Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom gebruik ik deze troep -.-;;

Waarom gebruik ik deze troep -.-;;

48 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deranged zei:
Omdat je door de zieke maatschappij bent gehersenspoeld met het idee dat het ''normaal'' is en zelfs ''leuk'' en ook dat het iets is dat ''we'' allemaal doen. Het is eigenlijk net als bijvoorbeeld trouwen en kinderen en de democratie. Het is uitzichtloos als geloven in realiteit als iets subjectiefs en destructief als utopische linkse bullshit in plaats van echt effectieve maatregelen. Het is naiviteit in plaats van zekerheid.
Klik om te vergroten...

:rock: Mooi verwoord! Ik denk er net zo over!! Waarom is de drooglegging in Amerika niet gelukt? Meerderheid van de bevolking drinkt. Waarom lukte het wel om drugs te verbieden? Omdat een minderheid het doet. Macht van de meerderheid is altijd sterker dan het geluid van de minderheid helaas.

Ik drink zelf nooit omdat ik daar ontzettend rood en jeukerige huid van krijg, al na 2 slokken. Ook ga ik heel zwaar ademen en hart gaat supersnel kloppen. En ik val gewoon in slaap na 1 drankje...voor mijn lichaam is alcohol wat dat betreft echt gif...
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Ohja zijn die smartshop kruiden leuker?
Zoekfunctie, topic nummer zoveel met de vraag of alcohol wel de moeite waard is.
Klik om te vergroten...

Als ik objectief ben, paddo's zijn stukken leuker dan je lam drinken.
Klik om te vergroten...

Ja, maar om nou na een zware dag werken, een aantal keer per week een portie paddo's op te eten is ook niet alles :beer:

Een biertje is gewoon gezellig, lekker en makkelijk
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou, ik ben officieel gestopt met drinken :grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
ALCOHOL :beer:
Gezelligste drug die er is.
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#5
Man_in_the_Box zei:
Omdat het misschien wel de makkelijkste manier is om wasted te raken, en omdat het (voor de meesten) makkelijker verkrijgbaar is als andere drugs, en omdat het maatschappelijk geaccepteerd is, en natuurlijk omdat het lekker is.
Klik om te vergroten...

je haalt me de woorden uit mijn mond :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
me gister ook weer rot gelachen om een paar mensen die zich compleet niet meer onder controle hadden.
Als ik ga drinken, drink ik altijd nog net niet zo veel dat ik de volgende dag niets meer weet. (dan heb ik persoonlijk de meeste lol)
maar deze mensen ... :beer:
de ene kots-aanval na de andere :P
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Inderdaad, maar volgende keer op een feest etc doe ik het toch wel weer, en in de ochtend weer koppijn.. Ik haat alcohol! :kots:
Klik om te vergroten...

Waarom doe je het als je het niet leuk vindt dronken te zijn?
Beïnvloedbare, ruggegraatloze mensch! :grin:

Ik kan mezelf wel eens volledig kwijt drinken. Vrijdag avond alle remmen los, dronken kop.. Love it!
En als ik er geen zin heb, drink ik cola of redbull en dans ik even hard! :sunglasses:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
tomz0r zei:
In je eentje achter je pc of op het bedrijfsclubje van je vader is er niet zoveel aan alcohol nee. Maar bevalve feestjes zijn er toch wel andere sociale waar een paar biertjes er wel in kunnen?
Klik om te vergroten...

Uiteraard. Ik zeg niet dat ik dronken zijn *NIET* leuk vind, ik vind het een prima ervaring maar niks "bijzonders". Maar die katers vind ik totaal niet leuk :tearsofjoy:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toch liever een kater van de drank dan van de pillen. Van drank val ik gelukkig nooit zoveel af :grin:
m
maxrelax07Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb mij tot nut toe nog nooit kunnen verzoenen dat je echt 2000 hersencellen kapot drinkt(een niet herstellend litteken)
Weed is miss. minder party maar toch 'gezonder'
:stoned: :stoned: :stoned:
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik snap ook niet waarom ik vroeger keer op keer weer te veel dronk. altijd kotsen en dan is het feest gewoon afgelopen voor mij het enige wat ik dan nog kan is slapen en brak wakker worden.
Gelukkig heb ik nu al meer dan een jaar niet gekotst miss komt datomdat ik bijna niks meer drink lol
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die vraag stelde ik mijzelf gister ook :wink: ik vind het vreselijk, zo'n vies kater gevoel en de hele dag lam zijn en neigingen hebben om te braken.

Ook vinden meiden dronken jongens vast niet bepaald aantrekkenlijk, nog een reden om te minderen/stoppen maar.. :P
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alchohol versoepelt je wat meer praat wat makkelijker soms ook lastiger ^^,

En de kater van alchohol vind ik toch wel 10 X zo erg als die van X hoor maakt niet uit aan de hoeveelheid die ik heb gehad

En over Trippen/Alchohol...

Beide is toch wel verschil met paddos op kan je niet echt uitgaan he :tongueout:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
paddo's zijn stukken leuker dan je lam drinken.
Klik om te vergroten...

Daar zijn de meningen over verdeeld, ik kan het persoonlijk allebij wel waarderen.
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Vind alcohol wel leuk als aanvulling op iets.
Zat zijn zuigt, aangeschoten is chill.
en ik vind sigaretten meer troep.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ieder zijn eigen mening toch, ik vind me lam zuipen + mijn medicijnen geweldig. dat slome effect van mijn medicatie wordt zo ernstig versterkt door drank. en als ik ontwenningsverschijnselen krijg van alcohol en ik slik mijn medicatie dan krijg ik ook nog een delirium. en ja verse shaq roken is gewoon dope..... alleen ik rook niet op school ofzo want mensen zeiken aan je kop of ze ook shaq krijgen daar houd ik niet van
J
Javaanse Jongen.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
In je eentje achter je pc of op het bedrijfsclubje van je vader is er niet zoveel aan alcohol nee. Maar bevalve feestjes zijn er toch wel andere sociale waar een paar biertjes er wel in kunnen?
Klik om te vergroten...

Uiteraard. Ik zeg niet dat ik dronken zijn *NIET* leuk vind, ik vind het een prima ervaring maar niks "bijzonders". Maar die katers vind ik totaal niet leuk :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

uh je zegt wel dat je dronken zijn niett leuk vind in je eerst post dus k weet niet wat jij nou jezelf aan het tegenspreken bent. dit topic gaat dus nergens over
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#18
omdat ik gewoonweg moet toegeven dat ik er verslaafd aan ben :( ,het is zover gekomen dat ik niet kan(graag) uitgaan zonder bier...ik amuseer mij dan niet...ben zelfs bang van mensen die dronken zijn,als ik zelf niet gedronken heb :(
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Altijd als ik me verveel dan drink ik me de pleuris
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Alcohol is leuk, maar je moet je grens kennen. Vroeger zoop ik mij ook wel eens naar de tyfus, maar gelukkig zijn die tijden voorbij. Alcohol is fijn als je stopt bij aangeschoten/goed aangeschoten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."