb ik altijd wel lichte hoofdpijn of een katerig gevoel.
Meestal drinken ik 2 a 3 bier voordat ik ga blowen 

