Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWijn of bier?

Wijn of bier?

50 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Allebei, alleen niet door elkaar.

Indien wijn: Rood, Frans... soms wit, Frans. Chileens moet soms ook kunnen. De rest waag ik me niet eens aan.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bier, net als Chronos lust ik geen wijn. Ik vind het stinken en het smaakt vies.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
De logica is simpel, het is een kwestie van smaak. Ik prefereer speed en ja zelfs coke ook boven alcohol. Ik gebruik overigens geen van drieen om dat ook nog eens duidelijk te maken.
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#4
WIJN voor mij, geen twijfel mogelijk
kan normaal bier niet door me strot krijgen, behalve als het op een warme dag is, 1 koud pilsje, maar dat was het dan
ben helemaal weg van wijn... zalig..
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit is altijd heel intresant. Want van bijde kan je flink van de kaart raken.
Alleen van wijn word je melig, en van bier word je meestal happy... Is dat niet het zelffde?..... Nee zeg ik je want wijn dat is vooral zoete maakt je heel lacherig en geeft ene gelukzalig gevoel, terwijl bier je een lekker gevoel geeft naarmate je eer ene paar op hebt kan je ook dan een bier te veel hebben en wordt je argresief, dat heb ik dan met vrienden gemerkt om mij heen.


Onthoud: Wijn na bier geeft veel plezier :grin:
Maar ook: Bier na wijn is ook best fijn :mrgreen:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hij bedoelt dat de aard van de logica doodsimpel is omdat het een kwestie van smaak is.

Meer niet.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blijkbaar. Maar wel coke & pep gebruiken. Logica ontbreekt me een beetje. Maar als dat Frisco z'n mening is.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het allebei erg lekker, maar toch stem ik op bier omdat ik het veel vaker drink.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Bier :wink: . Maar mouserende wijn is wel lkkr zoals asti.

Maar als we toch aan de alcohol gaan dan liever mixies :sunglasses:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
eum ik drink het allebei niet (graag), maar heb voor de beste gekozen : wijn dus
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wijn ( vind ik ) is voor ouwe kakker rode wijn is zelfs gezond als je elke dag een glas drinkt, schijnt je aders te zuiveren .. :openmouth:
s
slowcheetahLid
01-01-2024, 00:00
#12
Veel bier zuivert de informatie in de hersens dmv afsterving vd hersencellen........ telt die ook?
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
slowcheetah zei:
Veel bier zuivert de informatie in de hersens dmv afsterving vd hersencellen........ telt die ook?
Klik om te vergroten...

haha ik vind van wel :P

Gelukkig drink ik niet veel dus beperkte schade :d maar met andere drugs haal ik die dubbel en dwars in :flushed: :sunglasses: voornamelijk X dan want de rest momentele ff niet.

:wave:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#14
Moeilijke keus, ligt aan de situatie. Maar ik stem voor bier, maar dan bedoel ik wel speciale biertjes met en hoger percentage alcohol.
C
CrusherLid
01-01-2024, 00:00
#15
Natuurlijk is het bier :grin: wijn is niet te zuipen
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind het ook een moeilijke keus, maar heb toch voor het wijntje gekozen.
En dan maakt het niet uit of het een witte, rode of een roseetje is.
Wel maakt het de smaak van het eten ooit fijner, die pas ik dan wel aan op rood of wit! Vandaag is Rood....LOL!
(Kreeg even dat liedje in m'n kop!)
Maar ook een lekker biertje op zijn tijd, doet me goed!
:wave: :wave:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geef mij toch maar 'n biertje :beer:
Wijn dat krijg ik dus totaal niet naar binnen
e
eliseliseliseLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik kies voor beide en een combinatie van ..
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#19
bier,wijn lust ik niet :P
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
Wijn. No contest
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."