#1
Ik hou niet echt van bier. Alleen als het echt warm is en het ijskoud is, dan lust ik er wel 1of2.
Ik drink wodka, witte/bruine rum, jamaicaanse rum, en een southerncomfort kan ik ook wel waarderen
Afentoe eens goldstrike maar dat doe ik puur om bezopen te worden eigenlijk :P
Ik drink wodka, witte/bruine rum, jamaicaanse rum, en een southerncomfort kan ik ook wel waarderen