Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssterke drank, of het biertje

sterke drank, of het biertje

41 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#1
als ik gesmoked heb een biertje anders gewoon een lekker mixdrankje
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha wat een oud topic. :grin:

OT: Bier, Ik hou niet van sterke drank.
M
Mokum3.33Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Biertje, lekker in de zon :grin:
En wiskeycola, hmmm heerlijk. Daar blijf je gewoon helder van :sunglasses:
Vodka-redbull, Goldstrike, Cognac, allemaal heerlijk...
Ga de volgende dag alleen nog wel eens bad van alcohol :rolleyes: :kots:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben gestopt met drinken (evt een drankje met oud en nieuw of kerst of zo, of op verjaardag familie), maar ik prefereer:

Whiskey met gingerale :grin:. Flinke scheut Jameson (niet zuinig mee zijn), beetje gingerale erbij, ijs erin, en wat citroensap om het af te maken, met ernaast een bak extreem sterke, zwarte koffie. Echter, als ik Barbar kan krijgen (een soort bier) heb ik dat liever, maar dat is echt nergens te vinden.
T
TheKingOfCrackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er is maar een echte sterke drank die je keeltje kan smeren en dat is een goede "Cognac". Dus een XO van Remy Martin ofzo. Die combinatie van druif en zware alcohol is goddelijk.
C
ContinentalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een biertje is iets wat altijd wel kan.. na het werk of bij je eten enz.. :beer:
Maar in het weekend heb ik toch liever whisky of wodka
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hou niet echt van bier. Alleen als het echt warm is en het ijskoud is, dan lust ik er wel 1of2.
Ik drink wodka, witte/bruine rum, jamaicaanse rum, en een southerncomfort kan ik ook wel waarderen :grin: Afentoe eens goldstrike maar dat doe ik puur om bezopen te worden eigenlijk :P
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meestal bier, maar 1 à 2x in de maand waag ik me toch aan een glaasje sterke drank. Meestal is dat een jenever, whisky of cognac en hééél soms van die zoete bucht gelijk Amaretto ofzo.

Aanrader: Sapphire Blue Bombay (Gin) :hearteyes:
b
bloempjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat zeg ik dus ook!
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik persoonlijk kan dus absoluut niet tegen sterke drank, dus 20% en hoger, ga al over me nek als ik het ruik :kots:, dus eigelijk blijft het meestal bij het goede oude biertje.

bij jullie? :)
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Meestal gewoon een biertje, vind het gewoon lekker, qua sterke drank 9 van de 10 keer Rum (het liefst donkere, is wat zoeter)
b
bloempjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tip: Drink met kleine hoeveelheden tegelijk, dan kan je overal wel tegen!!
Code:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik vind sterke drank vaak ook echt niet lekker smaken ofzo
het weerhoud me iig behoorlijk om het te drinken
r
ruubjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een wodka-redbull drinkt lekker weg.....
L
LockeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ligt eraan meestal drink ik bier omdat dat gewoon lekker is maar als ik echt hard zat wil worden dan ga ik toch voor de sterke drank ..
w
weedmasterLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja ik hou het meestal bij bier maar als ik zin heb om ram van de kaart te zijn dan gaan ik gewoon over op wisky of vodka en het liefst puur :beer:
o
otmarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je je maar niet vollodig bezuipt maakt het niet zoveel uit wat je drinkt.
p
phappelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een biertje is verschrikkelijk lekker 11
Als ik een glas sterke drank neem drink ik dit meestal als een biertje. Te snel dus, Ik blijf daarom maar bij een pilsje
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik drink liever sterke drank dan bier. mijn favoriete drank is whiskey. een goeie fles jack daniels of JB.
J
JorisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bier & Likeurtjes... en wiet natuurlijk :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."