#1
Deranged zei:Omdat je door de zieke maatschappij bent gehersenspoeld met het idee dat het ''normaal'' is en zelfs ''leuk'' en ook dat het iets is dat ''we'' allemaal doen. Het is eigenlijk net als bijvoorbeeld trouwen en kinderen en de democratie. Het is uitzichtloos als geloven in realiteit als iets subjectiefs en destructief als utopische linkse bullshit in plaats van echt effectieve maatregelen. Het is naiviteit in plaats van zekerheid.
Mooi verwoord! Ik denk er net zo over!! Waarom is de drooglegging in Amerika niet gelukt? Meerderheid van de bevolking drinkt. Waarom lukte het wel om drugs te verbieden? Omdat een minderheid het doet. Macht van de meerderheid is altijd sterker dan het geluid van de minderheid helaas.Ik drink zelf nooit omdat ik daar ontzettend rood en jeukerige huid van krijg, al na 2 slokken. Ook ga ik heel zwaar ademen en hart gaat supersnel kloppen. En ik val gewoon in slaap na 1 drankje...voor mijn lichaam is alcohol wat dat betreft echt gif...