Ik moet zeggen dat sinds ik cannabis gebruik ik ook nog maar zelden drink...
De laatste keer dat ik ook maar iets met alcohol heb gehad is 6 januari ofzow en dat ik echt veel gedronken had met oud en nieuw...
#3
nee nooit gedaan, alcohol trekt me niet zo.
ik drink alleen als ik in het buitenland ben en dus niet kan blowen. dan doe ik de hele avond over 2 drankjes en dan ben ik behoorlijk aangeschoten
#4
mmm, okee... Opzich heb je daar wel geluk mee dat alcohol je niet trekt! Want dit is eigenlijk beste een verraderlijk goedje:P Raar ook eigenlijk dat je aan de harddrugs moet omdat je niet kan blowen:P Dat is meteen een reden dat wiet tot harddrugs kan leiden
Al kunnen 2 glaasjes natuurlijk geen kwaad en is het best fijn nog aangeschoten te kunenn worden van 2 glaasjes:P
Ik drink nog niet zo gek lang maar heb al zeker 4 glaasjes nodig terwijl dat er ooit maar 1 was (weet niet hoe dat nu is want heb al een tijdje niks meer gedronken)
#5
Ik heb het dan weer niet zo heel erg op bier, na een aantal biertjes word ik altijd heel lallerig ofzo.Dat je dus maar een beetje heen en weer slentert. En bij sterke drank heb ik dit veel minder.Veel sterke dranken vind ik daarbij ook wel lekkerder dan een biertje ja ,of allebei natuurlijk.
als ik gesmoked heb een biertje anders gewoon een lekker mixdrankje
#8
Haha wat een oud topic.
OT: Bier, Ik hou niet van sterke drank.
#9
Biertje, lekker in de zon
En wiskeycola, hmmm heerlijk. Daar blijf je gewoon helder van
Vodka-redbull, Goldstrike, Cognac, allemaal heerlijk...
Ga de volgende dag alleen nog wel eens bad van alcohol
#10
Ik ben gestopt met drinken (evt een drankje met oud en nieuw of kerst of zo, of op verjaardag familie), maar ik prefereer:
Whiskey met gingerale . Flinke scheut Jameson (niet zuinig mee zijn), beetje gingerale erbij, ijs erin, en wat citroensap om het af te maken, met ernaast een bak extreem sterke, zwarte koffie. Echter, als ik Barbar kan krijgen (een soort bier) heb ik dat liever, maar dat is echt nergens te vinden.
#11
Er is maar een echte sterke drank die je keeltje kan smeren en dat is een goede "Cognac". Dus een XO van Remy Martin ofzo. Die combinatie van druif en zware alcohol is goddelijk.
#12
Een biertje is iets wat altijd wel kan.. na het werk of bij je eten enz..
Maar in het weekend heb ik toch liever whisky of wodka
#13
Ik hou niet echt van bier. Alleen als het echt warm is en het ijskoud is, dan lust ik er wel 1of2.
Ik drink wodka, witte/bruine rum, jamaicaanse rum, en een southerncomfort kan ik ook wel waarderen Afentoe eens goldstrike maar dat doe ik puur om bezopen te worden eigenlijk :P
het lekkerste blijft goldstrike, 50 % alcohol. Maar ik drink niet zoveel, alleen als ik er zin in heb kan ik best veel drinken
#17
ik persoonlijk kan dus absoluut niet tegen sterke drank, dus 20% en hoger, ga al over me nek als ik het ruik , dus eigelijk blijft het meestal bij het goede oude biertje.
bij jullie?
#18
Meestal gewoon een biertje, vind het gewoon lekker, qua sterke drank 9 van de 10 keer Rum (het liefst donkere, is wat zoeter)
#19
Tip: Drink met kleine hoeveelheden tegelijk, dan kan je overal wel tegen!!
Code:
#20
ik vind sterke drank vaak ook echt niet lekker smaken ofzo
het weerhoud me iig behoorlijk om het te drinken
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.