Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvies bier

vies bier

153 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat als je Schültenbrau in een glas schenkt en aan een willekeurig iemand voorschotelt, de kans vrij groot is dat die persoon zal zeggen dat het een prima biertje is. Zoals net hierboven al gezegd 'het etiket ziet er al niet aantrekkelijk uit'. Als je dat al geconcludeerd hebt is het moeilijk om nog een objectief te oordelen.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heineken, behalve die kleine flesjes, om een of andere reden zijn die best te drinken.
en Bulldog is vies. Van dat dikke drappige Engels bier, net als Guinness, maar dan nog dikker.

Ohja, en Holtlander ofzeauiets
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
jason- zei:
welk bier merk vind je om uit te spuugen
ik alberthein euroshopper die halve liter blikken van circa 0.20 cent :kots:
Klik om te vergroten...

Ze zijn 38 cent en ik noem het meestal zwerver bier, inderdaad niet heel smakelijk.
Ik ben ook geen fan van amstel, ook niet van heineken maar dat is nog net iets beter te doen dan amstel. Zo snel kan ik geen ander vies bier bedenken, ik ben beter in een lijst maken van wat ik wél lekker vind.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Al die drek van onder de veertig eurocent is niet te zuipen voor de eerste liter binnen is. Maar dat Export® steekt met kop en schouders boven de rest van die drek uit.

Het schuim van dat bier lijkt wel zo een goedkoop afwasmiddel, waar ondanks de vijf pollepels die je in je teiltje hebt laten lopen, het schuim eveneens onmiddellijk doodslaat bij het eerste lichamelijke contact.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die ene keer dat ik echt vies bier had, was toen ik een biertje aangeboden kreeg van iemand in een club die ik nauwelijks kende. Reden genoeg om het glaasje links te laten liggen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Of dat zoute biertje dit weekend met ghb erin? Maar daar ging je wel lekker op of niet?! :grin:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#7
Grolsch is smerig!
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#8
laatst nog gezien bij de keuringsdienst van waarde dat 'bier experts' niet eens in staat zijn om bier soorten te onderscheiden... ook blijken de meeste soorten bier nog uit de zelfde brouwerij te komen ook!

vies bier = lauw bier
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#9
gNuxx zei:
Of dat zoute biertje dit weekend met ghb erin? Maar daar ging je wel lekker op of niet?! :grin:
Klik om te vergroten...
Haha, ik heb echt geen idee of er uberhaupt iets in zat, maar lekker ging ik wel!
Van de Emma, that is :wink:

henkdevries zei:
laatst nog gezien bij de keuringsdienst van waarde dat 'bier experts' niet eens in staat zijn om bier soorten te onderscheiden... ook blijken de meeste soorten bier nog uit de zelfde brouwerij te komen ook!
Klik om te vergroten...

dat heb ik ook gezien, was met die 'echte' vent van hertog Jan, 't was vermakelijk om te zien.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Laat de expert (ik) een einde maken aan alle onduidelijkheden..

Elk biertje dat: 5 tot en met 5.5 % alcohol bevat is te drinken,zoals klaas al zei: de ene lekkerder dan de ander, en al het bier Boven de 5.5% is gwn welliswaar niet te zuipen,en mag vies worden genoemd.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#11
martens
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#12
alcoholist zei:
Laat de expert (ik) een einde maken aan alle onduidelijkheden..

Elk biertje dat: 5 tot en met 5.5 % alcohol bevat is te drinken,zoals klaas al zei: de ene lekkerder dan de ander, en al het bier Boven de 5.5% is gwn welliswaar niet te zuipen,en mag vies worden genoemd.
Klik om te vergroten...

Jij bent een eikel! Bockbier is 6.5% en dat is beter dan een normaal biertje! De smaak is beter, veel beter! :rock:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Andrew zei:
alcoholist zei:
Laat de expert (ik) een einde maken aan alle onduidelijkheden..

Elk biertje dat: 5 tot en met 5.5 % alcohol bevat is te drinken,zoals klaas al zei: de ene lekkerder dan de ander, en al het bier Boven de 5.5% is gwn welliswaar niet te zuipen,en mag vies worden genoemd.
Klik om te vergroten...

Jij bent een eikel! Bockbier is 6.5% en dat is beter dan een normaal biertje! De smaak is beter, veel beter! :rock:
Klik om te vergroten...

a gaa tog weg joh,mettat vieze bier van ju,oprottuhh heheheh bier mott feff purosent sijn andus mottikut nie
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
hebben we het over het aller eerste biertje? dan zijn er wat vieze tussen, als je al wat gedronken hebt vind ik dr geen een vies
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat ben jij nou voor alcoholist als je bier boven de 5,5% niet moet :P Er is genoeg speciaal bier boven de 5,5% dat prima te drinken is.

Zelf ben ik geen fan van Grolsch. Vooral omdat ik er koppijn van krijg. Over het algemeen smaakt een biertje mij gewoon goed als ik het uit een glas drink. Als je het rechtstreeks uit een blikje drinkt, zit er toch een beetje een bliksmaak aan vind ik.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#16
ImmortalTech zei:
Wat ben jij nou voor alcoholist als je bier boven de 5,5% niet moet :P Er is genoeg speciaal bier boven de 5,5% dat prima te drinken is.

Zelf ben ik geen fan van Grolsch. Vooral omdat ik er koppijn van krijg. Over het algemeen smaakt een biertje mij gewoon goed als ik het uit een glas drink. Als je het rechtstreeks uit een blikje drinkt, zit er toch een beetje een bliksmaak aan vind ik.
Klik om te vergroten...

hahahah dan ben jij de alcoholist hier :P

bier uit en glas vind ik dus weer minder.
flesje is het beste,daarna blikkie.

grolsch vind ik 1 van minst lekkere biertjes btw
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#17
En dan die Engelse glazen Uilenzeik van onder de vijf procent. Gadverdamme.. Dan heb ik minimaal een liter nodig om een beetje bier te bemerken.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#18
bokbier :kots:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Grolsch. En al die goedkope bocht van de Lidl of Aldi of wat dan ook, nooit geproeft maar ook geen behoefte aan. Puur omdat het blik er gewoon niet uit ziet en het zo'n goedkoop kutmerk is, hoef ik het gewoon niet. Tsjah, misschien als ik een x zwaar dronken ben op een feest en er is niks anders, oke...maar zelf zou ik het nooit kopen.

Bier is al zo goedkoop, geen nut om van die NOG goedkopere te kopen..
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#20
heb nog niet van dat biertje gehoord.
Maar ik blijf wel gewoon bij mijn pintjes die ik normaal drink.
Heb ik toevallig vannacht over bier gedroomt , donkere chemey...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."