#1
geen wiet, daar zul je niets van voelen
Wiet werkt pas bij een temperatuur van 180°C![:wink:]()
Wiet werkt pas bij een temperatuur van 180°C
Aha, een zakje met een doodshoofd erop.1. Doe de alsembladeren (het groene zakje met de waarschuwing) in de wodka (of een andere drank).
3. Laat alle andere ingrediënten weken in de wodka gedurende 2-3 dagen.
BobG zei:Dus je hebt je wel vermaakt?
Wat voelde je anders dan alleen 'dronken zijn'?
Werden kleuren feller? en alles mooier enzo?
('Zorg dat je een goede bodem hebt!')flash kieke zei:Vriend van mij zijn vader heeft de orginele absinthe( iets van 70 of 80% vol)
Ik had echt zoon mini mini slok gedaan,enmijn keel brande echt f*** hard,en kon amper ademen.
Als je een shotje van zijn absinthe neemt denk ik toch wel dat je naar het ziekenhuis kan.
Echt gestoord spul.En hoort zeker bij de hardere drugs.
![]()
flash kieke zei:Vriend van mij zijn vader heeft de orginele absinthe( iets van 70 of 80% vol)
Ik had echt zoon mini mini slok gedaan,enmijn keel brande echt f*** hard,en kon amper ademen.
Als je een shotje van zijn absinthe neemt denk ik toch wel dat je naar het ziekenhuis kan.
Echt gestoord spul.En hoort zeker bij de hardere drugs.
![]()
spacekonijn zei:flash kieke zei:Vriend van mij zijn vader heeft de orginele absinthe( iets van 70 of 80% vol)
Ik had echt zoon mini mini slok gedaan,enmijn keel brande echt f*** hard,en kon amper ademen.
Als je een shotje van zijn absinthe neemt denk ik toch wel dat je naar het ziekenhuis kan.
Echt gestoord spul.En hoort zeker bij de hardere drugs.
![]()
in tsjechie 5 absinth shotjes achter elkaar gehad en ik leef nog.
wilde die avond in ons hotel de TV uit het raam gooien en heb een kast omgegooid ( en ik ben echt een totaal niet agressief persoon) kan me er ook 0,5% van herrineren :P
@ sweet : hoe duur is dat alsem nou? ik heb nog kwart liter absinth staan ( had een litertje meegenomen uit tsjechie)
paar glaasjes kan ik nog aan , maar elke keer ontzettend dronken van geworden
Ik wil wel geloven dat je bij 80% geen keel meer over houdt. Maar het echte absinth effect staat toch los van het alcoholpercentage of niet?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."