Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja dat zijn normale prijZen Soms heb je mazzel dat je het voor 40 kan krijgen maar dan is meestal de kwaliteit ook een stuk minder. Dat je het met Pep vergelijkt is verkeerd. Het is een heel ander soort drugs en echt niet te vergelijken met elkaar. Pep is voor de armere onder ons en coke is echt voor de rijken. Kijk maar eens naar showbiz land. Daar is de helft ook verslaaft aan coke en niet aan de pep"
"Ik denk dat dit altijd een discussie zal zijn. Kinderen van 14 denken dat ze verantwoordelijk genoeg zijn. Die mensen van 14 denken dat ze stoer zijn door van die drink wedstrijden aan te gaan en zich zelf echt half dood drinken. Vervolgens worden ze afgevoerd naar het ziekenhuis. Af en toe vraag ik me af waarom de grens niet omhoog gaat. Voorbeeld. Mijn broertje van 16 loopt heel gezellie tegen al zn vrienden op te scheppen dat ie een fles passie kan leeg drinken binnen een half uur. Het is onder de 15% dus mogen ze het verkopen aan 16 jarige. Leuk en mn ma mag zn kots opruimen."
"Als ik het weg ken krijgen toch echt melk. Zoiezo een paar glazen water naast mn bed mocht ik met een te drogen keel te vroeg wakker worden en verders gewoon lekker uitslapen. Dat werkt echt het beste bij mij"
"Helemaal niks meer Ben gestopt"
"Gewoon niet doen. Zoals ik in je andere topic al zei. Je bent echt erg klein. Gewoon lekker drinken joh. Dan heb je het ook prima naar je zin"
"Ik ben er van overtuigd dat je na 2 pillen het verschil niet meer merkt. Tuurlijk ligt het ook aan de sterkte van je pil maar het is een standaard regel dat je alleen de eerste 2 echt voelt en de rest het gevoel alleen wat langer vast houd."
"Jenever cola Damn wat vind ik dat echt super lekker zeg. Echt mijn drankje. Maar een gewoon gaat er ook in hoor"