Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom gebruik ik deze troep -.-;;

Waarom gebruik ik deze troep -.-;;

48 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alchohol versoepelt je wat meer praat wat makkelijker soms ook lastiger ^^,

En de kater van alchohol vind ik toch wel 10 X zo erg als die van X hoor maakt niet uit aan de hoeveelheid die ik heb gehad

En over Trippen/Alchohol...

Beide is toch wel verschil met paddos op kan je niet echt uitgaan he :tongueout:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
paddo's zijn stukken leuker dan je lam drinken.
Klik om te vergroten...

Daar zijn de meningen over verdeeld, ik kan het persoonlijk allebij wel waarderen.
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Vind alcohol wel leuk als aanvulling op iets.
Zat zijn zuigt, aangeschoten is chill.
en ik vind sigaretten meer troep.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ieder zijn eigen mening toch, ik vind me lam zuipen + mijn medicijnen geweldig. dat slome effect van mijn medicatie wordt zo ernstig versterkt door drank. en als ik ontwenningsverschijnselen krijg van alcohol en ik slik mijn medicatie dan krijg ik ook nog een delirium. en ja verse shaq roken is gewoon dope..... alleen ik rook niet op school ofzo want mensen zeiken aan je kop of ze ook shaq krijgen daar houd ik niet van
J
Javaanse Jongen.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
In je eentje achter je pc of op het bedrijfsclubje van je vader is er niet zoveel aan alcohol nee. Maar bevalve feestjes zijn er toch wel andere sociale waar een paar biertjes er wel in kunnen?
Klik om te vergroten...

Uiteraard. Ik zeg niet dat ik dronken zijn *NIET* leuk vind, ik vind het een prima ervaring maar niks "bijzonders". Maar die katers vind ik totaal niet leuk :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

uh je zegt wel dat je dronken zijn niett leuk vind in je eerst post dus k weet niet wat jij nou jezelf aan het tegenspreken bent. dit topic gaat dus nergens over
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#6
omdat ik gewoonweg moet toegeven dat ik er verslaafd aan ben :( ,het is zover gekomen dat ik niet kan(graag) uitgaan zonder bier...ik amuseer mij dan niet...ben zelfs bang van mensen die dronken zijn,als ik zelf niet gedronken heb :(
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Altijd als ik me verveel dan drink ik me de pleuris
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Alcohol is leuk, maar je moet je grens kennen. Vroeger zoop ik mij ook wel eens naar de tyfus, maar gelukkig zijn die tijden voorbij. Alcohol is fijn als je stopt bij aangeschoten/goed aangeschoten.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#9
sterke drank is wel redelijk grappig, 2 dubbele whisky's en je loopt al redelijk scheef, de kater daarentegen is minder.
Goeie wijn, goeie whisky en een lekker biertje is gewoon erg ontspannend na een dag werken maar je helemaal de tyfus zuipen? :kots: Nee! Mij niet gezien.

What's your fix? -Whisky!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."