Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWijn of bier?

Wijn of bier?

50 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
s
slowcheetahLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doe mij ook maar een biertje! Wijn, tja..... Op zich vind ik de 1e slok wel lekker maar daarna droogt mn mond geheel uit. Die droge wijn valt dus zeker af. Dan komen we op zoete wijn. Waar ik na 1 slok al op springen sta, wat een zoet spul is dat zeg, zeker dessert wijn. Verder vind ik Glu wijn de enige wijn die nog redelijk te drinken valt, maargoed misschien komt het later nog wel dat ik het ga waarderen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het allebei erg lekker, maar toch stem ik op bier omdat ik het veel vaker drink.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bier :wink: . Maar mouserende wijn is wel lkkr zoals asti.

Maar als we toch aan de alcohol gaan dan liever mixies :sunglasses:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
eum ik drink het allebei niet (graag), maar heb voor de beste gekozen : wijn dus
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wijn ( vind ik ) is voor ouwe kakker rode wijn is zelfs gezond als je elke dag een glas drinkt, schijnt je aders te zuiveren .. :openmouth:
s
slowcheetahLid
01-01-2024, 00:00
#6
Veel bier zuivert de informatie in de hersens dmv afsterving vd hersencellen........ telt die ook?
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#7
slowcheetah zei:
Veel bier zuivert de informatie in de hersens dmv afsterving vd hersencellen........ telt die ook?
Klik om te vergroten...

haha ik vind van wel :P

Gelukkig drink ik niet veel dus beperkte schade :d maar met andere drugs haal ik die dubbel en dwars in :flushed: :sunglasses: voornamelijk X dan want de rest momentele ff niet.

:wave:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
Moeilijke keus, ligt aan de situatie. Maar ik stem voor bier, maar dan bedoel ik wel speciale biertjes met en hoger percentage alcohol.
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natuurlijk is het bier :grin: wijn is niet te zuipen
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hij bedoelt dat de aard van de logica doodsimpel is omdat het een kwestie van smaak is.

Meer niet.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blijkbaar. Maar wel coke & pep gebruiken. Logica ontbreekt me een beetje. Maar als dat Frisco z'n mening is.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind het ook een moeilijke keus, maar heb toch voor het wijntje gekozen.
En dan maakt het niet uit of het een witte, rode of een roseetje is.
Wel maakt het de smaak van het eten ooit fijner, die pas ik dan wel aan op rood of wit! Vandaag is Rood....LOL!
(Kreeg even dat liedje in m'n kop!)
Maar ook een lekker biertje op zijn tijd, doet me goed!
:wave: :wave:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geef mij toch maar 'n biertje :beer:
Wijn dat krijg ik dus totaal niet naar binnen
e
eliseliseliseLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik kies voor beide en een combinatie van ..
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#15
bier,wijn lust ik niet :P
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
Wijn. No contest
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wijn. No contest
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeker weten Bier, heb er nu ook weer eentje naast me staan. Hoewel ik wijn ook best kan waarderen, ik moet het op m'n werk ook regelmatig proeven. Ik heb toch zo'n klote baan :grin: .
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind eigenlijk beide, maar kies toch voor wijn. Om mee te beginnen dan, bier vind ik op het begin vies, maar zodra ik aangeschoten ben giet ik het zo naar binnen. Proef er dan namelijk toch niks meer van. :P
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Allebei, alleen niet door elkaar.

Indien wijn: Rood, Frans... soms wit, Frans. Chileens moet soms ook kunnen. De rest waag ik me niet eens aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."