#1
geen van beide!!
alcohol = vies + ik snap niet waarom het zo verkocht mag worden!!!
![:angry:]()
alcohol = vies + ik snap niet waarom het zo verkocht mag worden!!!

Helemaal juist!! Had ik misschien toch die laatste ni mogen drinken?Saivy zei:Zegt ze 2 keer.![]()
meent ge da nuFrisko zei:geen van beide!!
alcohol = vies

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."