Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssterke drank, of het biertje

sterke drank, of het biertje

41 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
b
bloempjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat zeg ik dus ook!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha, echt niet? Ook niet gedaan?

Ik moet zeggen dat sinds ik cannabis gebruik ik ook nog maar zelden drink...

De laatste keer dat ik ook maar iets met alcohol heb gehad is 6 januari ofzow en dat ik echt veel gedronken had met oud en nieuw...
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee nooit gedaan, alcohol trekt me niet zo.

ik drink alleen als ik in het buitenland ben en dus niet kan blowen. dan doe ik de hele avond over 2 drankjes en dan ben ik behoorlijk aangeschoten
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
mmm, okee... Opzich heb je daar wel geluk mee dat alcohol je niet trekt! Want dit is eigenlijk beste een verraderlijk goedje:P Raar ook eigenlijk dat je aan de harddrugs moet omdat je niet kan blowen:P Dat is meteen een reden dat wiet tot harddrugs kan leiden :wink:

Al kunnen 2 glaasjes natuurlijk geen kwaad en is het best fijn nog aangeschoten te kunenn worden van 2 glaasjes:P

Ik drink nog niet zo gek lang maar heb al zeker 4 glaasjes nodig terwijl dat er ooit maar 1 was (weet niet hoe dat nu is want heb al een tijdje niks meer gedronken)
D
Dennis_fuckin A!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het dan weer niet zo heel erg op bier, na een aantal biertjes word ik altijd heel lallerig ofzo.Dat je dus maar een beetje heen en weer slentert. En bij sterke drank heb ik dit veel minder.Veel sterke dranken vind ik daarbij ook wel lekkerder dan een biertje ja ,of allebei natuurlijk.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Doe mij dan maar gewoon een biertje, want ik heb een hekel aan zat zijn en dat wordt ik van bier het minst snel. (aangeschoten is natuurlijk wel oké)
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#7
als ik gesmoked heb een biertje anders gewoon een lekker mixdrankje
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha wat een oud topic. :grin:

OT: Bier, Ik hou niet van sterke drank.
M
Mokum3.33Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Biertje, lekker in de zon :grin:
En wiskeycola, hmmm heerlijk. Daar blijf je gewoon helder van :sunglasses:
Vodka-redbull, Goldstrike, Cognac, allemaal heerlijk...
Ga de volgende dag alleen nog wel eens bad van alcohol :rolleyes: :kots:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben gestopt met drinken (evt een drankje met oud en nieuw of kerst of zo, of op verjaardag familie), maar ik prefereer:

Whiskey met gingerale :grin:. Flinke scheut Jameson (niet zuinig mee zijn), beetje gingerale erbij, ijs erin, en wat citroensap om het af te maken, met ernaast een bak extreem sterke, zwarte koffie. Echter, als ik Barbar kan krijgen (een soort bier) heb ik dat liever, maar dat is echt nergens te vinden.
T
TheKingOfCrackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er is maar een echte sterke drank die je keeltje kan smeren en dat is een goede "Cognac". Dus een XO van Remy Martin ofzo. Die combinatie van druif en zware alcohol is goddelijk.
C
ContinentalLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een biertje is iets wat altijd wel kan.. na het werk of bij je eten enz.. :beer:
Maar in het weekend heb ik toch liever whisky of wodka
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik hou niet echt van bier. Alleen als het echt warm is en het ijskoud is, dan lust ik er wel 1of2.
Ik drink wodka, witte/bruine rum, jamaicaanse rum, en een southerncomfort kan ik ook wel waarderen :grin: Afentoe eens goldstrike maar dat doe ik puur om bezopen te worden eigenlijk :P
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Meestal bier, maar 1 à 2x in de maand waag ik me toch aan een glaasje sterke drank. Meestal is dat een jenever, whisky of cognac en hééél soms van die zoete bucht gelijk Amaretto ofzo.

Aanrader: Sapphire Blue Bombay (Gin) :hearteyes:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Biertje. :hearteyes:
S
SpankerLid
01-01-2024, 00:00
#16
het lekkerste blijft goldstrike, 50 % alcohol. Maar ik drink niet zoveel, alleen als ik er zin in heb kan ik best veel drinken
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik persoonlijk kan dus absoluut niet tegen sterke drank, dus 20% en hoger, ga al over me nek als ik het ruik :kots:, dus eigelijk blijft het meestal bij het goede oude biertje.

bij jullie? :)
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Meestal gewoon een biertje, vind het gewoon lekker, qua sterke drank 9 van de 10 keer Rum (het liefst donkere, is wat zoeter)
b
bloempjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tip: Drink met kleine hoeveelheden tegelijk, dan kan je overal wel tegen!!
Code:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik vind sterke drank vaak ook echt niet lekker smaken ofzo
het weerhoud me iig behoorlijk om het te drinken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."