Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrondjes

rondjes

39 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je moet ook niet te zoet door elkaar drinken gewoon bij 1 ding houden.
Als je doordrinkt wordt je lekker wakker in je eigen kots :rock:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan ook 50mg temazepam slikken als je dronken bent, dan heb je in ieder geval geen last meer van dat draaierige gevoel, houd er wel rekening mee dat je heel, heel, heel erg diep in slaap komt en de volgende dag niet zo ontzettend fit bent :)
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb altijd het probleem, na een nachtje stappen, en goed doorgedronken te hebben, dat als ek in men bed kruip en men ogen dicht toe men hoofd immens begint te draaien. Wat natuurlijk wel heel irritant is aangezien dak dan wil gaan slapen.

Iemand enige tips om dat wat te minderen?


Antwoorden zoals, minder drinken, vind ek 3 keer grappig, dan niemeer.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toch is iets minder drinken geen slechte manier. (Nu mogen nog twéé mensen dit advies geven, haha)

Ik kan me enkele keren herinneren dat ik in bed kroop en dat ik m'n ogen niet dicht kon doen zonder té erg te draaien. Je weet wel, dat je het idee hebt dat je héél lang aan het vallen bent. Klote is dat, lig je ladderzat in bed, moet je om niet over te geven wakker blijven, je ogen open houden en je heel erg op één ding focussen tot je het idee hebt dat het gedraai wat afneemt, wat rustig drie kwartier tot een uur kan duren. Dat werkte bij mij altijd wel, maar ideaal is anders.

Nu heeft dit niet zoveel met je vraag te maken, maar ik heb zelf op een gegeven moment besloten om wat minder te zuipen, ik werd het zat worden behoorlijk zat. Proost! :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet wat je bedoelt, dat heeft iedereen die dikwijls (te veel) drinkt vast wel eens gehad. Het kan heel vervelend zijn. Niet zo veel drinken is natuurlijk de beste oplossing, veel water tussen glazen alcohol door drinken kan mogelijk ook helpen.. gewoon dingen om minder (snel) dronken te worden helpen ook tegen dat nare gevoel als je in bed ligt.

Als je het niet hebt kunnen voorkomen, en toch teveel hebt gedronken is er denk ik weinig meer wat je kunt doen. Het is iets waar je je even over heen moet zetten. Meestal heb je op zo'n moment toch al genoeg te gedronken om snel in slaap te komen, dus gewoon het draaierige gevoel negeren en je ogen sluiten. De dag erna weet je er niks meer van. :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Minder drinken.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
acidboy zei:
Minder drinken.
Klik om te vergroten...
Minder drinken
Minder drinken


Ja, wat ik altijd doe is mn kussen rechtop zetten en 'zittend' slapen :P Ben meestal toch zo in slaap gevallen dan...
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik krijg dat alleen als ik op mijn rug lig, op mijn zij niet :)
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#9
Na het drinken veel eten en daarna water drinken, dan voel ik me een stuk beter daarna en val ik makkelijk in slaap.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#10
ogen los laten, muziekje aan, je valt vanzelf in een diepe slaap.
sex helpt ook ( als je niet TE dronken bent natuurlijk).

:wave:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#11
vinger in de keel.. das de enige optie die ik nog kan geven :P
Ik heb dit 1 keer geprobeerd toen ik echt zwaar naar de klote was en het helpt nog ook :grin:
maar een 2e keer doe ik het niet.. vind het nogal smerig zegmaar..
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb er werkelijk nog noooit last van gehad dat ik wazig werd als ik dronken me bed in kruip.
val meestel binnen een paar telle in een diepe coma.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#13
vinger in de keel
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Na een avondje flink drinken nog even gezond doen: Watertje drinken, even frisse neus halen door buiten wat rond te zwalken, hapje eten en voor de rest gewoon heel rustig blijven liggen. NIet denken dat je gaat braken, want dan komt het er uit :kots:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
Na een avondje flink drinken nog even gezond doen: Watertje drinken, even frisse neus halen door buiten wat rond te zwalken, hapje eten en voor de rest gewoon heel rustig blijven liggen. NIet denken dat je gaat braken, want dan komt het er uit :kots:
Klik om te vergroten...
is alleen maar goed toch? dan voel je je vaak de volgende dag niet zo kut omdat alles er uit is.
het blijft vergif.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
plantenbak zei:
Flameon zei:
Na een avondje flink drinken nog even gezond doen: Watertje drinken, even frisse neus halen door buiten wat rond te zwalken, hapje eten en voor de rest gewoon heel rustig blijven liggen. NIet denken dat je gaat braken, want dan komt het er uit :kots:
Klik om te vergroten...
is alleen maar goed toch? dan voel je je vaak de volgende dag niet zo kut omdat alles er uit is.
het blijft vergif.
Klik om te vergroten...

presies
daarna nog 2 glazen water, sigaretje en in bed gaan liggen met je ogen open, tot je gewoon kan gaan slapen

word je nog een beetje fris wakker ook
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flameon zei:
Na een avondje flink drinken nog even gezond doen: Watertje drinken, even frisse neus halen door buiten wat rond te zwalken, hapje eten en voor de rest gewoon heel rustig blijven liggen. NIet denken dat je gaat braken, want dan komt het er uit :kots:
Klik om te vergroten...
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jullie zullen hem overduidelijk wel kennen maar toepasselijk is tie wel. :grin:
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#19
als het bij mij begint te draaien ga ik altijd in tegengestelde richting de rondjes lopen blijf je mooi in evenwicht
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gewoon:
Ogen dicht houden.
Rustig liggen, vooral niet bewegen.
Zo snel mogelijk in slaap vallen.

En als je uiteindelijk toch moet kotsen dan gebeurd dit toch wel en kan je er weinig aan doen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."