Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAbsinthe kit onzin verhaaltje

Absinthe kit onzin verhaaltje

39 antwoorden
125 weergaven
18-5-2026
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
geen wiet, daar zul je niets van voelen
Wiet werkt pas bij een temperatuur van 180°C :wink:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
leuk verslagje! ik ga het kopen voor een cadeautje
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#3
flash kieke zei:
spacekonijn zei:
flash kieke zei:
Vriend van mij zijn vader heeft de orginele absinthe( iets van 70 of 80% vol)

Ik had echt zoon mini mini slok gedaan,en :openmouth: mijn keel brande echt f*** hard,en kon amper ademen.

Als je een shotje van zijn absinthe neemt denk ik toch wel dat je naar het ziekenhuis kan.

Echt gestoord spul.En hoort zeker bij de hardere drugs.


:)
Klik om te vergroten...

in tsjechie 5 absinth shotjes achter elkaar gehad en ik leef nog.

wilde die avond in ons hotel de TV uit het raam gooien en heb een kast omgegooid ( en ik ben echt een totaal niet agressief persoon) kan me er ook 0,5% van herrineren :P

@ sweet : hoe duur is dat alsem nou? ik heb nog kwart liter absinth staan ( had een litertje meegenomen uit tsjechie :) )
paar glaasjes kan ik nog aan , maar elke keer ontzettend dronken van geworden
Klik om te vergroten...


Toen ik een bitteke dronk ,konk mij ni voorstellen dat je na zoon shotje het overleefd :)
Klik om te vergroten...

Dat is dus bij mij thuis waar hij het heeft gedronken :grin: Ondertussen weet ik al hoe ik het moet klaarmaken, van men vader en het is echt heeeerlijk ! Ongelooflijk scheef dat je bent van zo een groot glas :P En hoe scheef je bent hangt niet af van de alcohol , maar van de plantjes die erin zitte. hoe meer plantjes, hoe zwaarder het effect :grin: De fles die ik hier nu heb staan is de originele, illegaal ingevoerde via kenissen :P Maar zeg het niet tegen de politie :P
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vandaag heb ik in de smartshop 50 gram alsem gekocht voor 5 euro. De verkoper zei dat ik het hele zakje in de fles moet doen, dus ik zat ernaast met m'n 5 gram (ik snap alleen niet waarom in die kit dan zo weinig alsem zat :confused: stom dat ik dat niet gevraagd heb). Hij zei ook dat het 2 weken in de fles moet blijven zitten, terwijl het bij de kit lang niet zo lang hoefde. Hm ik ben weer benieuwd :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
spacekonijn zei:
flash kieke zei:
Vriend van mij zijn vader heeft de orginele absinthe( iets van 70 of 80% vol)

Ik had echt zoon mini mini slok gedaan,en :openmouth: mijn keel brande echt f*** hard,en kon amper ademen.

Als je een shotje van zijn absinthe neemt denk ik toch wel dat je naar het ziekenhuis kan.

Echt gestoord spul.En hoort zeker bij de hardere drugs.


:)
Klik om te vergroten...


wilde die avond in ons hotel de TV uit het raam gooien en heb een kast omgegooid ( en ik ben echt een totaal niet agressief persoon) kan me er ook 0,5% van herrineren :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Geniaal
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meer mensen met ervaring hiermee?

Come on people! Explore more ways to get hiiiiigh!
w
willem telLid
01-01-2024, 00:00
#7
flash kieke zei:
Vriend van mij zijn vader heeft de orginele absinthe( iets van 70 of 80% vol)

Ik had echt zoon mini mini slok gedaan,en :openmouth: mijn keel brande echt f*** hard,en kon amper ademen.

Als je een shotje van zijn absinthe neemt denk ik toch wel dat je naar het ziekenhuis kan.

Echt gestoord spul.En hoort zeker bij de hardere drugs.


:)
Klik om te vergroten...

dat persentage brand de haren van je ziel !
denk ik
gaat dus tenkoste van mij smaakervaring
daarom minder geschikt om te proeven maar wel om ondre te gaan
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re:

willem tel zei:
flash kieke zei:
Vriend van mij zijn vader heeft de orginele absinthe( iets van 70 of 80% vol)

Ik had echt zoon mini mini slok gedaan,en :openmouth: mijn keel brande echt f*** hard,en kon amper ademen.

Als je een shotje van zijn absinthe neemt denk ik toch wel dat je naar het ziekenhuis kan.

Echt gestoord spul.En hoort zeker bij de hardere drugs.


:)
Klik om te vergroten...

dat persentage brand de haren van je ziel !
denk ik
gaat dus tenkoste van mij smaakervaring
daarom minder geschikt om te proeven maar wel om ondre te gaan
Klik om te vergroten...

Het valt allemaal wel mee. In Spanje heb ik ook die zwarte 80% variant gehad, en als je daar gewoon kleine slokjes van neemt is het best te doen. Het brand inderdaad als een motherfucker, maar we hadden flessen sangria en dropshot om gelijk die smaak weg te spoelen. Overigens smaakt alle alcoholische drank daarna als water, dus dronken word je toch wel :rock:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Technisch gezien hoort dit topic overigens in Natuurlijk Empathogenen. Want het is ons niet te doen om de alcohol, maar om de Thujon.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re:

flash kieke zei:
Vriend van mij zijn vader heeft de orginele absinthe( iets van 70 of 80% vol)

Ik had echt zoon mini mini slok gedaan,en :openmouth: mijn keel brande echt f*** hard,en kon amper ademen.

Als je een shotje van zijn absinthe neemt denk ik toch wel dat je naar het ziekenhuis kan.

Echt gestoord spul.En hoort zeker bij de hardere drugs.


:)
Klik om te vergroten...


Ik vind dit echt onzin. Ik heb weleens Absinth gedronken met vrienden (allemaal 16-17 jaar), en ook aardig wat.. Je wordt er alleen dronken van, dat je ervan hallucineerd ofzo is totaal onzin. Wij kunnen veel hebben qua drank en meer dan dronken word je hier niet van.

Edit: Ik lees wat over plantjes ofzo die je erin moet doen? Misschien dat het daardoor komt, maar ik heb een paar keer, iets van 2 verschillende Absinth uit de slijterij gekocht, en daar ga je echt niet van hallucineren of wat dan ook, je word gewoon snel dronken door het hoge alcoholpercentage.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lang geleden heb ik het ook eens met een vriend gemaakt. Die van ons moest een week of twee (het kunnen er ook 4 zijn) staan. Het was inderdaad bitter, maar de mythische absinthe werking bleef achterwegen. Wel een warme gloed, maar wat wil je, 't is en blijft alcohol.

Mythbusters zouden eens absinthe moeten testen.
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Allolalie zei:
Mythbusters zouden eens absinthe moeten testen.
Klik om te vergroten...

http://community.discovery.com/eve/foru ... 2991937776

Je kan het idee op hun forum zetten..
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#13
het lijkt me wel leuk om dit te maken!

ik ben van plan eerst wodka te destileren > absinthe te maken > en hier 6 gram wiet in doen om de THC

zou ik dan, eerst de wiet in de gedestileerde wodka moeten doen? of de wiet pas als laatst bij de absinthe toevoegen?
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mythbusters hebben wel grotere/betere dingen te doen dan een drankje testen..

Douw er maar genoeg van die planten/kruiden in, paas me die fles, en ik test het voor je :grin:
A
AllobrogezLid
01-01-2024, 00:00
#15
in de winkel is absint tog helemaal gif groen?
zal zeker wel een hele hoor kleurstof door gegooid zijn ofzo :confused:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Allobrogez zei:
in de winkel is absint tog helemaal gif groen?
zal zeker wel een hele hoor kleurstof door gegooid zijn ofzo :confused:
Klik om te vergroten...

Er zijn een aantal varianten, met o.a verschillende alcoholpercentages. Deze hebben allemaal een andere kleur waarvan de bekendste zwart en gifgroen zijn.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#17
flipkonijn zei:
geen wiet, daar zul je niets van voelen
Wiet werkt pas bij een temperatuur van 180°C :wink:
Klik om te vergroten...

echt jonge, reaggeer alstjeblieftn iet als je niet weet wat je post

thc extraheerd in alcohol
ale je 6 gram wiet in een fles wodka doet voor een paar weken en elke dag een beetje schud, kan je er behoooooooorlijk stoned van worden
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Plimu zei:
flipkonijn zei:
geen wiet, daar zul je niets van voelen
Wiet werkt pas bij een temperatuur van 180°C :wink:
Klik om te vergroten...

echt jonge, reaggeer alstjeblieftn iet als je niet weet wat je post

thc extraheerd in alcohol
ale je 6 gram wiet in een fles wodka doet voor een paar weken en elke dag een beetje schud, kan je er behoooooooorlijk stoned van worden
Klik om te vergroten...
Dat moet ik proberen!!!
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#19
de tering
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#20
absinthe is geweldig , ben al sinds m'n 14 een grote fan hiervan
smaakt heerlijk , en werkt ontspannend vind ik :)
als je er teveel van op hebt word je overigens niet 'dronken' maar ga je alles ietsje anders zien..moeilijk uit te leggen
zéér leuke ervaring en een aanrader !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."