Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWijn of bier?

Wijn of bier?

50 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Allebei, alleen niet door elkaar.

Indien wijn: Rood, Frans... soms wit, Frans. Chileens moet soms ook kunnen. De rest waag ik me niet eens aan.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hij bedoelt dat de aard van de logica doodsimpel is omdat het een kwestie van smaak is.

Meer niet.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bier, net als Chronos lust ik geen wijn. Ik vind het stinken en het smaakt vies.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#4
wijn vind ik echt goor, de smaak trekt me niet.
dus dan maar bier.
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#5
WIJN voor mij, geen twijfel mogelijk
kan normaal bier niet door me strot krijgen, behalve als het op een warme dag is, 1 koud pilsje, maar dat was het dan
ben helemaal weg van wijn... zalig..
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit is altijd heel intresant. Want van bijde kan je flink van de kaart raken.
Alleen van wijn word je melig, en van bier word je meestal happy... Is dat niet het zelffde?..... Nee zeg ik je want wijn dat is vooral zoete maakt je heel lacherig en geeft ene gelukzalig gevoel, terwijl bier je een lekker gevoel geeft naarmate je eer ene paar op hebt kan je ook dan een bier te veel hebben en wordt je argresief, dat heb ik dan met vrienden gemerkt om mij heen.


Onthoud: Wijn na bier geeft veel plezier :grin:
Maar ook: Bier na wijn is ook best fijn :mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kies voor bier. Aangezien bier d'r altijd wel ingaat. Al geeft wijn een happy rush en kippenvel gevoel, zo'n "wanna rub my belly and say "aaaaaaahhhhh"" gevoel.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
idd de 'allebei' mogelijkhied is er niet hé minn :sunglasses:

maar als ik moet kiezen ga ik toch voor bier, das lekkerder en van wijn heb ik gelijk een ergere kater
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit is écht écht een moeilijke keus.
Wijn uit pak is nmlk echt geweldig (staat nu ook voor me)
maar halve liter bier van de aldi is ook vét stoer.

Ik stem niet,
ben blanco :beer:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#10
wijn....een zoete rose of een fruitigge witte.......
deze twee staan al klaar op de aanrecht voor vanavond :beer:
nu alleen maar hopen dat t niet werkt als een trigger voor dat andere ellendigge witte spul......
word een grote test dus vanaaf........
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeker weten wijn. Maar dan wel een Zuid-Afrikaanse. Die vind ik persoonlijk erg lekker :).

Jeller zei:
van wijn heb ik gelijk een ergere kater
Klik om te vergroten...

Dan heb je toch geen goede wijn. Als je goede wijn hebt, krijg je geen hoofd pijn. Tenzij je natuurlijk heel veel drinkt en niet genoeg water die dag hebt gedronken. Maar dat heb je dan ook met bier :).
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jeller zei:
idd de 'allebei' mogelijkhied is er niet hé minn :sunglasses:

maar als ik moet kiezen ga ik toch voor bier, das lekkerder en van wijn heb ik gelijk een ergere kater
Klik om te vergroten...

haha idd,
slécht hoor :sunglasses:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#13
na het aantal biertjes ga ik over op wijn, anders krijg ik het niet door mijn strot heen, maar daar word je wel lekker wasted van :beer:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
zommes zei:
Allebei, alleen niet door elkaar.

Indien wijn: Rood, Frans... soms wit, Frans. Chileens moet soms ook kunnen. De rest waag ik me niet eens aan.
Klik om te vergroten...
bier op wijn is venijn
wijn op bier is plezier

klopt echt wel hoor, vooral in grote hoeveelheden van één van de 2 klopt het
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
geen van beide!!
alcohol = vies + ik snap niet waarom het zo verkocht mag worden!!! :angry: :angry:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ook geen 1 van beiden, ik ben af van den drank.. maar als ik echt zou moeten kiezen, kies ik toch wel voor wijn..
Straalt meer klasse uit. :smoke:
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#17
een glaasje gekoelde witte wijn is heerlijk.................maar een lekkere koude jupeler(bier) heeft toch nog net dat ietsje meer. :wink:
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#18
een glaasje gekoelde witte wijn is heerlijk.................maar een lekkere koude jupeler(bier) heeft toch nog net dat ietsje meer. :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zegt ze 2 keer. :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blijkbaar. Maar wel coke & pep gebruiken. Logica ontbreekt me een beetje. Maar als dat Frisco z'n mening is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."