#1
2 dagen ![:openmouth:]()
Fuck man, kan je niet lezenFulairyn zei:RosettA_StoneD zei:haha jezus, jij stigmatiseerd het geheel wel zeg.BADJASMAN zei:Als je dat kan ja, maar dat kan je ook zeggen over hero etc
af en toe een shotje kan toch geen kwaad ?
Je moet jezelf niet voor de gek houden.
Je doet net alsof het percentage alcoholverslaafden/recreatieve gebruikers net zo groot is als dat het bij heroine het geval is. Dat is natuurlijk de reinste onzin en dat heb je zelf ook wel door..
Heb je soms zelf alcoholproblemen gehad?
Hier heb je het toch echt fout, in Nederland zitten meer alcohol verslaafden in klinieken als heroine verslaafden. zoiezo als je op straat kijkt zie je meer alcohollisten als junkies.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."