Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoelang sta jij al droog?

Hoelang sta jij al droog?

248 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
2 maanden :)
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hier is 't duchtig carnaval ! dus 4 dagen doorbuizen .
sta nu ong. 6 uurtjes droog
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je dat kan ja, maar dat kan je ook zeggen over hero etc
af en toe een shotje kan toch geen kwaad ?

Je moet jezelf niet voor de gek houden.
V
VerkozLid
01-01-2024, 00:00
#4
ruim 11 maanden
>
>[tripper]<Lid
01-01-2024, 00:00
#5
5 seconden :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hahaha. Amaretto hoor ik de laatste tijd wel eens vaker ..... is dat zo lekker?!
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bijna een half jaar..
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wanneer u dit leest, hang ik er al aan of is ze op!
Onze Belgische Leffe sedert anno 1240! (toen bestond België nog niet mah bon :))
Gebrouwen in Dinant Wallonië.

Schol (proost/santé/gezondheid)

k
koekiemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik sta al meer dan een jaar droog, ik haat alcohol
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
nep sesamstraat figuur :grin: :grin: :P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
koekiemonster zei:
Ik sta al meer dan een jaar droog, ik haat alcohol
Klik om te vergroten...
Het werkt ook veel beter om nuchter te zijn als je een meisje mee naar huis wil nemen... :rolleyes:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#12
een dag maar vanaaf weer effe wat naar binnen gieten :beer:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#13
19 dagen met de nodige benzo's
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat me wel opvalt is dat mensen het of juist heel erg vaak drinken, of vrijwel niet drinken, dat duidt op lichamelijke/sociale afhankelijkheid als je het mij vraagt. Ik mis helemaal niks zonder alcohol, kan juist veel beter genieten van dingen.

Drink wel of drink niet, want met mate drinken is slechts een illusie.
( vroeg of laat raak je er toch wel verslaafd aan als je af en toe drinkt. )

Kortom: nóóóóit meer alcohol voor mij. :)
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ben aan lekkere fles captain marley rum from jamaica met het nodige jointje :grin:
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Sinds gisteren. :]
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#17
sinds gisteravond


edit: sinds 1 minuut :grin:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#18
BADJASMAN zei:
Drink wel of drink niet, want met mate drinken is slechts een illusie.
( vroeg of laat raak je er toch wel verslaafd aan als je af en toe drinkt. )
Klik om te vergroten...

bullshit...
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#19
heb in een maand tijd 6 flesjes bier gedronke.
was wel beetje verslaafd aan wiskey.
deed het ook soms voor ik ging werken,
en heb het beste werk wat ik me kon indenke door men gezuip verkloot.
door zat in bed te ligge en niet op te dage en van die dingen.
blij dat ik daar overheen ben,jammer dat het merendeel alcohol niet
ziet als drugs.
TERWIJL HET NET EEN VAN DE HARDNEKKIGST VERSLAVENDE HARD DRUGS
IS WAT IN MIJN OGE MEER KAPOT KAN MAKE DAN ANDERE DRUGS.

(ps:deranged moes je dit bericht toevallig lezen is dit wat je bedoelde?)
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sinds 2 dagen, ivm wintersport! :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."