#1
geen wiet, daar zul je niets van voelen
Wiet werkt pas bij een temperatuur van 180°C![:wink:]()
Wiet werkt pas bij een temperatuur van 180°C
flash kieke zei:spacekonijn zei:flash kieke zei:Vriend van mij zijn vader heeft de orginele absinthe( iets van 70 of 80% vol)
Ik had echt zoon mini mini slok gedaan,enmijn keel brande echt f*** hard,en kon amper ademen.
Als je een shotje van zijn absinthe neemt denk ik toch wel dat je naar het ziekenhuis kan.
Echt gestoord spul.En hoort zeker bij de hardere drugs.
![]()
in tsjechie 5 absinth shotjes achter elkaar gehad en ik leef nog.
wilde die avond in ons hotel de TV uit het raam gooien en heb een kast omgegooid ( en ik ben echt een totaal niet agressief persoon) kan me er ook 0,5% van herrineren :P
@ sweet : hoe duur is dat alsem nou? ik heb nog kwart liter absinth staan ( had een litertje meegenomen uit tsjechie)
paar glaasjes kan ik nog aan , maar elke keer ontzettend dronken van geworden
Toen ik een bitteke dronk ,konk mij ni voorstellen dat je na zoon shotje het overleefd![]()
spacekonijn zei:flash kieke zei:Vriend van mij zijn vader heeft de orginele absinthe( iets van 70 of 80% vol)
Ik had echt zoon mini mini slok gedaan,enmijn keel brande echt f*** hard,en kon amper ademen.
Als je een shotje van zijn absinthe neemt denk ik toch wel dat je naar het ziekenhuis kan.
Echt gestoord spul.En hoort zeker bij de hardere drugs.
![]()
wilde die avond in ons hotel de TV uit het raam gooien en heb een kast omgegooid ( en ik ben echt een totaal niet agressief persoon) kan me er ook 0,5% van herrineren :P
flash kieke zei:Vriend van mij zijn vader heeft de orginele absinthe( iets van 70 of 80% vol)
Ik had echt zoon mini mini slok gedaan,enmijn keel brande echt f*** hard,en kon amper ademen.
Als je een shotje van zijn absinthe neemt denk ik toch wel dat je naar het ziekenhuis kan.
Echt gestoord spul.En hoort zeker bij de hardere drugs.
![]()
willem tel zei:flash kieke zei:Vriend van mij zijn vader heeft de orginele absinthe( iets van 70 of 80% vol)
Ik had echt zoon mini mini slok gedaan,enmijn keel brande echt f*** hard,en kon amper ademen.
Als je een shotje van zijn absinthe neemt denk ik toch wel dat je naar het ziekenhuis kan.
Echt gestoord spul.En hoort zeker bij de hardere drugs.
![]()
dat persentage brand de haren van je ziel !
denk ik
gaat dus tenkoste van mij smaakervaring
daarom minder geschikt om te proeven maar wel om ondre te gaan

flash kieke zei:Vriend van mij zijn vader heeft de orginele absinthe( iets van 70 of 80% vol)
Ik had echt zoon mini mini slok gedaan,enmijn keel brande echt f*** hard,en kon amper ademen.
Als je een shotje van zijn absinthe neemt denk ik toch wel dat je naar het ziekenhuis kan.
Echt gestoord spul.En hoort zeker bij de hardere drugs.
![]()
Allolalie zei:Mythbusters zouden eens absinthe moeten testen.
Allobrogez zei:in de winkel is absint tog helemaal gif groen?
zal zeker wel een hele hoor kleurstof door gegooid zijn ofzo![]()
flipkonijn zei:geen wiet, daar zul je niets van voelen
Wiet werkt pas bij een temperatuur van 180°C![]()
Dat moet ik proberen!!!Plimu zei:flipkonijn zei:geen wiet, daar zul je niets van voelen
Wiet werkt pas bij een temperatuur van 180°C![]()
echt jonge, reaggeer alstjeblieftn iet als je niet weet wat je post
thc extraheerd in alcohol
ale je 6 gram wiet in een fles wodka doet voor een paar weken en elke dag een beetje schud, kan je er behoooooooorlijk stoned van worden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."